Rugby

thumbs

Cupa Mondiala de rugby din Japonia 2019, un succes economic categoric. Cu cat a contribuit turneul final la produsul intern brut al niponilor

26.06.2020, 09:40 Sursa: Prosport

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Turneul final al Cupei Mondiale de rugby disputata anul trecut in Japonia a fost editia cu cel mai mare succes economic de pana acum, atragand 250.000 de turisti straini si generand 2,8 miliarde euro la Produsul Intern Brut al tarii gazda. Alin Petrache, cooptat la nivelul de varf al World Rugby. A fost numit intr-un grup de lucru care are ca scop regandirea sportului cu balonul oval Informaia apare intr-un raport intocmit de firma de consultanta EY la comanda World Rugby, potrivit Reuters. 99 la suta rata de vanzare a biletelor Turneul de rugby a fost considerat cel mai mare eveniment de sport unic organizat vreodata de Japonia, care a avut o rata de 99% a vanzarii de bilete, cea mai buna reteta din istoria Cupei Mondiale, in timp ce audienta mondiala s-a ridicat la 857 milioane de telespectatori, comparativ cu 678 milioane la CM 2015 din Anglia. "A fost una dintre cele mai mari, daca nu cea mai mare Cupa Mondiala de rugby. Japonia 2019 a fost un succes pe toate planurile", a comentat Alan Gilpin, directorul Cupei Mondiale de la World Rugby. 310 euro cheltuiti de fiecare turist la intrecere Cei 250.000 de fani straini care au venit in Japonia au petrecut sejururi medii de 17 zile si au cheltuit 310 euro pe noapte, comparativ cu media de 14 zile si o cheltuieli de aproape doua ori mai mici in Anglia. Cupa Mondiala din Japonia, ultima mare competitie inainte ca pandemia de coronavirus sa blocheze sportul la scara planetara, a oferit resursele financiare necesare World Rugby de a sustine federatiile in aceste vremuri dificile. Urmatoarea editie a Cupei Mondiale va fi organizata de Franta in 2023, dar fiecare federatie trece prin momente grele dupa pandemia de coronavirus.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Articole asemanatoare