Companii

thumbs

Platformele de livrari intra in lupta directa cu retailerii alimentari: FoodPanda si Glovo si-au deschis propriile centre de distributie, iar eMAG cu Tazz pregatesc un supermarket online cu produse romanesti

03.08.2021, 13:00 Sursa: zf.ro

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

¬ Kaufland, Mega Image sau Auchan sunt doar cateva exemple de retele care s-au asociat in ultimii doi ani cu Glovo, Tazz by eMAG ori FoodPanda pentru livrari rapide ¬ In 2020, an marcat de pandemia de Covid-19, livrarile la domiciliu au devenit mai importante ca niciodata dat fiind ca libertatea de miscare a fost limitata ¬ Anul acesta nu aduce mari schimbari pentru aceasta piata chiar daca magazinele functioneaza normal, la fel si restaurantele. Platformele de livrari au schimbat in ultimii ani definitiv si irevocabil modul de functionare al comertului alimentar local, iar planurile acestor companii precum FoodPanda sau Glovo nu se opresc aici. Cei doi operatori au deschis in 2021 si o serie de concepte offline proprii, pe care le folosesc ca platforme de livrare rapida. Astfel, aceste companii intra in lupta cu retelele de comert alimentar pentru care pana acum erau doar parteneri. La inceputul lui 2021, platforma de livrari Foodpanda a intrat in retail, o piata de peste 20-22 mld. euro, deschizand propriile magazine sub brandul Pandamart. Din aceste unitati definite de companie ca fiind magazine de convenienta, livrarea se va face in maximum 30 de minute, iar comenzile se plaseaza direct de pe platforma.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare