Perioada raportată Octombrie - Decembrie 2017  
  Indicator Valoare Observaţii
A1 Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet 
A1a durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid soluţionate cereri (zile) 6  
A1b durata în care se încadrează 95% din cele mai rapid soluţionate cereri (zile) 12  
A1c procentajul cererilor soluţionate în intervalul de timp convenit cu utilizatorul final 97.73%  
Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet, conform contractelor incheiate cu utilizatorii finali, este de 30 zile calendaristice.
       
A2 Termenul de remediere a deranjamentelor totale
A2a durata în care se încadrează  80% din cele mai rapid remediate deranjamente (ore) 15  
A2b durata în care se încadrează  95% din cele mai rapid remediate deranjamente (ore) 26  
A2c procentajul  deranjamentelor  remediate  în  intervalul  de  timp  convenit  cu utilizatorul 100.00%  
 
 
A2' Termenul de remediere a deranjamentelor provocate de cauze aflate sub controlul Orange
A2'a durata în care se încadrează  80% din cele mai rapid remediate deranjamente (ore) 15  
A2'b durata în care se încadrează  95% din cele mai rapid remediate deranjamente (ore) 26  
A2'c procentajul  deranjamentelor  remediate  în  intervalul  de  timp  convenit  cu utilizatorul 100.00%  
Termenul de remediere a deranjamentelor, conform contractelor incheiate cu utilizatorii finali, este de 72 de ore.
       
A2'' Termenul de remediere a deranjamentelor neimputabile Orange
A2''a durata în care se încadrează  80% din cele mai rapid remediate deranjamente (ore) n/a  
A2''b durata în care se încadrează  95% din cele mai rapid remediate deranjamente (ore) n/a  
 
 
A3 Frecvenţa reclamaţiilor utilizatorului final (numărul de reclamaţii/număr clienţi activi ai serviciului de internet) 0.0609  
 
A4 Frecvenţa reclamaţiilor referitoare la deranjamente (numărul de reclamaţii/număr clienţi activi ai serviciului de internet) 0.007786  
 
A5 Frecvenţa reclamaţiilor privind corectitudinea facturării (numărul de reclamaţii/număr facturi emise) 0.0019  
 
A6 Termenul de soluţionare a reclamaţiilor primite de la utilizatorii finali
A6a durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid soluţionate reclamaţii (ore) 98  
A6b durata în care se încadrează 95% din cele mai rapid soluţionate reclamaţii (ore) 308  
A6c procentajul reclamaţiilor soluţionate în termenul asumat de furnizor 98.39%  
Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali, conform contractelor incheiate, este de 30 zile calendaristice.