Companii

thumbs

Decathlon, Intersport si Hervis controleaza 60% din piata echipamentelor sportive

15.07.2019, 07:20 Sursa: zf.ro

Piata echipamentelor sportive, estimata sa ajunga la 500 mil. euro anul viitor, este impartita de jucatorii specializati precum Hervis, Intersport si Decathlon, cu magazinele monobrand - Adidas, Nike -, cu cele online si cu lanturile de hipermarketuri. Pe fondul unui apetit crescut al romanilor pentru sport, nume noi continua sa intre in Romania, numarul jucatorilor specializati dublandu-se in ultimii 4-5 ani. Cei mai mari jucatori specializati raman Decathlon, Intersport si Hervis, cei trei controland circa 60% din vanzarile de profil, conform estimarilor ZF pe baza datelor publice si a celor statistice. Dupa cifra de afaceri din 2018 in clasamentul celor mai mari jucatori isi fac loc si FF Group (ce detine franciza Converse sau Nike) si Adidas. Cei doi au insa un model diferit de business, ei avand in portofoliu in special haine si pantofi. Ba mai mult, in cazul FF Group, pe langa branduri de sport exista si unele de moda. Nu exista insa date privind cifrele defalcate. In afara de aceste companii insa, pe piata de echipamente sportive isi fac loc tot mai multi jucatori specializati precum Decimas (Spania), Sport Vision (Serbia) sau Sportisimo (Cehia). Motivul? Romanii au cheltuit anul trecut aproape 450 de milioane de euro pe biciclete, haine pentru sala si echipamente de munte, piata echipamentelor sportive crescand cu 12,5% fata de 2017 si cu peste 50% fata de 2014, arata calculele ZF pe baza datelor oferite de compania de cercetare de piata Euromonitor.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Articole asemanatoare