• Interfață web
  • Toate serviciile într-un singur loc
  • Informații în timp real

Contul Meu Orange

Aplicația Contul Meu îți permite să gestionezi serviciile Orange de care beneficiezi și îți pune la dispoziție informații detaliate despre starea acestora și costurile generate. De asemenea, beneficiezi de instrumente complexe de management al numerelor, serviciilor și resurselor disponibile, precum și de posibilitatea de delegare a administrării serviciilor la nivel de grupuri de utilizatori.

Cu o structură intuitivă și o interfață grafică prietenoasă, aplicația Contul Meu Orange a fost dezvoltată pornind de la nevoile companiilor mari, cu structuri organizatorice complexe și care utilizează un număr mare de servicii de telecomunicații.

Cum funcționează

Pentru a utiliza Contul Meu pentru companii trebuie să fii managerul de cont ce administrează serviciile Orange în cadrul companiei tale și să soliciți activarea la Serviciul Clienți Corporate. Odată activat contul, ai la dispoziție o platformă web pentru administrarea integrată a serviciilor, utilizatorilor și resurselor alocate:

  • Ai posibilitatea de organizare a serviciilor pe grupuri, în funcție de criterii administrative, organizatorice sau teritoriale
  • Poți modifica rapid serviciile, pentru un grup oricât de mare de numere
  • Monitorizezi costurile pe centre de cost, la nivel de grupuri din Contul Meu
  • Configurezi mai mulți administratori de cont, pentru a permite un management facil și un control riguros
  • Administrezi în același cont toate codurile tale de abonat Orange, atât ale companiei, cât și persoană fizică

Principalele avantaje ale aplicației Contul Meu Orange pentru companii

Accesibilă oriunde și oricând

Accesul la informații se face prin intermediul unei conexiuni web securizate, din orice browser de internet și de pe orice dispozitiv (desktop, laptop, smartphone sau tabletă).

Informații în timp real

Ai acces rapid la informații și rapoarte despre utilizarea serviciilor companiei tale și despre costurile asociate fiecărui număr. Poți monitoriza pe parcursul lunii, înainte de emiterea facturii, resursele incluse și disponibile în abonamentele tale (la nivel de cod de abonat sau SIM), respectiv costurile suplimentare generate după consumarea resurselor disponibile. Informațiile pot fi agregate la nivel de holding sau companie, cod de abonat, grup de utilizatori definit în contul online sau la nivel de SIM, iar costurile pot fi urmărite pe centre de cost, la nivel de grupuri definite în contul online.

Administrare eficientă a serviciilor

Gestionezi în cadrul aceluiași cont toate codurile tale de abonat Orange, atât ale companiei, cât și pe cele personale. Orice număr sau serviciu poate fi accesat din maxim 3 clickuri, cu ajutorul criteriilor avansate de căutare: nume de companie, cod de abonat, număr, status sau utilizator. Administrezi rapid și ușor numerele, serviciile și resursele grupului tău și poți face modificări pe o selecție oricât de mare de numere, în același timp.

Control asupra serviciilor tale Orange

Pentru un management facil al flotei companiei, poți configura mai mulți administratori de cont și poți acorda utilizatorilor finali acces la informații legate de serviciile active pe numărul lor, consum și factură. Beneficiezi de rapoarte predefinite adaptate unor nevoi variate de informare, iar prin exportul informațiilor din aplicație în fișiere de tip .csv, poți analiza în detaliu serviciile active ale companiei.

Structura aplicației Contul Meu Orange

În aplicație informația este structurată intuitiv. Astfel, vei găsi secțiuni dedicate pentru principalele activități pe care managerul de cont al companiei tale le desfășoară în mod curent pentru administrarea numerelor, a serviciilor, resurselor și costurilor asociate.

Iată care sunt principalele secțiuni și sub-secțiuni:

Sumar cont online

  • Ai acces la lista companiilor, respectiv a codurilor de abonat administrate și a serviciilor asociate
  • Vizualizezi serviciile utilizate de compania ta și numerele pe care sunt activate acestea

Organizare numere

  • Poți căuta numere pe baza unor criterii multiple
  • Vizualizezi resursele incluse și serviciile active pe fiecare număr din flotă
  • Identifici cu un singur click numerele active sau care au activ un anumit tip de serviciu
  • Structurezi flota companiei conform criteriilor de organizare internă

Administrare grupuri

  • Poți crea, actualiza sau șterge grupuri în funcție de organizarea internă a companiei
  • Vizualizezi centralizat grupurile definite

Managementul utilizatorilor

  • Administezi flota în funcție de nevoile companiei tale: management centralizat, descentralizat sau combinat (centralizat cu delegare)
  • Definești 3 tipuri de utilizatori, cu drepturi diferite de acces la informații: manager de cont, administrator de cont, utilizator de servicii
  • Desemnezi mai mulți manageri de cont sau administratori
  • Delegi către administratori responsabilitatea asupra anumitor activități, secțiuni, grupuri de utilizatori sau coduri de abonat
  • Acorzi utilizatorilor finali acces la informații despre starea serviciilor, resursele disponibile și costurile generate pe numerele folosite de către aceștia

Administrarea numerelor

  • Poți înlocui cartelele SIM
  • Suspenzi sau reconectezi numere
  • Afli codul PUK asociat unui SIM
  • Definești numele de utilizator al fiecărui număr din flotă

Comunicații mobile

  • Poți verifica și modifica starea serviciilor, dar și activa servicii suplimentare sau opțiuni
  • Configurezi parametrii de funcționare a serviciilor roaming și internațional
  • Poți reîncărca de pe abonamentele companiei cartele PrePay
  • Redirecționezi apeluri

Voce fixă

  • Vizualizezi numerele de voce fixă active și informații de identificare (precum compania, codul de abonat, numele utilizatorului, extensia asociată, tehnologia de conectare sau starea serviciului apeluri internaționale) în funcție de funcționalitățile de voce fixă disponibile

Servicii convergente fix-mobil: Business One Voice

  • Administrezi serviciile de voce fixă și mobilă în mod unitar
  • Activezi funcționalități de voce pe unul sau mai multe numere, la nivel de profil sau grup de utilizatori

Servicii fixe: Business Flexible Computing

  • Vizualizezi resursele centrului de date virtual al companiei tale (vCPU, RAM și HDD) și costurile asociate
  • Poți modifica resursele disponibile, pe care apoi le configurezi în platforma de administrare Business Flexible Computing

Modificări programate

  • Vizualizezi anumite modificări programate spre procesare, cum ar fi: acțiuni de portare, reconectări, modificări de abonamente și servicii, solicitări de închidere a numerelor, activări/dezactivări ale serviciului de roaming

Cronos pentru companii

  • Monitorizezi pe parcursul lunii, înainte de emiterea facturii, resursele incluse și cele disponibile la nivel de cod de abonat, companie, grup definit sau SIM și a costurilor suplimentare generate după consumarea resurselor disponibile
  • Obții informații centralizate privind consumurile pentru toate numerele contului, la nivel de holding, companie, cod abonat, grup definit în Contul online sau SIM
  • Ai la dispoziție criterii multiple de căutare pentru afișarea informațiilor de care ai nevoie: nume companie, cod abonat, număr, utilizator

Detalii factură

  • Accesezi rapid balanța curentă și valoarea facturilor aflate la scadență
  • Analizezi balanța curentă la nivel de companie sau lună de facturare
  • Accesezi detaliile facturii (anexe și detalii convorbiri) fie centralizat, într-un singur fișier pentru toate numerele companiei, fie la nivel de număr, pe baza unei căutări rapide
  • Salvezi informațiile în fișiere de tip .pdf sau .xls, pentru prelucrare ulterioară
  • Modifici parametrii de facturare: factură electronică, adresă de livrare, activarea de notificări prin SMS sau e-mail
  • Generezi rapoarte în funcție de obiectivele și nevoile companiei tale direct din aplicație, fără ca acestea să mai necesite prelucrări ulterioare
  • Ai acces la informații în timp real pentru numerele companiei și cu frecvență lunară pentru factură și trafic
  • Regăsești istoricul rapoartelor generate de oricare dintre managerii contului
  • Ai acces la informații detaliate despre punctele Orange Thank You disponibile pe contul companiei tale și valoarea acestora
  • Detaliezi informațiile la nivel de cod de abonat
  • Dispui de rapoarte privind modul în care punctele Thank You au fost alocate și utilizate
  • Poți lua legătura direct cu persoana de contact dedicată sau echipa tehnică
  • Regăsești un istoric complet al sesizărilor făcute, atât cele transmise din Contul online, cât și prin Serviciul Clienți Corporate
  • Ai la dispoziție datele de contact și responsabilitățile fiecărui membru din echipa Orange dedicată contului tău
  Istoric
  • Vizualizezi modificările solicitate în aplicația Contul Meu
  • Dispui de criterii multiple de căutare și filtrare, în funcție de tipul de acțiune, perioadă, utilizator, stare etc.
  • Dispui de istoricul acțiunilor la nivel de cont sau utilizator, cu posibilitatea de a diferenția acțiunile la nivelul fiecărui administrator de cont

Activare

Pentru a avea acces la aplicația Contul Meu pentru companii, trimite o solicitare pe e-mail către persoana dedicată companiei tale din cadrul Serviciului Clienți Corporate sau apelează 300 (gratuit de pe telefonul mobil Orange) sau 0374 300 300 (apel cu tarif normal din orice rețea).

sus