Companii

thumbs

Business Magazin. Cum incearca Alexandru Filip sa-si faca loc pe piata aglomerata a turismului cu platforma Pickatrip: Noi vindem serujuri numai de la 3 nopti in sus si la un pret mai redus, chiar cu 40% mai mic decat de pe Booking

19.06.2021, 18:31 Sursa: zf.ro

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Antreprenorul Alexandru Filip tinteste anul acesta o cifra de afaceri de 100.000 de euro cu platforma Pickatrip, marcand un moment in care industria calatoriilor se pregateste sa demareze din nou.

Nascuta din ambitia de a satisface nevoile pietei actuale, platforma Pickatrip.ro planuieste sa fie unul dintre pilonii de sustinere ai revenirii sectorului turistic, abordand, in primul rand, nevoia romanilor de a calatori din nou, in locatii sigure.

In al doilea rand, compania vrea sa sustina dorinta structurilor de cazare de a iesi in evidenta intr-o piata deja competitiva si, pe deasupra, de a primi rezervari in perioadele mai putin solicitate.

Ultimii ani au adus un numar tot mai mare de platforme de promovare a locatiilor din Romania, de la case traditionale, la conace istorice si pensiuni moderne, initiativele contribuind considerabil la maturizarea turismului romanesc si la dezvoltarea turismului de nisa.

"Totusi, noi ne diferentiem in primul rand prin produs: promovam si vindem doar sejururi de la trei nopti in sus. In al doilea rand, prin tarif: aceste sejururi sunt cu 20%-30%-40% mai ieftine decat pe toate platformele de rezervari existente, chiar si decat pe Booking.

Si nu in ultimul rand: includem in oferta turistica si numeroase beneficii extra, care pot fi produse din partea casei sub forma unui "welcome pack", reduceri suplimentare la restaurante, agrement si spa, activitati gratuite de genul tururilor private sau atelierelor mestesugaresti", spune Alexandru Filip, fondatorul Pickatrip.ro.

Platforma isi propune sa atinga turismul de business prin oferte gandite alaturi de parteneri atat pentru oamenii din companii, cat si pentru antreprenori si freelanceri, fiind unul dintre motivele pentru care Pickatrip.ro va oferi si sejururi de luni pana vineri. Totodata, compania planuieste sa dezvolte un produs de tip abonament dedicat corporatiilor din Romania.

Pana acum, investitiile in Pickatript.ro sunt minimale, in conditiile in care compania si-a dorit sa aiba un produs minim viabil (MVP) si sa testeze mai mult ideea pe piata, alegand un proces organic de crestere. Astfel, in functie de feedbackul primit si rezultatele din primele luni de activitate, firma va putea sti unde isi va propune sa ajunga pe termen mediu si cat va investi in marketing si dezvoltarea platformei.

"Gradul oficial de ocupare in toate structurile de cazare din Romania a fost de doar 34,2% in 2019. Peste anul 2020 propun sa sarim fiindca il consider oarecum irelevant. Adica nu putem sa ne facem calcule bazandu-ne pe ce s-a intamplat anul trecut. Cauza acestui grad redus de ocupare este lipsa unei strategii de promovare a turismului romanesc atat catre romani, cat si catre straini. Misiunea noastra este sa contribuim la cresterea acestui indicator, promovand sejururi din ianuarie pana in decembrie si de luni pana duminica pentru toate destinatiile din tara", spune antreprenorul.

Cititi continuarea pe www.businessmagazin.ro

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare