LG G5
  rating 4,62 din 5
din 58 review-uri

Marius despre LG G5

Design: LG G5 este fabricat in premiera din materiale premium, cu toate ca nu prezinta o finisare fara cusur, in special la nivelul difuzorului de deasupra ecranului si pe spatele acestuia, in dreptul camerelor FOTo. Carcasa din aluminiu este completata de sticla Gorilla Glass 4, oferind astfel una dintre cele mai placute senzatii in utilizare de pe piata. Este un telefon practic si elegant in acelasi timp, fiind destul de usor de utilizat chiar si cu o singura mana. Operarea butonului de Pornire este intuitiva, insa cele de Volum, desi sunt amplasate corect, denota lipsa caracterului unic al modelelor LG de pana acum (vezi G2, G3, G4, G Flex, G Flex 2). Din punctul de vedere al dimensiunilor, G5 este comod in utilizare avand 149.4 mm inaltime, 73.9 mm latime si 7.7 mm grosime, in timp ce greutatea atinge valoarea de 159 de grame. Pe partea frontala a dispozitivului regasim logo-ul LG si ecranul, deasupra caruia este situat difuzorul utilizat in timpul convorbirilor, senzorii de proximitate si de lumina ambientala, LED-ul de notificare si camera frontala de 8MP. Tastele de navigare apar pe ecran, nefiind necesare unele fizice sau capacitive. In partea de sus a device-ului este pozitionat senzorul cu infrarosu, care transforma telefonul in telecomanda, jack-ul pentru casti de 3.5 mm si un microfon pentru compensarea zgomotului de fundal. Pe laterala dreapta a flagship-ului este situat slotul cartelei nanoSIM si am cartelei de memorie microSD. Pe laterala stanga a dispozitivului sunt pozitionate butoanele care controleaza volumul, dar si tasta care permite eliberarea bateriei, iar in partea de jos a device-ului port-ul de incarcare USB Type-C, microfonul principal si difuzorul utilizat pentru continut media. Pe spatele dispozitivului este pozitionata camera principala de 16MP si cea de 8MP cu unghi de vizualizare de 135 de grade, dar si blit-ul LED alaturi de senzorii de masurare a balansului de alb si laser-ul utilizat pentru autofocus. Sub camera regasim tasta Power, care de aceasta data incorporeaza si un cititor de amprente. Difuzorul modelului G5, desi amplasat intr-o pozitie oarecum nefericita, este indeajuns de puternic pentru notificari sau continut media. Modelul este produs in patru nuante de culoare: titan, roz, argintiu si auriu.