×

Dacă se produce unul dintre riscurile asigurate, ce trebuie să facă titularul cardului sau membrul familiei acestuia?

  • contactează Groupama la numărul de telefon 0374 110 115 ( înscris pe Certificatul de Asigurare), în maxim 48 de ore de la producerea riscului asigurat;
  • Groupama te va direcționa către o companie de asistentă, în funcție de natura riscului asigurat produs
  • furnizează datele din Certificatul de asigurare (numărul contractului de asigurare de grup E 2197/28.11.2018 și datele personale de identificare), precum și informații referitoare la evenimentul produs
  • urmează indicațiile companiei de asistență
  • prezintă personalului medical Certificatul de asigurare.
Ți-a fost de ajutor informația?
1 din 1 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne