Companii

thumbs

Un bulgar aduce brandul italian illycaffe pe piata de 2 mld. lei a cafenelelor

19.03.2019, 00:07 Sursa: zf.ro

Grupul bulgar Happy, care detine mai multe formate de restaurante si cafenele pe piata de la sud de Dunare, testeaza piata locala a cafenelelor cu brandul illycaffe. Momentan sunt deschise doua unitati, in mallurile AFI Bucuresti si AFI Ploiesti, potrivit datelor ZF. Aceasta din urma a fost deschisa saptamana trecuta, potrivit unui anunt facut de CEO-ul operatiunilor de pe plan local, Bogdan Guzga, pe profilul propriul de pe reteaua de socializare de business LinkedIn. Brandul italian de cafea illy era deja activ in Romania, insa nu cu cafenele proprii, ci pe segmentul de distributie, adus de o alta firma. Pe plan local, mai este prezent si produsul illy issimo, care face parte din categoria premium ready to drink, distribuit in Romania de Coca-Cola HBC Romania. Grupul bulgar de restaurante Happy a intrat pe plan local acum aproape doi ani cu franciza Sbarro, un brand american de pizzerii. Prima unitate a fost deschisa in mallul Mega Mall din Bucuresti, iar a doua in Bucuresti Mall. Pizzeria din Mega Mall nu mai apare pe site-ul centrului comercial si nici pagina de Facebook a brandului. Cu brandul illycaffe bulgarii intra pe piata de cafenele unde exista aproape 4.000 de unitati, carora li se adauga cele peste 200 de cafenele de specialitate. In mallul AFI Cotroceni cafeneaua illy este pozitionata vizavi de grupul american Starbucks, liderul pietei locale de profil evaluata la peste 2 mld. euro, conform celor mai recente date Euromonitor.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Articole asemanatoare