• Interfață web
  • Toate serviciile într-un singur loc
  • Informații în timp real

Divizie dedicată pentru companiile mari

Pentru o afacere de succes, strategiile de IT&C trebuie să fie aliniate cu obiectivele de business. De aceea, la Orange avem o abordare consultativă, prin care anticipăm și rezolvăm nevoile afacerii tale: comunici și colaborezi cu partenerii tăi mai eficient, îți derulezi operațiunile mai simplu și dezvolți o relație mai apropiată cu proprii clienți. Conectăm oameni, locații și echipamente, în cea mai sigură, rapidă și stabilă rețea.

Experiență locală, expertiză internațională

  • Orange este operatorul mobil #1 din România și și-a păstrat poziția de lider al pieței telecom pentru 11 ani consecutivi, începând cu 2004.

  • Orange România este parte din grupul Orange, una dintre cele mai mari companii de telecomunicații la nivel mondial, cu peste 244 de milioane de clienți pe 5 continente. Acest fapt ne permite să combinăm experiența acumulată pe piața românească cu puternica expertiză internațională, pentru a crea cele mai avansate soluții de optimizare a afacerii, prin telecomunicații mobile, fixe și IT.

  • Mai mult, începând cu august 2012, Orange România a integrat operațiunile locale ale Orange Business Services, lider global în soluții integrate de IT și telecomunicații pentru afaceri, cu servicii disponibile în 220 de țări.

  • Prin combinarea acestor resurse, îndeplinim atât cerințele celor mai mari organizații multinaționale din majoritatea domeniilor de activitate, cât și nevoia de specificitate a companiilor construite local. Soluțiile oferite sunt personalizate pe specificul fiecărei afaceri, pentru a maximiza rezultatele generate de investițiile în telecomunicații.

Peste 250 de experți pregătiți
să răspundă oricărei provocări

Echipa de experți ce formează divizia dedicată companiilor mari include manageri de cont, consultanți de vânzări, consultanți tehnici și IT, specialiști în management de proiect și specialiști de implementare. Fiecare dintre aceștia înțelege nevoia de optimizare a infrastructurii și serviciilor de comunicații, modul în care schimbările din piață afectează evoluția companiei tale (achiziții, extindere teritorială, diversificarea afacerii sau contractarea pieței) și rolul pe care tehnologia îl are în îmbunătățirea lanțului de aprovizionare și distribuție, ale alinierii operaționale sau ale reducerii costurilor.

În calitate de client Orange, vei beneficia de o echipă dedicată care te va ajuta pe tot parcursul unui proiect: de la identificarea soluției optime și implementarea ei, la achiziționarea de echipamente sau optimizarea și managementul post-vânzare. Astfel, vei putea crește performanța și calitatea activității companiei tale, reduce riscurile și minimiza costurilor fixe.

Parteneriate cu alți lideri
din domeniul IT&C

Orange România se bucură de parteneriate solide cu alți lideri din domeniul serviciilor de consultanță IT&C și integrare de soluții, pentru a completa portofoliul de servicii oferite:  

  • Cisco: integrare IT&C și outsourcing, securitatea rețelelor
  • SAP: mobile device management, SFA
  • Oracle: aplicații mobile, CRM, BI
  • Microsoft: aplicații de server
  • VM Ware: cloud computing
  • HP: consolidarea centrelor de date, virtualizarea infrastructurii
  • Juniper: integrare IT&C
  • Avaya: telefonie IP, call centere, comunicații unificate
  • EMC: stocare și cloud computing
  • Polycom: conferință video

Cele mai importante certificări ISO

  • Sistem de Management Integrat - Calitate, Mediu, Sănătate și Securitatea Muncii certificate conform standardelor ISO 9001:2008, ISO 14001:2005 și OHSAS 18001:2007
  • Sistem de Management al Securității Informației certificat conform ISO/IEC 27001:2005
  • Primul operator din lume certificat ISO 15408 pentru securitatea rețelei IP-VPN la nivel global
  • Cisco Gold Global Certified Partner începând din octombrie 2008
  • Unul dintre cei patru membri ai Cisco Global Services Alliance la nivel internațional

Servicii de suport certificate internațional

  • O gamă variată de servicii profesionale și servicii externalizate, de la consultanță tehnologică sau de optimizare a afacerii până la management de proiect sau de servicii
  • Tehnici de management certificate, inclusiv ITIL și Six Sigma
  • Certificarea de către organizații internaționale precum Current Analysis, Forrester, IDC, Gartner, Ocean82 sau Ovum, drept furnizor preferat pentru serviciile de suport și managementul post-implementare pentru solutii WAN multi-vendor și soluții de acces la distanță

Află mai multe

Pentru informații suplimentare și detalii despre modul în care te putem ajuta pentru îmbunătățirea activității companiei tale prin soluții de telecomunicații și IT, contactează persoana dedicată companiei tale din cadrul Serviciului Clienți Corporate sau apelează apelează 300 (gratuit de pe telefonul mobil Orange)
sau 0374 300 300 (apel cu tarif normal din orice rețea).

sus