Home comunicate 2012 octombrie Aplicatia Orange Explorer, premiată la festivalurile Internetics și Webstock
Aplicatia Orange Explorer, premiată la festivalurile Internetics și Webstock PDF Imprimare Email

Bucureşti, 2 octombrie 2012. Aplicația Orange Explorer, lansată pe 28 iunie 2012, a câștigat premiile Best Mobile Application și Best Mobile Campaign la secțiunea Online Media and Tools din cadrul festivalului online Internetics și premiul al doilea la secțiunea Mobile Applications în cadrul Webstock.

 

Aplicația Orange Explorer a fost creată pentru a le oferi utilizatorilor de smartphone posibilitatea de a redescoperi lumea înconjurătoare într-un mod cu totul surprinzător, utilizând tehnologia Augmented Reality. În cadrul Orange Explorer au fost dezvoltate proiectele Orange Graffiti și Antipa. Orange Graffiti, dedicat comunitătii Orange Young, a adus la metroul bucureștean prima expoziție de graffiti în Augmented Reality din România, iar proiectul Antipa le propune vizitatorilor muzeului o experiență inedită, oferindu-le posibilitatea să vadă cum arătau mamuții, să interacționeze și să își facă fotografii cu ei.

„Prin Orange Explorer ne-am dorit să oferim clienților noi modalități de a experimenta spațiul virtual, precum și o nouă perspectivă asupra așteptărilor pe care le pot avea de la un smartphone. „Scrie pe cer”, un serviciu inovator de messaging ce folosește augmented reality, lansat în 2010, este un alt exemplu de aplicație inedită concepută special pentru a îmbogăți experiența utilizatorilor de smartphone. Împreună cu Orange Explorer, reprezintă probabil cele mai îndrăznețe campanii de pe piața românească pe segmentul mobile. Vom dezvolta în continuare proiecte inovatoare menite să ofere clienților noștri cât mai multe experiențe impresionante”, a declarat Flavia Cozma, Online Communication Specialist la Orange România.

Aplicația Orange Explorer a fost descărcată de peste 4.800 de utilizatori de smartphone cu sistem de operare Android 2.3 şi iOS4. Orange Explorer a fost dezvoltată împreună cu Hyperactive și Mobileworks, iar campania de comunicare s-a derulat cu sprijinul Initiative Media şi Publicis.