Cultura si divertisment

thumbs

Pastila de lectura: Poetul Florin Dumitrescu recomanda "Pauza de publicitate", o carte de Liviu David

24.03.2020, 14:29 Sursa: mediafax.ro

"Liviu David este un mare publicitar roman. E mai putin cunoscut pentru ca el este foarte discret. E excesiv de discret, este excesiv de modest."

Cartea poate fi vazuta si ca un manual de publicitate dar si ca un fel de culegere privind subculturile sau micro-culturile din agentii cu ce se intampla pe acolo

Florin Dumitrescu este cunoscut mai ales pentru versurile pe care le-a scris pentru piese muzicale interpretate de trupe ca Sarmalele Reci, Directia 5 sau Pasarea Rock. Pentru Pastila de Lectura de la MEDIAFAX, Dumitrescu recomanda "Pauza de publicitate", o carte de Liviu David, publicata de editura Princeps, in 2019.
"Este o istorie a unei epoci, a anilor '90-2000, cand publicitatea romaneasca era intr-un fel cu care ne-am obisnuit si care ni se pare astazi smart si creativa, dar era, in acelasi timp si o perioada in care societatea era optimista si privea catre viitor cu multa incredere si consumam foarte mult. Poate fi vazuta si ca un manual de publicitate dar si ca un fel de culegere privind subculturile sau micro-culturile din agentii cu ce se intampla pe acolo", explica Florin Dumitrescu.

Florin Dumitrescu se recomanda ca filolog, avand un master in studii romanice si ca doctor in socio-antropologie. Este cunoscut ca textier pop-rock (Sarmalele Reci, Directia 5, Pasarea Rock etc.), scrie poezie (cel mai recent volum - Dodii, Vorpal-Nemira, 2016), precum si studii in zona stiintelor sociale (cel mai recent - Publi-Cetatea, Integral, 2019).

A debutat in 1987 ca publicist, in presa studenteasca, si in literatura in 1997 cu volumul de poezie "Ana are mere". A mai publicat volumele de poezie "INcintece", in 2010 si "Dodii", in 2016. Este autor de proza si al unor volume de antropologie si studii culturale ("Balciul Universitatii. Descoperind spiritul targovet in Bucurestiul postsocialist", in 2013, "Traditii la superoferta. Intre socoteala din agentie si cea de la raft", in 2015 si "Retorica sloganului. Manual de copywriting in limba romana", in 2019).

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Articole asemanatoare