Termeni si conditii pentru utilizarea aplicatiei “My Orange”

Orange Romania S.A. societate romana avand sediul social in Cladirea Tandem, Str. Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti, Romania, numar de telefon +4021/203.33.33, inregistrata la Registrul Comerțului sub nr. J1996010178400, CUI 9010105, avand cod de înregistrare în scopuri de TVA RO9010105, cont bancar RO52INGB0001000115118912 deschis la banca ING Bank

Termenii si conditiile (denumite in continuare si "Termenii si Conditiile") de mai jos au valoare contractuala intre Orange Romania SA (numita in continuare "Orange Romania") si Client

Folosirea My Orange implica acceptarea termenilor si condițiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atenție a acestora. Societatea Orange Romania isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara notificare prealabila.

Cea mai recenta versiune a Termenilor si Condițiilor poate fi gasita accesand pagina https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/files/myaccount/terms-and-conditions-mobile.html

1. Definitii

My Orange: platforma/cont care permite Clientului acces la Servicii. My Orange poate fi accesat direct pe site-ul www.orange.ro sau utilizand aplicatia mobila My Orange care poate fi descarcata de pe unul din magazinele de aplicatii mobile: Google Play, App Store sau Huawey AppGallery.

Accesul la My Orange se poate face printr-un nume de utilizator si o parola. Clientul/Administratorul isi asuma intreaga raspundere pentru pastrarea in siguranta a parolei si utilizarea acesteia.

Client: orice persoana fizica sau juridica titulara al unuia sau mai multor contracte de furnizare de servicii Orange (denumit in continuare “Contract de servicii”), indiferent daca serviciile Orange sunt oferite in regim de cartela preplatita si/sau abonament (e.g., servicii de telefonie mobila/internet/TV), precum si orice persoana fizica sau juridica care beneficiaza de Servicii prin intermediul My Orange si care nu este titular al unui Contract de servicii. Clientul poate accesa Serviciile in tot sau in parte, in functie de modul in care acceseaza contul My Orange, respectiv in calitate de Administrator sau de Utilizator.

Administrator: Clientul care poate accesa in integralitate Serviciile, in nume propriu si/sau in numele si pe seama unei alte persoane fizice si/sau juridice. Imputernicirea Administratorului se realizeaza de catre Client pe baza unui cod unic transmis prin SMS catre numarul de telefon apartinand Clientului pentru serviciile de voce mobila, respectiv a parolei Orange (parola Thank You) pentru serviciile de internet fix si/sau TV, actiunile Clientului producand efecte juridice, conform imputernicirii. Imputernicirea Administratorului este acordata pentru operatiunile executate prin intermediul contului My Orange.

Utilizator: Clientul care poate accesa prin intermediul contului My Orange o parte dintre Servicii asociate Contractului de servicii si/sau produse si/sau servicii care pot fi accesate si in absenta unui Contract de servicii (e.g., reincarcarea unui numar prepay). Pentru administrarea intregului cont, Utilizatorul trebuie sa devina Administrator (vezi secțiunea Administrator).

Servicii: Serviciile la care Clientul, in calitate de Utilizator/Administrator, are acces prin intermediul My Orange.

domeniul www.orange.ro

Terminal: dispozitiv mobil avand conexiune la internet prin intermediul caruia se poate accesa My Orange. Terminalul poate fi, insa nu se limiteaza la laptop, telefon mobil, tableta etc.

Plata rapida: serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat, pus la dispozitia Clientului, Utilizatorilor si/sau clientului prin intermediul Site-ului in vederea efectuarii unei plati on-line cu cardul.

Numar Unic: numar criptat unic asociat cardului de plata al Cumparatorului dupa efectuarea unei plati on-line, dupa activarea serviciului “Plata rapida” si care va putea fi utilizat de catre Cumparator pentru autorizarea Tranzactiilor prin serviciul “Plata rapida”.Reprezentantii legali ai Clientului persoana juridica au obligatia de a asigura utilizarea Serviciilor prin intermediul unui Administrator care va fi imputernicit de catre acestia pentru a reprezenta Clientul in relatie cu Orange Romania prin intermediul My Orange.

2. Inregistrarea Clientului

2.1. Accesul la Servicii este conditionat de inregistrarea prealabila a Clientului in My Orange. Inregistrarea in My Orange se realizeaza exclusiv in baza unui nume de utilizator si al unei parole unice atribuite Clientului in cadrul procesului de inregistrare. Ulterior inregistrarii, Clientului i se va solicita modificarea parolei de acces.

2.2. Clientul se obliga sa furnizeze corect numele, prenume, numarul de telefon, adresa de e-mail precum si alte informatii solicitate in procesul de inregistrare. Furnizarea unor date eronate poate avea ca efect imposibilitatea crearii My Orange sau inactivarea/stergerea acestuia de catre Orange Romania. Pentru corectarea sau actualizarea acestor informatii, este necesara accesarea de catre Client a meniului "Date personale" din versiunea desktop a My Orange.

2.3. Prin inregistrarea in My Orange, Clientul are acces la Servicii in tot sau in parte, in functie de rolul atribuit la inregistrare, respectiv de Administrator sau Utilizator.

2.4. Clientul va avea acces la Servicii prin intermediul My Orange, numai dupa acceptarea prealabila, integrala si neconditionata a Termenilor si Conditiilor si dupa introducerea corecta a tuturor datelor necesare pentru inregistrarea corecta in cadrul My Orange.

2.5. Accesul la Servicii se face numai prin intermediul unei conexiuni la Internet si prin utilizarea unui program de navigare pe Internet. Cerintele tehnice minime pentru o furnizare corespunzatoare a Serviciului sunt un terminal care sa suporte si sa fie dotat cu o conexiune la Internet (indiferent de furnizorul de servicii de date) si cu un program de navigare de tipul Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari sau alte programe de navigare pentru mobil. Pentru a evita problemele tehnice este recomandata utilizarea unei versiuni cat mai recente. In cazul aplicatiei mobile My Orange sunt recomandate urmatoarele sisteme de operare si versiuni minime: Android (versiunea 6 sau mai recent), iOS (versiunea 15 sau mai recent) sau HarmonyOS.

2.6. Orange Romania nu poate fi tinuta responsabila pentru accesarea neautorizata a My Orange si utilizarea Serviciilor survenite in urma neglijentei Clientului privind securitatea si confidentialitatea numelui de utilizator si a parolei sale.

2.7. Clientul este in intregime responsabil pentru costurile generate de utilizarea serviciilor de date necesare accesarii My Orange.

3. Accesul la Servicii

3.1. Orange Romania garanteaza Clientului acces limitat, in interes personal, la Servicii prin intermediul My Orange si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica, de a reproduce, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata My Orange in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor Orange Romania, fara acordul scris prealabil al acesteia.

3.2. Cerintele tehnice minime pentru functionarea corespunzatoare a My Orange sunt un Terminal care sa suporte si sa fie dotat cu o conexiune la Internet (indiferent de furnizorul de servicii de date).

3.3. Clientul se declara pe deplin responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea Serviciilor prin intermediul My Orange, inclusiv pentru actiunile realizate de catre Administrator, in numele si pe seama Clientului. Orange Romania va da curs oricarei comenzi initiate prin intermediul My Orange si nu poate fi tinuta raspunzatoare pentru plasarea oricarei comenzi de catre Client sau de Administratorul mandatat de Client.

4. Descrierea Serviciilori

4.1. Clientul beneficiaza in tot sau in parte de Servicii prin intermediul My Orange, in raport cu drepturile declarate in My Orange (Administrator sau Utilizator).

4.2. Clientul cu drept de Administrator beneficiaza de toate Serviciile disponibile in My Orange si le poate accesa si administra in nume propriu si/sau in numele si pe seama unui alt Client. Serviciile la care Clientul cu drept de Administrator are acces sunt, dar nu se limiteaza la: modificarea pachetului de servicii, activarea/dezactivarea de servicii si/sau optiuni, vizualizarea consumului de resurse disponibile in pachetul de servicii si costul suplimentar (serviciul Cronos), informatii despre factura, factura detaliata a convorbirilor, programul Orange Thank You, reincarcare PrePay, plata online a facturii Orange, istoric actiuni, migrarea numarului PrePay la abonament. De asemenea, Clientul cu drept de Administrator poate sa gestioneze acordurile exprimate pentru primirea de comunicari comercialeexpunandu-si vointa in numele si pe seama Clientului, conform imputernicirii date de acesta.

4.3. Modificarea pachetului de servicii in perioada de valabilitate a unei oferte promotionale implica renuntarea la beneficiile respectivei oferte.

4.4 Clientul cu drept de Utilizator beneficiaza de acces la o parte din Serviciile disponibile in My Orange si le poate accesa exclusiv in nume propriu. Serviciile la care Clientul cu drept de Utilizator are acces sunt, dar nu se limiteaza la:

  • vizualizare facturi de plata, cu posibilitate de achitare factura
  • vizualizare informatii roaming (tarife, optiuni, status)
  • vizualizare optiuni de reincarcare prepay cu posibilitate de reincarcare
  • vizualizare cost suplimentar, fara posibilitate de a vedea detalierea convorbirilor
  • vizualizare detalii abonament curent, fara posibilitate de modifica abonamentul sau de activare optiuni suplimentare
  • vizualizare status servicii (fara posibilitate de activare sau dezactivare)
  • vizualizare roluri existente pe cont (Administrator sau Utilizator)
  • vizualizare documente disponibile pe cont, fara posibilitate de descarcare

5. Drepturile si obligatiile partilor

5.1. Drepturile si obligatiile Orange Romania

5.1.1. Orange Romania va asigura respectarea confidentialitatii tuturor informatiilor puse la dispozitia Clientului prin intermediul My Orange, dar nu poate fi tinut raspunzator in ceea ce priveste informatiile pe care Clientul le-a dezvaluit tertilor sau de accesul tertilor la anumite informatii confidentiale sau date personale.

5.1.2. Orange Romania nu raspunde pentru securitatea comunicatiilor si/sau pentru integritatea informatiilor ce tranziteaza reteaua Internet.

5.1.3. Orange Romania isi rezerva dreptul sa stearga sau sa modifice orice informatie pe care Clientul a introdus-o in My Orange si care ar putea cauza functionarea necorespunzatoare a acesteia si/sau a Serviciilor.

5.1.3. Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor, Clientul recunoaste explicit si expres dreptul Orange Romania de a prelucra, in scopul asigurarii functionarii Serviciilor, informatiile personale pe care le pune la dispozitie Clientul.

5.1.5. Orange Romania nu va fi raspunzator pentru urmatoarele: (1) erori generate de software, caderi de retea, alterarea si/sau de-securizarea informatiilor care tranziteaza alte sisteme decat cele ale Orange Romania sau datorate caderii retelei oricarui alt tert; (2) folosirea frauduloasa a retelei de catre Client.

5.1.6. Orange Romania va depune toate eforturile pentru a asigura utilizarea Serviciilor de catre Client in conditii de maxima securitate si confidentialitate, fara a putea garanta insa acest lucru.

5.1.7. Orice optiune a Clientului referitoare la factura si/sau achizitionarea de noi servicii sau de versiuni superioare ale serviciilor deja achizitionate, va fi acceptata de catre Orange Romania doar daca sunt indeplinite conditiile de securitate ale folosirii Serviciilor, respectiv accesarea acestuia cu numele de utlizator si parola corespunzatoare.

5.1.8. Orange Romania poate decide oricand suspendarea furnizarii, modificarea sau intreruperea furnizarii Serviciilor cu efect imediat si fara un anunt prealabil, in scopul efectuarii unor reparatii sau lucrari de intretinere sau in scopul imbunatatirii performantelor Serviciilor sau pentru un alt motiv, oricare ar fi acesta.

5.1.9. Orange Romania isi rezerva dreptul de a suspenda sau sterge datele de autentificare ale Utilizatorului, fara vreo notificare prealabila sau alta formalitate:

  1. (1) in caz de neutilizare a conturilor pentru o perioada mai mare de 6 (sase) luni;
  2. (2) in cazul in care se creeaza de catre acelasi Client, in mod nejustificat sau cu intentii de fraudare, un numar foarte mare de conturi de utilizator;
  3. (3) in caz de folosire abuziva sau neautorizata a Serviciilor, sau in orice situatie de natura sa creeze un risc pentru orice Client sau pentru Orange Romania;

5.1.10. Orange Romania nu va fi raspunzatoare pentru orice pagube, directe sau indirecte, suferite de Client ca urmare a incalcarii de catre acesta a prevederilor Termenilor si Conditiilor.

5.1.11. Orange Romania isi rezerva dreptul de a aduce periodic modificari si actualizari prevederilor prezentului document fara necesitatea informarii Clientului. Prin continuarea utilizarii My Orange, Clientul este de acord cu continutul Termenilor si Conditiilor valabili la data accesarii.

5.2. Drepturile si obligatiile Clientului

5.2.1. Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor, Clientul se angajeaza ca va folosi My Orange si/sau Serviciile potrivit destinatiei si functiunilor acestuia.

5.2.2. Clientul este de acord sa nu foloseasca My Orange in nicio actiune frauduloasa, ilegala, deranjanta sau intr-un scop abuziv sau in orice mod prin care ar putea aduce daune sau crea elemente de risc asupra Orange Romania, reputatiei, angajatilor si/sau proprietatilor companiei sau unor terti, persoane fizice si/sau juridice.

5.2.3. Clientul se obliga sa utilizeze Serviciile oferite prin intermediul My Orange numai in scopuri licite si numai potrivit destinatiei si functiunilor acestora.

5.2.4. Clientul are obligatia de a pastra confidentialitatea informatiilor de acces la contul sau My Orange, fiind unicul raspunzator pentru orice consecinte pe care le-ar putea avea divulgarea acestor informatii catre un tert, indiferent daca divulgarea a fost intentionata, din neglijenta sau din imprudenta.

5.2.5. Clientul este unicul responsabil pentru orice actiune realizata in numele si pe seama Clientului de catre Administratorul mandatat de Client, incluzand dar fara a se limita la modificari aduse Contractului de servicii, costuri generate de activarea de noi servicii.

5.2.6. Clientul este unicul raspunzator pentru utilizarea Serviciilor si pentru orice consecinta produsa ca urmare a utilizarii acestora, prin accesul cu nume de utilizator si parola proprii, chiar si in situatia in care Serviciul nu este folosit de catre Client, ci de o alta persoana folosind numele de utilizator si parola atribuite Clientului, daca a intrat in posesia acestor date ca urmare a intentiei, neglijentei sau imprudentei Clientului.

5.2.7. Clientul trebuie sa completeze in cadrul procesului de inregistrare informatii complete, corecte si de actualitate. Ca urmare a modificarii acestor date, in cursul procesului de inregistrare sau ulterior in cadrul procesului de administrare a profilului personal, va prevala si va fi valabila ultima modificare a datelor.

5.2.8. Clientul trebuie sa pastreze confidentialitatea numelui de utilizator si a parolei asociate si se angajeaza ca va notifica imediat Orange Romania daca orice terta parte neautorizata, identificata sau neidentificata, le utilizeaza sau acceseaza Serviciile prin intermediul acestora, sau este in masura sa o faca.

