Business Hi-Tech

thumbs

Studiu Huawei: Valoarea medie a dispozitivelor detinute de un manager sau antreprenor este de 2.200 euro

08.04.2021, 12:00 Sursa: zf.ro

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Aproximativ 8 din 10 antreprenori si manageri din Romania isi folosesc propriile telefoane mobile in interes profesional, pe lista celor mai populare dispozitive folosite de acestia numarandu-se si laptopurile sau tabletele, arata rezultatele unui studiu realizat de gingatul chinez Huawei impreuna cu compania de cercetare de piata Wisemetry Research.

Studiul a fost realizat pe un esantion de circa 200 de angajati care ocupa pozitii de conducere, cu varste cuprinse intre 25 si 50 de ani, fiind reprezentativ la nivel urban.

Astfel, circa 69% dintre cei intervievati au spus ca cel mai utilizat dispozitiv este laptopul personal, 54% au spus ca prefera desktopurile clasice, iar 26% folosesc tabletele.

In plus, valoarea medie a tuturor dispozitivelor detinute de un manager sau antreprenor se ridica la aproximativ 2.200 de euro, in timp ce 24% dintre respondenti detin dispozitive a caror valoare este mai mare de 3.000 de euro.

"In contextul unui an 2020 atipic, romanii au continuat sa cumpere dispozitive care sa ii ajute in activitatile profesionale sau de studiu, sa ii aduca mai aproape de cei dragi sau sa le faciliteze activitatile de divertisment. Astfel, laptop-urile Huawei si-au facut loc printre preferintelor consumatorilor, alaturi de telefoane si tablete", a spus Wang Wei, Country Manager in cadrul Huawei Consumer Business Group Romania.

De asemenea, managerii si antreprenorii considera ca sunt rationali si cumpatati atunci cand se hotarasc sa achizitioneze astfel de laptop-uri, tablete sau smartphone-uri, iar deciziile de cumparare le sunt influentate cel mai adesea de recenzii despre dispozitivele respective.

Potrivit studiului, 21% dintre antreprenorii si managerii romani spun ca sunt preocupati de monitorizarea activitatii fizice si a starii de sanatate prin intermediul ceasurilor inteligente sau bratarilor de fitness, iar aproximativ 39% dintre acestia aleg sa foloseasca wearables (tehnologie portabila - n.red.) marca Huawei.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare