Vreau să îmi crească vânzările
  • Informații de trafic în magazine în timp real

Business
One Voice

Cu serviciul Business One Voice beneficiezi de funcționalitățile de voce fixă disponibile până acum prin centrale telefonice digitale, fără a mai investi însă în propriile echipamente. Soluția este oferită în cloud, fiind găzduită și administrată de Orange.

Cum funcționează

Soluția Business One Voice îți oferă acces la:

Interfață online de administrare

Asiguri managementul flotei de numere fixe și mobile: activarea și configurarea funcționalităților Business One Voice, precum și alocarea și controlul resurselor de voce fixă și voce mobilă. Interfața poate fi accesată de oriunde și oricând.

Platformă multi-tehnologie

Fiind o soluție găzduită în cloud-ul Orange, îți permite să integrezi tehnologie SIP pentru liniile fixe utilizate în companie, dar și linii de voce pe alte tehnologii (TDM sau SIP analog), cu limitări în utilizarea anumitor funcționalități.

Principalele avantaje ale Business One Voice

Principalele avantaje ale Business One Voice

Optimizarea costurilor

Funcționalitățile de voce sunt disponibile prin intermediul unei centrale telefonice virtuale, activată și găzduită în platforma Orange. Nu sunt necesare investiții în echipamente proprii și licențe de software, pentru instalare, mentenanță și service, sau pentru traininguri de specialitate în utilizarea echipamentelor.

Creșterea eficienței și a productivității

Angajații tăi au acces la funcții convergente de voce fix-mobil precum Hunt Grup sau Număr Unic, astfel încât vor comunica mai eficient, indiferent dacă sunt la birou sau în mișcare.

Simplitate în administrare

Controlezi funcționalitățile de voce și costurile asociate direct din interfața web. Aceasta îți permite să creezi grupuri de utilizatori și profiluri de utilizare, astfel încât să poți administra eficient un portofoliu complex de servicii.

Scalabilitate crescută

Integrezi numere de voce fixă sau mobilă în toate locațiile tale, indiferent de tipul și dimensiunile acestora: sedii centrale, filiale sau sucursale, depozite sau locații izolate.

 

Business-ul meu este
ca mine: de neoprit

Soluții integrate fix-mobil
pentru companii

Funcționalități de voce incluse în Business One Voice

Cu Business One Voice beneficiezi de o gamă largă de funcționalități, care asigură angajaților tăi o experiență simplă și intuitivă de utilizare:

