Perioada raportata Ianuarie - Iunie 2018

Indicator Valoare Observaţii

A1 Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet 

A1a termenul de furnizare a serviciului de acces la internet, asumat de furnizor(zile) 30  
A1b durata în care se încadrează 20% din cel mai rapid soluționate cereri (zile) 1
A1c durata în care se încadrează 50% din cel mai rapid soluționate cereri (zile) 2
A1d durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid soluţionate cereri (zile) 5
A1e procentajul cererilor soluționate în termenul asumat de furnizor 98.23%  
Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet, conform contractelor incheiate cu utilizatorii finali, este de 4 zile calendaristice.
 

A2 Frecvenţa reclamaţiilor utilizatorului final (numărul de reclamații înregistrate la 1000 de conexiuni active)

54.48  
 

A3 Frecvenţa reclamaţiilor referitoare la deranjamente (numărul de reclamații referitoare la deranjamente valide, înregistrate la 1000 de conexiuni active)

1.46  
 

A4 Frecvenţa reclamaţiilor privind corectitudinea facturării (numărul de reclamații privind corectitudinea facturării, înregistrate la 1000 de conexiuni active)

3.48  
 

A5 Termenul de remediere a deranjamentelor totale

A5a termenul de remediere a deranjamentelor, asumat de furnizor(ore)    
A5b durata în care se încadrează 20% din cel mai rapid remediate deranjamente valide(ore) 3
A5c durata în care se încadrează 50% din cel mai rapid remediate deranjamente valide(ore) 8  
A5d durata în care se încadrează 80% din cel mai rapid remediate deranjamente valide(ore) 14  
A5e procentajul deranjamentelor remediate în termenul asumat de furnizor 100.00%  
       

A5' Termenul de remediere a deranjamentelor provocate de cauze aflate sub controlul Orange

A5'a termenul de remediere a deranjamentelor, asumat de furnizor(ore) 72  
A5'b durata în care se încadrează 20% din cel mai rapid remediate deranjamente valide(ore) 3
A5'c durata în care se încadrează 50% din cel mai rapid remediate deranjamente valide(ore) 8  
A5'd durata în care se încadrează 80% din cel mai rapid remediate deranjamente valide(ore) 14  
A5'e procentajul deranjamentelor remediate în termenul asumat de furnizor 100.00%  
       

A5'' Termenul de remediere a deranjamentelor neimputabile Orange

A5''a durata în care se încadrează 20% din cel mai rapid remediate deranjamente valide(ore) n/a  
A5''b durata în care se încadrează 50% din cel mai rapid remediate deranjamente valide(ore) n/a  
A5''c durata în care se încadrează 80% din cel mai rapid remediate deranjamente valide(ore) n/a  
       

A6 Termenul de soluţionare a reclamaţiilor primite de la utilizatorii finali altele decât cele referitoare la deranjamente

A6a termenul de soluționare a reclamațiilor primite de la utilizatorii finali, altele decât cele referitoare la deranjamente, asumat de furnizor 30  
A6b durata în care se încadrează 20% din cel mai rapid soluționate reclamații, altele decât cele referitoare la deranjamente 36  
A6c durata în care se încadrează 50% din cel mai rapid soluționate reclamații, altele decât cele referitoare la deranjamente 64  
A6d durata în care se încadrează 80% din cel mai rapid soluționate reclamații, altele decât cele referitoare la deranjamente 92  
A6e procentajul reclamațiilor, altele decât cele referitoare la deranjamente, soluționate în termenul asumat de furnizor 97.62%