Samsung Note 8 Black

Samsung Galaxy Note8

Black Gold
  rating 4,77 din 5
din 66 review-uri

ECATERINA ROXANA despre Samsung Note 8 Black

Design elegant, materiale premium si finsaje extrem de bune. Margini mici ale ecranului (cea superioara si cea inferioara) plus display curbat Desi este un telefon cu un display mare, nu este deloc greu de utilizat. Raportul foarte bun intre suprafata frontala si display il fac sa para mai mic decat este. Avand in vedere formatul de 18:9 al ecranului (mai lung dar mai putin lat), telefonul poate fi folosit cu o singura mana. Fata de alte terminal cu astfel de display, am apreciat ca pe YouTube, clipurile pot fi scalate pe intreg ecranul. Acesta este si foarte luminos, nu sunt deloc probleme in exterior. Avand in vedere ca este un Super AMOLED, culorile sunt aprinse si placute. Camera foto este una de top, de fapt sunt doi senzori. Poate filma si in rezolutie 4K, insa recomand filmarea FHD la 60 de cadre pe secunda. Arata bine! Si pozele arata la fel de ok, in meniu sunt multe optiuni si alte moduri care pot fi descarcate. Clar, este una dintre cele mai bune camere disponibile la ora actuala pe un telefon mobil. Avand 6GB RAM si un procesor de ultima generatie, telefonul ruleaza absolut orice, nu poate fi vorba de lag sau alte aspecte deranjante. S-PEN este si el de top, te poti juca si desena ore in sir fara sa te plictisesti, in cutie sunt hiar mai multe varfuri pentru acest "pix". Apasarea pe display se simte excelent, poate si simula sunetul unui creion pe foaie, in varf exista si un buton ca in cazul pixurilor clasice. Nu ai cum sa-l uiti scos afara, telefonul detecteaza automat si te anunta sa-l pui la loc. Desi multi spuneau ca bateria de 3300 mAh are o capacitate destul de mica, nu este deloc slab la acest capitol. Sistemul de operare este bine optimizat, ecranul AMOLED ajuta la un consum mic. Te tine o zi intreaga fara probleme, asta in cazul activitatilor uzuale. Daca te apuci sa filmezi 4K, bateria se descarca mult mai repede. Samsung Galaxy Note 8 este clar un telefon de top si fara prea multe puncte in minus.

Trebuie neaparat protejat cu o folie de protectie si o husa, fiind din sticla nu cred ca va rezista cu bine unor lovituri. Daca nu esti fan mare "asistent personal", Bixby te va stresa, este peste tot! Din fericire, poate fi dezactivat.