Companii

thumbs

Radiografia pietei luxului in pandemie: Zece branduri aduna afaceri de 200 mil. lei. Unele marci, in frunte cu Louis Vuitton si Rolex, si-au batut propriile recorduri in 2020, in timp ce altele au fost pe minus. Au postat scaderi in special marcile cu preturi mai mici, cele active pe segmentul premium si nu de lux, precum Michael Kors si Diesel

02.08.2021, 19:00 Sursa: zf.ro

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Zece dintre cele mai puternice branduri de lux sau premium din Romania au adunat anul trecut afaceri de circa 200 mil. lei. Evolutia lor este insa contrastanta, existand unele marci care si-au majorat vanzarile in 2020, primul an de pandemie, cu peste 10%, in timp ce altele au fost pe minus. Este interesant de observat ca cele mai bune evolutii sunt inregistrate de marcile de top, cele mai scumpe, in frunte cu Louis Vuitton si Rolex. La polul opus, au postat scaderi in special marcile cu preturi mai mici, cele active pe segmentul premium si nu de lux, precum Michael Kors si Diesel. Acesta nu este un top si nu este un material exhaustiv. Nu au fost incluse rezultatele unor companii precum Max Mara si Burberry pentru care nu exista date privind compania care le opereaza.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare