Sony Xperia E1 white

Sony Xperia E1

Alb Negru
  rating 3,8 din 5
din 5 review-uri

Radu despre Sony Xperia E1 white

Un telefon foarte bun pentru categoria lui. Se misca destul de rapid, sunetul e foarte bine optimizat si prin difuzorul aparatului si prin casti, atat in privinta calitatii cat si in privinta volumului.                                          Tastele de volum si de blocare a ecranului sunt foarte bine gandite si dispuse astfel incat poti face print screen cu un singur deget (mai greu in privinta stangacilor, cazul meu de altfel). Bateria tine destul de bine, in aplicatii si jocuri am reusit sa o descarc in 5-6 ore de folosire intensa, la serviciu in schimb cand vorbesc mult la telefon si nu folosesc alte aplicatii m-a tinut eroic 2 zile.

Camera cam lasa de dorit, pana acum nu am reusit sa fac o poza nemiscata indiferent de lumina sau de setarile facute.                                                                                                                                    Desi se misca bine, cand e solicitat in mai multe aplicatii apar problemele, fie arata ca nu sunt destui rami, fie se blocheaza sau cel mai des se restarteaza. Lucruri pe care le-am patit inclusiv in timpul unui apel. Desi procesorul e jos palaria, 512 ram nu sunt nici de departe destul.                                                            Tasta walkman e cel putin utila cand ai telefonul in buzunar si folosesti casti totul se schimba in rau cand ai telefonul in mana si incerci sa folosesti tasta. Incercand sa pornesti muzica de cele mai multe ori fie apesi si tasta de blocare a ecranului fie o tasta de volum.

Mai are o comanda rapida cel putin la fel de enervanta desi utila de multe ori. Daca dai swipe de pe butonul "Home" in sus se deschide google, chestie de altfel utila pentru ca functioneaza si cu comenzi vocale si pot sa spun ca e mai bun decat siri, problema e cand incerci sa folosesti aplicatii sau jocuri in care trebuie sa dai swipe din spre butonul "Home". Cel putin din partea mea s-au auzit multe cuvinte colorate cand am incercat sa ma joc "Roller ball", e IMPOSIBIL.