5.2.9. Clientul se obliga sa nu lase nesupravegheat Terminalul dupa introducerea datelor de acces, astfel incat nicio persoana neautorizata sa nu poata folosi Serviciile in numele Clientului. Clientul trebuie sa se deconecteze de la My Orange la incetarea utilizarii acesteia.

5.2.10. Pentru evitarea oricarui dubiu, Clientul este in intregime responsabil pentru continutul datelor declarate si stocate in My Orange. Clientul garanteaza ca este utilizatorul legal al Serviciilor si ca este autorizat legal pentru a folosi in procesul de inregistrare orice nume sau marca de comert si ca utilizarea oricarui nume sau marci de comert nu incalca dreptul unui tert.

5.2.11. Clientului ii este interzisa utilizarea ca nume de utilizator a oricarui sir de caractere care incepe, se termina sau cuprinde un sir de caractere ce reprezinta o denumire, firma sau marca inregistrata sau o parte semnificativa si sugestiva dintr-o denumire, firma sau marca inregistrata, care poate crea o confuzie sau asociere cu o denumire, firma sau marca inregistrata. Orange Romania isi rezerva dreptul de a sterge, modifica sau inlocui oricand un cont care are asociat un nume de utilizator ce incalca interdictia mentionata mai sus, cu avertizarea corespunzatoare a Clientului.

5.2.12 Clientul este de acord ca Orange Romania nu poate garanta ca orice nume de utilizator solicitat in procesul de inregistrare in Aplicatie va fi disponibil sau aprobat spre utilizare.

5.2.13. Clientul trebuie sa se asigure ca orice instructiune sau operatiune pe care o realizeaza in cadrul My Orange este corecta si completa, in caz contrar Orange Romania nefiind raspunzator pentru erorile aparute.

5.2.14. Clientul autorizeaza Orange Romania sa actioneze pe baza instructiunilor pe care el le transmite prin intermediul My Orange, chiar daca aceste instructiuni contrazic alte instructiuni anterioare.

5.2.15. Clientul este responsabil pentru toate erorile care conduc la pierderi materiale, daca el a actionat cu intentie, neglijenta sau imprudenta, cum ar fi prin facilitarea tranzactiilor neautorizate sau prin tentative frauduloase. Pentru acest motiv, Clientul trebuie sa isi insuseasca si sa respecte clauzele de securitate a accesului continute in acesti Termeni si Conditii.

5.2.16. Clientul intelege si este de acord ca singurele informatii care pot constitui obiectul unor eventuale contestatii sau actiuni in justitie sunt cele care apar pe factura de servicii Orange Romania. Toate optiunile pe care le face Clientul in sensul achizitionarii unor noi Servicii sau extinderea acestora au valoare contractuala si ii sunt opozabile, fiind obligat sa suporte costul acestora asa cum este evidentiat in factura de servicii emisa de Orange Romania, factura ce poate fi vizualizata in format .pdf.

5.2.17. Clientul va raspunde pentru urmatoarele: (1) cheltuielile efectuate pentru conectarea la reteaua Orange Romania, indiferent de producatorul echipamentului cu care s-a facut conectarea; (2) costul Echipamentelor necesare, precum si cheltuielile legate de intretinerea acestor Echipamente; (3) folosirea contului/rilor sau/sale, a numelui de utilizator cat si pentru pastrarea confidentialitatii parolei/lor proprii.

5.2.18. Clientul va furniza pe parcursul utilizarii My Orange si/sau Serviciilor orice date rezonabile solicitate de catre Orange Romania, incluzand dar fara a se limita la nume si prenume, firma, adresa, cod numeric personal, cod fiscal, numar de telefon, detalii despre plata. Clientul se obliga sa comunice de indata Orange Romania, in scris, orice modificare privind datele respective. Aceste modificari devin opozabile Orange Romania de la data comunicarii in conditii care asigura autenticitatea si integritatea acestora. In caz contrar Orange Romania nu isi asuma raspunderea pentru exactitatea datelor actualizate tardiv sau neactualizate de Client.