Permite vizualizarea pe ecranul telefonului a numărului care te apelează, dacă apelantul nu și-a restricționat trimiterea identității. În plus, permite și prezentarea identității numărului pe care îl folosești.
Permite efectuarea de apeluri anonime prin restricționarea trimiterii identității numărului de la care apelezi, utilizând codul de activare *31#. Pentru dezactivare, folosește codul *32#.
Apelează ultimul număr format, prin utilizarea codului *52#.
Apelurile primite sunt redirecționate către un alt număr național, de fix sau mobil, cu posibilitatea de a alege modul de transfer:
  • automat (cod activare *21,nr>#; cod dezactivare *22#)
  • la ton de ocupat (cod activare *67 #; cod dezactivare *68#)
  • fără răspuns (cod activare *61 #; cod dezactivare *62#)
Permite întreruperea temporară a unei convorbiri pentru a iniția o nouă convorbire sau pentru a accepta un apel în așteptare.
La primirea unui apel în timpul unei convorbiri în desfășurare, vei fi notificat sonor și vei avea posibilitatea să răspunzi (cod activare *43#; cod dezactivare *44#).
Permite apelarea ultimului număr de la care ai fost apelat, indiferent dacă ai răspuns sau nu, prin utilizarea codului *92#.
Utilizarea prefixului 9 sau # îți permite să apelezi numerele scurte publice, inclusiv numărul Serviciului Clienți Corporate.
Permite apelarea între membrii grupului, prin utilizarea unui număr scurt de minim 3 cifre.
Permite asocierea de coduri de o singură cifră cu până la 8 numere, pentru apelare rapidă, prin utilizarea codului *74<cod><nr>#.
Permite asocierea de coduri de două cifre cu până la 100 de numere, pentru apelare rapidă, prin utilizarea codului *75<cod><nr>#.
Permite inițierea unei conferințe telefonice cu până la 5 participanți ce folosesc numere naționale, fixe sau mobile (cod inițiere *56<nr>#).
Toate apelurile primite vor fi respinse automat, fără notificare, cu ton de ocupat (cod activare *26#; cod dezactivare *27#).
Permite transferarea unei convorbiri active către un alt număr.
Atunci când ești sunat pe fix, apelantul va asculta o melodie în locul sunetului de apel.
Transferarea automată a unui apel primit între mai multe numere fixe, după criterii predefinite (grup de hunting liniar/circular/uniform/simultan).
Transferarea automată a unui apel primit între mai multe numere fixe sau mobile, după criterii predefinite (grup de hunting liniar/circular/uniform/simultan).
Permite preluarea unui apel primit pe un alt terminal fix, prin utilizarea codului *98#.
Întrerupe temporar o convorbire în vederea preluării pe un alt terminal fix din cadrul aceluiași grup (*87# parcare și *88# preluare).
Permite activarea redirecționării apelurilor primite către un alt număr mobil din grup fără a fi necesar accesul la propriul terminal (cod activare *77<nr># pe mobil și cod dezactivare *22# de la telefonul fix).
Permite definirea mai multor numere fixe sau mobile pentru redirecționarea multiplă și preluarea apelurilor.
Definirea corespondenței dintre un număr de telefonie fix și unul mobil, care pot fi configurate să se comporte ca o singură linie la primirea unui apel.
Atunci când ești sunat pe un număr de fix, apelantul va asculta o melodie, pe care o poți selecta, în locul sunetului de apel.
Permite restricționarea direcțiilor către care se pot iniția apeluri la nivelul fiecărei linii de voce, fixă sau mobilă.
Permite stabilirea unor plafoane de trafic pe tipuri de destinații la nivelul fiecărei linii de voce, fixă sau mobilă.
Permite crearea de liste de numere către care este permis/refuzat dreptul de a iniția sau primi apeluri și SMS-uri.
Permite monitorizarea traficului la nivel de utilizator sau grup.
Permite respingerea automată, fără anunțare prealabilă, a apelurilor dinspre anumite numere.
Permite intervenția unei terțe persoane într-o convorbire în desfășurare, de pe propriul său terminal (cod activare *82<extensie>#).
Apelurile fără număr de identitate recepționat sunt respinse automat, fără anunțare prealabilă.
Permite autorizarea temporară pentru apelarea unui număr inclus în blacklist.
Permite evidențierea și separarea în factură a apelurilor personale, la nivelul fiecărei linii telefonice.
Permite configurarea rapidă, fără costuri și fără cunoștinte tehnice avansate, și planificarea pe calendar, a unor scenarii de răspuns interactiv care direcționează fiecare apel, imediat, către persoana potrivită.

Pachete de servicii disponibile

Cele patru tipuri de abonamente Business One Voice disponibile au fost create în funcție de nevoile utilizatorilor. Acestea sunt diferențiate prin pachetele de funcționalități pe care le includ:

Business One
Voice Start

Special pentru voce fixă, oferă cele mai utilizate funcționalități de tip PABX și asigură optimizarea bugetelor prin eliminarea costurilor asociate centralei telefonice fizice.

Business One
Voice Light

Specific pentru voce mobilă, asigură un management optim al resurselor disponibile prin controlul destinațiilor de apel, precum și o utilizare eficientă, prin apelarea în cadrul grupului pe numere scurte.

Business One
Voice Plus

O soluție convergentă de voce fixă și mobilă.

Business One
Voice Complete

Soluție convergentă completă de voce fix-mobil, include funcționalități PABX complexe, precum IVR.

În tabelul de mai jos regăsești funcționalitățile disponibile în fiecare tip de abonament.

funcționalitate One Voice
Light
One Voice
Start
One Voice
Plus
One Voice
Complete
CLIP
CLIR
Last number redial
Call Forward
Call Hold
Call Return
Escape Code
Extension Dialing
Speed Dial 8
Speed Dial 100
Conference 5-way
Do Not Disturb
Call Transfer for SIP
Music on Hold
Hunt Group fix
Hunt Group convergent
Call Pick-up
Call Park
Remote Call Forwarding
Find Me/Follow Me
Unique Number
Cust Music/Mesg on Hold
Call Barring Outgoing
Call Control
Exception List
Usage on Monitoring
Call Barring Incoming
Barge In
Anonymous Call Rejection
Authorization Code
Dual Billing
IVR/Calendar

Achiziționare și activare

Pentru informații suplimentare și detalii despre achiziționarea și activarea serviciului, contactează persoana dedicată companiei tale din cadrul Serviciului Clienți Corporate sau apelează 300 (gratuit de pe telefonul mobil Orange) sau 0374 300 300 (apel cu tarif normal din orice rețea).

sus