Business Hi-Tech

thumbs

Iulian Stanciu, CEO al eMAG. Am crescut peste pragul de 5 mld. lei in 2019

21.01.2020, 08:43 Sursa: zf.ro

Grupul eMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online din regiune, a inregistrat in anul 2019 afaceri totale de peste 5 miliarde de lei. "Cifrele pe 2019 sunt in crestere fata de 2018. Am depasit 5 miliarde de lei la nivel de grup, Ungaria a contribuit foarte, foarte mult, businessul de acolo merge foarte bine. Ungaria va fi in 2020 peste 30% din businessul total', a declarat Iulian Stanciu, CEO al grupului si actionar minoritar, in cadrul emisiunii de business ZF Live. "Avem obiectiv sa ajungem la afaceri de 1 miliard de euro in 5 ani in Ungaria." Pe fondul acestei evolutii, grupul de e-commerce, care mai opereaza in Bulgaria si Polonia, va atinge pragul de 10 miliarde de lei / 2 miliarde de euro intr-o perioada mai scurta de 5 ani, a estimat liderul eMAG. Grupul nu se mai concentreaza pe piata din Polonia, unde lucrurile au fost lasate sa mearga "la un nivel minim", ci pe cele care cresc, a adaugat el. Din grupul eMag mai face parte si retailerul online Fashion Days, care are o crestere sustinuta dupa cum spune Stanciu. eMag este detinut indirect de fondul de investitii Naspers. "Nu avem focus in Polonia, acolo avem un model foarte simplificat, nu avem focus mare in Polonia. Adica ne-am amturizat sa spunem, nu mai alergam dupa toti iepurii si punem pariurile care conteaza. Daca vedem ceva ce merge foarte bine, asa cum este Ungaria, ne ducem resursele catre Ungaria, restul le lasam sa mearga la un nivel minim. Ungaria merge foarte bine, Bulgaria merge bine, in Polonia nu mai avem focus", a conchis Stanciu.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Articole asemanatoare