Business Hi-Tech

Retailerul online evoMAG, controlat de antreprenorul Mihai Patrascu, atrage o finantare de 2 mil....

Retailerul online evoMAG, controlat de antreprenorul Mihai Patrascu, atrage o finantare de 2 mil. euro de la fondul de investitii Catalyst Romania. Investitia merge in extinderea businessului pe noi piete si accelerarea dezvoltarii in offline

17.08.2022, 09:06 Sursa: zf.ro

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Retailerul online evoMAG, controlat de antreprenorul Mihai Patrascu a atras o investitie de 2 milioane de euro de la Catalyst Romania, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din Romania.

Finantarea va sustine extinderea evoMAG pe pietele online din Romania si la nivel international, prin prezenta in cat mai multe platforme marketplace relevante, accelerarea dezvoltarii in offline, prin inaugurarea a doua showroom-uri evoMAG, in urmatorii doi ani, precum si dublarea anuala a portofoliului de produse in urmatorii trei ani, implicit, dezvoltarea de noi categorii de produse, extinderea spatiului de depozitare si eficientizarea proceselor operationale pentru a sustine cresterea anticipata, au transmis miercuri reprezentantii evoMAG.

"Infuzia de capital ne va permite sa ducem evoMAG la un nou nivel de dezvoltare, atat pe piata din Romania, in online si offline, dar si in afara tarii", spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.

Anul trecut, evoMAG a inregistrat vanzari de 34 de milioane de euro, in crestere fata de 2020, cand compania a marcat un avans de 46% - cel mai mare din ultimii ani, intr-o perioada atipica si pe fondul accelerarii comertului online la nivel general. Analizand evolutia evoMAG din ultimii doi ani, compania a avut o crestere anuala medie de 25%.

Pentru anul in curs, retailerul mizeaza pe afaceri de aproximativ 40 de milioane de euro, cu varfuri de vanzari in categoriile telefoane mobile, televizoare, componente PC si vehicule electrice. Produsele pentru casa si gradina reprezinta o categorie aparte, pentru care evoMAG estimeaza o crestere semnificativa anul acesta.

Pentru a sustine cresterea vanzarilor, oficialii companiei spun ca retailerul va investi anul acesta in diminuarea duratei de livrare a produselor.

In prezent, 90% din totalul comenzilor sunt livrate in cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii, la finalul anului, tinta evoMAG este ca peste 95% din toate comenzile sa fie livrate in 24 de ore, restul in maximum 48 de ore.

Avand ca obiective dublarea portofoliului de produse si diminuarea duratei de livrare a comenzilor, evoMAG vizeaza cresterea echipei la peste 100 de angajati.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare