08.12.2022, 17:30
By
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
Ecusonul de "utilizator verificat" va costa si mai mult daca esti utilizator iPhone, costul abonamentului Twitter Blue urmand sa includa si comisionul de 30% datorat catre Apple.
Compania lui Elon Musk incearca astfel sa "rezolve" problema comisioanelor prea mari cerute de Apple pentru tranzactiile intermediate prin AppStore, intr-un mod care sa prezinte dezvoltatorul iOS drept un exploatator indirect al utilizatorilor iPhone. Astfel, daca pe Android vei putea comanda un abonament Twitter Blue la pretul de 7 dolari/luna, pe iPhone acelasi serviciu te va costa 11 dolari, Twitter lasand utilizatorii sa decida daca merita sa plateasca chiar ei "taxa" Apple.
Pana la "revolta" lui Elon Musk, Apple miza pe exclusivitatea singurului magazin oficial de aplicatii iOS pentru a impune dezvoltatorilor de aplicatii practic orice conditii dorea, lasand ca alternativa doar mutarea business-ului catre platforma rivala Android. In 99% din cazuri, utilizatorii de aplicatii nu ajungeau niciodata sa afle despre "lupta" pentru supravietuire a dezvoltatorilor, nevoiti sa imparta castigurile cu Apple in proportie de 15% sau 30%, in functie de loialitatea demonstrata fata de Apple. Astfel, comisionul perceput este de 30% in primul an de la introducerea unui abonament procesat prin intermediul platformei de plati oferita de Apple, respectiv 15% pentru cei care "supravietuiesc" si doresc sa-si continue relatia contractuala cu Apple.
Revenind la Twitter, compania a anuntat noul abonament Twitter Blue cu un tarif de 7.99 dolari, inainte ca CEO-ul Elon Musk sa descopere ca trebuie sa plateasca 30% din sumele incasate de la utilizatorii iPhone sub forma de comisioane datorate catre Apple.
Daca Twitter ar alege sa includa pur si simplu comisionul Apple in costul initial al abonamentului, pretul ar urca la 10.38 dolari. Insa aici nu e vorba de corectitudine, ci de argumentul pe care Elon Musk incearca sa-l prezinte intr-un mod cat mai usturator pentru imaginea Apple, punand utilizatorii iPhone sa plateasca pentru "aroganta" brandului de telefoane preferat.
Anuntul vine la scurt timp dupa ce Musk anunta ca Apple, principalul client pentru reclame pe Twitter a "revenit complet" pe platforma.
Articolul Twitter va taxa mai mult "snobii" cu iPhone care doresc abonament Twitter Blue apare prima data in Go4IT.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.