Economic

thumbs

Alexandru Ivan, directorul CNAB, reactioneaza la "declaratia de razboi" a lui Razvan Cuc: Am inceput demersurile asupra firmelor de handling de 3 luni de zile

13.10.2019, 14:31 Sursa: mediafax.ro

"In filmare apar agentii de la GlobeGround, noi am inceput demersurile inca de acum 2-3 luni de zile, am solicitat tuturor agentilor de handling sa isi imbunatateasca timpii de livrare a bagajelor, le-am trimis chiar niste proceduri si niste acte aditionale pe care in momentul de fata nu le-au semnat. Le-am mai solicitat ca pana la jumatatea anului urmator sa-si reinnoiasca jumatate din parcul auto, cu autovehicule si autobuze cu norma de poluare Euro 6, urmand ca pana la sfarsitul anului viitor sa isi reinnoiasca tot parcul auto cu norma de poluare Euro 6. Referitor la timpii de bagaje le-am solicitat timpi conform reglementarilor europene. Le-am trimis aditionale si pentru acest lucru, urmand ca ei sa isi dimensioneze personalul astfel incat sa respecte solicitarile aeroportului"a explicat Alexandru Ivan, pentru MEDIAFAX.

Directorul CNAB a adaugat ca firmele de handling au contracte si cu firmele aeriene, iar acestea nu se pot rezilia imediat, insa expira la finalul anului.

"O parte din contracte vor expira la sfarsitul anului. Aeroportul are toate discutiile cu agentii de handling, dar si contractele nu se pot rezilia imediat, pentru ca agentii de handling la randul lor au contracte cu companiile aeriene", a mai afirmat acesta.

Intrebat despre impactul pe care trebuia sa il aiba materialul video prezentat de ministrul demis Razvan Cuc, Alexandru Ivan a afirmat ca "impactul trebuie sa il aiba asupra agentilor de handling, sa constientizeze ca asa nu se mai poate, asta in primul rand, si poate sa inteleaga si pasagerii ca de multe ori cand intarzie un bagaj sau cand este cald in autobuz sau nu vine autobuzul la timp, este vina exclusiv a agentului de handling, nu a aeroportului, pentru ca acestea in primul rand sunt niste firme private care isi desfasoara activitatea in incinta aeroportului".

Razvan Cuc a facut publice imagini cu modul in care opereaza firma de handling Globeground pe Aeroportul Otopeni, spunand ca e nevoie de masuri urgente. In imagini se vede banda blocata de un bagaj minute bune, fara ca cineva sa intervina. Ministrul spune ca asta duce la intarzieri mari.

"Am discutat cu directorul de la aeroport si l-am rugat sa vina directorul acestei firme si sa imi spuna si mie de ce se intampla aceste lucrhri. un bagaj care ramane in picioare blocheaza banda, iar apoi 20-30 de minute banda ramane blocata. L-am chemat sa imi spuna de ce intarzie autocarele care trebuie sa preia pasagerii, iar ei isi pierd conexiunile, de ce nu semneaza actul aditional prin care se impun niste reglementari europene: sa avem aer conditionat in autocare, 10 curse care vin si 4 autocare ce preiau pasagerii. Normal ca pasagerii pierd zborurile de conexiune. Domnul director a spus ca e ocupat si nu poate sa vina la intalniri", a spus ministrul Transporturilor, Razvan Cuc.

Acesta i-a cerut directorului Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti sa ia masuri urgente, acestea putand sa mearga pana la rezilierea contractelor.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Articole asemanatoare