×

Ce trebuie să știu despre suspendarea abonamentului pentru neplată?

  • Toate facturile emise pentru codul tau de abonat Orange trebuie achitate într-un interval de 14 zile calendaristice de la data emiterii.
  • Dacă ai depaşit acest termen, abonamentul tău se va suspenda până la plata integrală a sumei restante.
În această perioadă, vei putea primi apeluri şi mesaje şi vei putea apela doar numerele gratuite Orange (Serviciul Clienți - 300, *100# etc). Suspendarea pentru neplată a unei facturi nu înseamnă închiderea contractului de abonament, ci doar restricționarea temporară a serviciilor (inclusiv cele de internet prin fibră și TV) până la efectuarea plății.
  • Punctele Thank You alocate pentru factura neachitată se vor pierde. 
Ți-a fost de ajutor informația?
146 din 192 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne