bine ai venit la Orange Romania
plateste aici
Casierie online
deschisă non-stop
reîncarcă aici, la curs BNR,
o cartelă PrePay

cu minim 5 euro credit și ai:

  • 100 MB internet pe mobil
  • 50% mai mult bonus Orange Phone Credit
reîncarcă aici »
! Cum te putem ajuta astazi?

relatii contractuale

Orange România îsi rezerva dreptul de a nu intra în relatii contractuale de orice fel cu clientii potentiali sau deja existenti aflati în conflict cu Orange România, indiferent dacã acest conflict se afla pe rolul instantelor de judecatã sau nu.

denuntarea verbalã a contractului

De regulã, denuntarea contractului de abonament de cãtre client se face în scris. În cazul în care clientul alege sã denunte contractul de abonament verbal, Orange România nu îsi asumã riscurile legate de aceastã modalitate de denuntare, nu va garanta împotriva eventualelor abuzuri si nu are obligatia de a prezenta vreo dovadã privind manifestarea de vointã unilateralã a clientului pentru încetarea contractului. În cazul unui conflict/ litigiu referitor la denuntarea verbalã a contractului de abonament clientul este responsabil pentru aducerea tuturor dovezilor necesare.

Serviciului Clienti

Pentru a evita abuzurile si pentru a raspunde in timp util cat mai multor solicitari, Orange Romania poate limita numarul apelurilor la 411 - Serviciul Clienti. In cazul in care solicitarile tale nu sunt pe deplin rezolvate, ne poti contacta in scris la adresa: Serviciul Clienti, bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, sector 1, Bucuresti.

Orice utilizare a Serviciului Clienti ce urmareste agasarea altor clienti sau a angajatilor Orange Romania, poate fi considerata abuziva si poate conduce la decizia Orange Romania de a inceta relatia contractuala cu respectivul client.

 

sus