Eveniment

thumbs

Cel mai nou serviciu de la Posta Romana: Clientii pot returna produsele comandate de pe doua site-uri

09.11.2018, 19:59 Sursa: zf.ro

Posta Romana lanseaza, de luni, PostCollect Retur 30, un serviciu prin care clientii pot returna produsele comandate de pe site-urile eMag si FashionDays, in termen de 30 de zile de la achizitie, in cele peste 500 de oficii PostCollect din toata tara.

Posta Romana preia marfurile pe care clientii doresc sa le returneze in termen de 30 de zile de la achizitie, le transporta si le livreaza la adresele indicate de catre beneficiar.

"Clientul se va prezenta intr-unul din cele peste 500 de oficii postale PostCollect, cu produsul ambalat in conditii aferente coletelor postale. Va inmana oficiantului numarul AWB generat de site-ul retailerului dupa aprobarea cererii de retur. Timpul de livrare pentru o astfel de trimitere este Z + 3 zile lucratoare, de la data prezentarii trimiterii in subunitatea postala", au detaliat reprezentantii Postei Romane, intr-un comunicat de presa transmis vineri.

Trimiterile PostCollect "Retur 30" se pot monitoriza prin Track&Trace, pe site-ul Postei Romane, de la prezentare, pana la livrarea catre beneficiar.

"Returul produselor prin intermediul Postei Romane vine ca o continuare fireasca a serviciului PostCollect, care s-a dovedit un serviciu de succes si care a meritat dezvoltat, tocmai pentru a face din el un produs complet. Ne dorim, astfel, sa atragem cat mai multi retaileri online care sa-si livreze marfurile prin PostCollect", a declarat Mircea Tudosie, directorul general al Postei Romane.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Articole asemanatoare