Companii

ZF Retail Summit 2022. Silviu Diaconu, director al Supeco: Inflatia se va mai tempera, nu va...

ZF Retail Summit 2022. Silviu Diaconu, director al Supeco: Inflatia se va mai tempera, nu va continua sa creasca in ritmul galopant din ultima perioada

20.05.2022, 17:20 Sursa: zf.ro

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

¬ Supeco este un brand al grupului Carrefour, sub care exista circa 30 de magazine ¬ Formatul sub care opereaza Supeco este un mix de discount si cash&carry ¬ In 2021, compania Supeco Investment a avut afaceri de 623 mil. lei, plus 9,4%. Formatul de discount a castigat teren in Romania in ultimii ani si va continua sa o faca in viitorul apropiat, mai ales ca inflatia este principala problema economica astazi, iar pretul a redevenit unul dintre cele mai importante argumente in procesul de achizitie. O dovada in acest sens o reprezinta chiar rezultatele Supeco, un brand al grupului Carrefour ce aciveaza pe piata de discount. "Datele arata ca formatul de discount a crescut peste media pietei in ultimii ani. O vedem si in cifrele noastre. Acest segment va creste in continuare", a spus Silviu Diaconu, director Supeco in cadrul ZF Retail Summit 2022.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare