Companii

thumbs

O noua generatie de chiriasi - bacanii, curatatorii, brutarii, patiserii - se asaza la parterul blocurilor noi. "Se dezvolta retailul micilor antreprenori priceputi in a face paine, cafea, gourmet food"

26.11.2021, 19:40 Sursa: zf.ro

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

¬ La baza acestei noi generatii de chiriasi sta, in primul rand, nevoia de diversificare a ofertei comerciale, aceste nume fiind folosite si ca parghii de promovare a rezidentialului si de vanzare a locuintelor ¬ Mai mult, acesti chiriasi vin si cu o flexibilitate mai mare pentru suprafata necesara, spre deosebire de retailul modern, care are formate standard. Magazine si servicii noi, altele decat clasicul Mega Image, incep sa populeze parterul ansamblurilor rezidentiale care se construiesc in ultima perioada in Bucuresti. Ferma Gruiu, ANA Pan, Imacoolat, Mai mult decat un dulce, Zoomserie sunt numai cateva nume care schimba fata retailului de la parterul blocurilor. "Este oarecum firesc sa beneficiem si de alt gen de magazine in zone rezidentiale, adica magazine specializate pe anumite categorii, care acopera nevoi si ocazii de consum zilnice, precum macelarii, mezelarii, bacanii, coffee shops, cofetarii, patiserii, brutarii. Si inca mai este loc pentru alte concepte care ori nu au aparut inca pe piata, ori sunt in faze timide de dezvoltare", spune Catalina Aldea, retail expert consultant si managing partner la Aldea Consulting Vision.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare