Internet Box 100

Cum pot activa sau dezactiva rețeaua Wi-Fi?

Apasă butonul WLAN pentru 1 secundă şi apoi eliberează-l. LED-ul WLAN de pe fața routerului va indica statusul funcției Wi-Fi: dacă LED-ul este aprins, funcția este activă; dacă este stins, înseamnă că routerul are funcția dezactivată.

Cum pot afla parola implicită pentru rețeaua Wi-Fi?

Parola preconfigurată de acces la rețeaua Wi-Fi o gaseşti pe spatele routerului.

Cum pot accesa interfața routerului?

Conectează cablul Ethernet la unul din cele 4 porturi LAN ale routerului sau prin conexiune Wi-Fi. Deschide un browser şi tastează în câmpul „Adresa” urmatorul IP: 192.168.1.1. Userul predefinit este „User”, iar parola este „HuaweiUser”.

Cum pot să setez o parolă nouă pentru rețeaua Wi-Fi?

Parola Wi-Fi poate fi setată acceând meniul routerului şi navigând către secțiunea WLAN. Aici vei putea modifica în câmpul „Parola” cheia de autentificare la rețeaua Wi-Fi. Pentru mai multe detalii, consultă ghidul de utilizare a routerului tău: Ghid utilizator Internet Box 100.

Cum pot să îmbunătățesc semnalul Wi-Fi în casă, daca am un router Internet Box 100?

Routerele wireless comunica cu placa de retea wireless a calculatorului si a celorlalte dispozitive prin unde radio. Ambele adaptoare, atat al routerului, cat si al dispozitivului conectat, emit si receptioneaza date prin intermediul acestor unde, pe un anumit canal. Pentru o comunicare cat mai buna, este recomandata setarea routerului pe un canal care sa nu coincida cu cel utilizat de alte routere wireless aflate in imprejurimi. Routerul wireless permite utilizarea standardelor  802.11n, 802.11g şi 802.11b sau toate la un loc, in modul Mixed.
In configuratia implicita a routerului tau, setarile sunt urmatoarele: 
  • Channel = Automatic - routerul selecteaza singur cel mai bun canal de transmitere
  • Channel Width = 20 MHz - largimea de banda a canalului este de 20 MHz
  • Mode =  802.11b/g/n (Mixed) - routerul permite comunicarea pe toate standardele b,g,n

Cum pot reseta routerul?

Apasă cu un obiect ascuțit butonul „Reset” aflat pe marginea routerului.

Cum pot reveni la setarile din fabrică?

Apasă cu un obiect ascuțit butonul „Reset” de pe marginea routerului, pentru mai mult de de 10 secunde.

Ce pot face dacă nu am acces la internet?

  • Verifică dacă echipamentul este pornit şi dacă LED-ul „Power” este aprins. Dacă echipamentul este pornit însă LED-ul „Power” este stins, asigură-te ca routerul este corect conectat la alimentator şi acesta la priză.
  • Asigură-te că în portul DSL de pe router este corect conectat cablul telefonic şi că pe fața echipamentului LED-ul „Internet” clipeşte verde intermitent
 
În cazul în care niciuna din soluțiile menționate mai sus nu rezolvă problema, apelează Serviciul clienți formând 300, gratuit din rețeaua Orange sau 0374300300, din alte rețele, la tarif normal.
Ți-a fost de ajutor informația de mai sus? 7 din 11 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Nu ai găsit ce căutai?
Caută în FAQ
Contactează-ne