Huawei Mate 10 Pro Dual SIM Midnight Blue

Huawei Mate 10 Pro

Midnight Blue Mocha Brown Titanium Grey
  rating 4,61 din 5
din 23 review-uri

Szilard Ervin despre Huawei Mate 10 Pro Dual SIM Midnight Blue

Huawei Mate 10 Pro a petrecut o bună parte din luna decembrie în buzunarul meu. Mă rog impropriu spus în buzunar, pentru că îl tot scoteam pentru a îi pune camera la treabă. Este cel mai nou şi cel mai puternic Huawei, lansat cu ştaif la sediul Porsche România, pentru că, nu-i aşa? are şi o versiune specială Porsche Design. Mai jos aflaţi ce e bun şi ce e rău la acest model pilot al chinezilor. Pro: - design arătos - performanţă excelentă - fotografii perfecte, inclusiv selfie - AI-ul este un plus - baterie longevivă la playback Huawei a decis să crească miza la Mate 10 Pro şi s-a înregimentat în trendul 18:9 cu un ecran de 6 inch, dar care nu a ştirbit ergonomia acestui smartphone. Îl mânuiesc la fel de lejer ca pe un telefon de 5.5 inch, dar nu un iPhone 8 Plus, care e o ciudăţenie la ergonomie. Designul este arătos pentru Mate 10 Pro, prinzând lumina în mod fascinant în spate, dar atrăgând şi ceva impurităţi. Ecranul de 6 inch rămâne doar la rezoluţie Full HD+, compromis făcut de dragul bateriei, dar panoul OLED afişează culori vii şi nu mă pot plânge de contrast. Procesorul este cel mai nou Kirin, 970, care vine cu NPU şi toate bunătăţile pe care le implica AI-ul, inclusiv recunoaştere obiecte şi scene, traducere în timp real şi optimizarea a funcţionarii din mers. Mă văd descurcându-mă în orice ţară cu funcţia de traducere. Bateria mi-a oferit fix un sezon de seriale Netflix, adică 13 ore de playback, ba chiar a sărit peste acest prag, iar performanţa a fost fără cusur. Puteţi uita de lag, freeze-uri şi alte probleme de gen. Camera a realizat prim planuri pe care în mod ironic le consider prea bune de Facebook, poate şi de Instagram, cu nişte culori perfect calibrate şi claritate indiferent de situaţie. Unele merg de wallpaper sau expoziţie. Captura Bokeh a fost peste rivali şi predecesori, iar în selfie-uri nu cred că am avut pori mai bine detaliaţi. Softul e pe bază de cel mai nou Android, Oreo, acoperit cu EMUI şi mizând pe AI pentru o funcţionare fluidă. Apreciez şi încărcarea foarte rapidă a bateriei şi volumul foarte ridicat la multimedia, dat de difuzoarele stereo, cu stereofonie autentică.

- nu are jack audio - nu are slot microSD - luminozitatea ecranului e sub rivali - stabilizarea optică nu e chiar de top - EMUI nu s-a schimbat mult Chiar dacă multă lume se va mulţumi cu rezoluţia Full HD+, parcă mi-aş fi dorit totuşi panoul Quad HD+ de pe Mate 10. Aş zice şi că trebuia să mă bucur de ceva extra luminozitate, măcar la nivel de iPhone 6. Vara torida va fi proba de foc pentru ecran, Lipsa de jack audio este un sacrificiu modern, dar unul pe care nu ţin morţiş să îl fac, investind serios în căşti cu conector de 3.5 mm. Bateria o fi performat la playback video, dar per total nu prinde o zi de 8 ore de muncă transformate în gaming să zicem sau YouTube intens combinat cu mailuri, apeluri şi filmări. Ce pot să zic? I work hard, I play hard! Filmările cu camera duală Leica puteau fi mai bune, mai ales dacă mă gândesc ce bine filmează un Sony Xperia sau iPhone. Lipseşte un "je ne sais quois" la filmări şi o stabilizare mai competenta aş zice, plus detalii. EMUI 8.0 nu evoluează chiar accelerat faţă de predecesorul său, iar lipsa de slot microSD e o problemă dacă filmezi mereu 4K, cum am tot făcut eu şi dacă mergi des la concerte, iar cum am făcut eu şi vrei şi stocare babană. Mai multe bile albe decât negre per total şi un device mai bun decât Huawei P10 şi Mate 9 Pro cu siguranţă.