Vreau să îmi crească vânzările
  • Informații de trafic în magazine în timp real

Business Talk

Prin soluțiile de telefonie fixă pentru companii Business Talk ai acces la o platformă unificată ce permite standardizarea și consolidarea infrastructurii de voce fixă din compania ta și transformarea SIP a telefoniei, păstrând însă investițiile deja efectuate în centrale telefonice tradiționale sau IP.

Cu Business Talk, angajații tăi vor avea o experiență unitară de utilizare, în timp ce eficientizezi costurile de întreținere și utilizare.

Cum funcționează soluțiile Business Talk

În funcție de locațiile companiei tale - sedii centrale, depozite sau sucursale izolate – și de nevoile de comunicare specifice, poți alege dintre soluțiile TDM Trunking, SIP Trunking, SIP Analog, SIP Extensie sau GSM fix.

Pentru locațiile în care sunt instalate soluții de date fixe, precum IP-VPN sau Dedicated Internet Access, soluțiile de voce fixă de la Orange permit reducerea costurilor totale deoarece telefonia utilizează infrastructura de date. Calitatea semnalului este păstrată cu ajutorul optimizării Class-of-service, care prioritizează traficul pentru apeluri de voce atunci când este necesar.

Principalele avantaje ale serviciilor Business Talk

Portofoliu complet

Soluțiile de voce fixă disponibile la Orange permit conectarea optimă a fiecărei locații, deoarece integrează infrastructura existentă, și fac posibilă implementarea graduală a unei strategii de migrare către o infrastructură unitară IP.

Pachete flexibile de resurse

Creăm împreună soluția perfect adaptată obiectivelor de IT&C și nevoilor tale de comunicare. Ai resurse incluse pe fiecare destinație de apel și posibilitate de monitorizare, alocare și control în timp real al acestora, la nivel de grup sau utilizator.

Integrare și convergență

Arhitectura unificată SIP îți permite să optimizezi costurile de comunicații prin utilizarea aceleiași infrastructuri și integrarea cu alte servicii Orange (precum IP-VPN, Dedicated Internet Access). În plus, asigură infrastructura necesară pentru evoluarea comunicațiilor companiei tale către soluții de comunicații unificate.

Eficiența costurilor

Prin utilizarea soluțiilor de voce fixă SIP Analog și SIP Extensie cu serviciul Business One Voice, funcționalitățile avansate de voce fixă sunt disponibile fără a mai fi necesare investiții în centrale telefonice fixe. În plus, prin utilizarea soluțiilor de voce fixă TDM Trunking și SIP Trunking, un număr mare de utilizatori poate utiliza în mod eficient un număr redus de canale de voce fixă.

O echipă de profesioniști

Ai la dispoziție, pe întreaga perioadă contractuală, un manager de cont dedicat, un manager de proiect pentru implementarea soluțiilor complexe, precum și de echipă de suport 24/7.

Scalabilitate și rapiditate în implementare

Indiferent de soluția tehnologică aleasă, numărul de canale și resursele disponibile pot fi rapid scalate pentru a face față noilor nevoi de business.

Pachete disponibile

Portofoliul complet de soluții de voce fixă Business Talk permite optimizarea costurilor de instalare, administrare și utilizare, ținând cont de particularitățile din fiecare locație, numărul de angajați și nevoile lor de resurse, precum și de tehnologia și echipamentele deja existente.

În funcție de obiective și de strategia IT&C a companiei tale, ai la dispoziție tehnologii variate de conectare:

TDM Trunking

Pentru locațiile mari, de tipul sediilor centrale cu mulți angajați, soluția TDM Trunking utilizează legături radio punct-la-punct sau fibră optică. Din punct de vedere tehnic, soluția asigură conexiunea dintre:

  • centrala telefonică de tip TDM (Time Division Multiplexing), aflată în proprietatea companiei tale și instalată în locație
  • rețeaua Orange, prin intermediul unui flux E1 (PRA – Primary Rate Access), echivalentul a 30 de convorbiri simultane (30 canale de voce). Fiecărui utilizator i se poate aloca propriul număr, în funcție de nevoi.

În varianta standard pot fi configurați 100 de utilizatori pe un singur flux (100 DDI – Direct Dialling In / DDO – Direct Dialling Out), cu posibilitatea de a crește acest număr la până 1.000 de utilizatori, în funcție de modul de utilizare a serviciului. Raportul uzual dintre numărul de canale disponibile pe flux/fluxuri și numerele de utilizatori alocate este de 1/3 sau 1/4, pentru a evita apariția congestiei. Acest raport poate ajunge până la 1/1 în cazul utilizării frecvente a serviciilor de telefonie fixă, cum este cazul call centerelor.

TDM Trunking

SIP Trunking

În cazul locațiilor de dimensiuni medii și mari echipate cu centrale telefonice de tip IP-PBX, soluția SIP Trunking (Session Initiation Protocol) asigură conexiunile de voce fixă pe un număr de canale de acces ce variază în funcție de numărul de angajați și de profilul de utilizare. Ca și în cazul soluției TDM Trunking, raportul uzual dintre canalele de comunicare și numărul de utilizatori este de 1/3 sau 1/4. Dacă este necesar, soluția poate fi scalată pentru a asigura în aceeași locație un număr mai mare de canale, iar fiecărui utilizator i se poate aloca propriul număr.

În funcție de amplasarea geografică a locației, conexiunea este asigurată prin legături radio punct-la-punct sau fibră optică.

TDM Trunking

SIP Analog și SIP Extensie

Pentru locații de dimensiuni medii, soluțiile SIP Analog și SIP Extensie asigură în mod standard un număr de până la 24 de canale de comunicare, fiecare dintre acestea cu un număr individual de telefon alocat. Pentru a beneficia de servicii de voce fixă prin aceste tehnologii, ai nevoie de serviciul Business One Voice . Astfel, funcționalitățile de voce, disponibile până acum doar prin instalarea unui echipament în fiecare locație, sunt activate și găzduite într-un mediu virtual, scalabil și securizat, în platforma Orange.

În cazul tehnologiei SIP Analog, conectarea se face prin intermediul unui echipament care face conversia semnalului IP în semnal analog. Astfel, pe liniile instalate se pot conecta atât telefoane analogice, cât și aparate fax.

În cazul tehnologiei SIP Extensie, conectarea se face printr-un echipament legat la rețeaua IP din sediu. Se vor putea instala doar telefoane IP.

SIP Analog și SIP Extensie

GSM Fix

Dacă nu ai nevoie de multe canale de comunicare sau în cazul locațiilor izolate, unde nu se poate asigura sau nu este eficientă conectarea prin fibră optică sau soluții radio punct-la-punct, îți recomandăm soluțiile GSM Fix.

Serviciul de voce fixă este disponibil prin intermediul unui telefon fix cu SIM încorporat, care permite o singură convorbire la un anumit moment de timp și are alocat un singur număr fix de telefon. Conexiunea se realizează prin intermediul rețelei GSM Orange, care oferă cea mai mare acoperire națională.

Această soluție nu permite instalarea unui aparat de fax analogic.

GSM Fix

Achiziționare și activare

Pentru informații suplimentare și detalii despre achiziționarea și activarea serviciului, contactează persoana dedicată companiei tale din cadrul Serviciului Clienți Corporate sau apelează 300 (gratuit de pe telefonul mobil Orange) sau 0374 300 300 (apel cu tarif normal din orice rețea).

sus