5.2.19. Clientul are dreptul de a crea, in limitele permise de catre Servicii, conturi de Utilizator, in scopul de a realiza o separare virtuala si o organizare interna a utilizarii serviciilor Orange al caror titular este.

5.2.20. Clientul are dreptul de a administra conturile create in My Orange, stabilind drepturi de acces la Servicii pentru Utilizatorii efectivi si/sau Administrator. In toate cazurile, indiferent de modul de administrare interna stabilit de catre Client, acesta ramane unic raspunzator pentru utilizarea Serviciilor.

5.2.21. Clientul ia act de faptul ca accesul la anumite functiuni ale My Orange si/sau Serviciilor poate fi restrictionat pe toata durata in care furnizarea catre Client a tuturor sau a unei parti din serviciile Orange asociate Contractului de Servicii este suspendata, indiferent de motivul suspendarii.

5.2.22. Clientul va informa Orange Romania cu privire la orice utilizare neautorizata a contului sau cu privire la orice amenintare la adresa securitatii contului sau, imediat ce are cunostinta de survenirea unei astfel de fapte.

6. Copyright

6.1. Orange Romania acorda Clientului un drept de utilizare a My Orange non-exclusiv, non-transferabil si revocabil in orice moment.

6.2. Licenta acordata in conditiile mai sus mentionate este oferita pe durata valabilitatii My Orange in masura conformarii Clientului cu prezentele Termeni si Conditii. Licenta nu ofera niciun drept de accesare sau de utilizare, in orice mod, a codului sursa al My Orange sau ale componentelor de software ale acesteia. Prin urmare Clientul nu are dreptul de a:

  1. (1) utiliza, copia, modifica, distribui, dezasambla sau decompila elemente produsului My Orange sau parti componente ale software-ului in afara conditiilor mentionate in prezentul document;
  2. (2) sub-licentia sau transfera My Orange sau parti componente ale software-ului My Orange.

6.3. Intregul continut al My Orange precum si al Site-ului - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Orange Romania si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala.

6.4. Orice actualizari, produse sau upgrade-uri ale My Orange sau ale Serviciilor, indiferent daca sunt efectuate, create sau dezvoltate de Orange Romania, sunt si vor ramane in proprietatea Orange Romania.

6.5. Clientul recunoaste si accepta ca orice contributie sub forma de servicii, sugestii, idei, rapoarte, identificarea de disfunctionalitati, de cheltuieli, sau orice alta contributie nu confera niciun drept, titlu sau interes in oricare dintre elementele sau componentele Serviciilor sau My Orange.

6.6. Folosirea fara acordul Orange Romania a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

7. Securitatea sistemului

7.1. Serviciul ce formeaza obiectul acestor Termeni si conditii este furnizat prin intermediul unui sistem informatic cu acces restrictionat.

7.2. Orice accesare a sistemului, prin folosirea unui nume de utilizator (identificator) si a unei parole care nu au fost alocate celui care incearca sa acceseze sistemul, in considerarea identitatii sale si a calitatii de Client, Utilizator si/sau de Administrator, sau accesarea sistemului in orice alt mod, prin inlaturarea neautorizata a restrictiilor de acces, precum si utilizarea sistemului cu depasirea limitelor autorizarii constituie infractiune si se pedepseste conform legii romane privind combaterea criminalitatii informatice.

7.3. Continuarea procedurii de acces este considerata ca o intelegere neechivoca, din partea persoanei care incearca accesarea, a avertismentului de mai sus si a consecintelor nerespectarii acestuia.

8. Raspunderea Clientului

8.1. Clientul va raspunde pentru orice daune, directe sau indirecte, prevazute sau neprevazute la incheierea acestui Contract, aduse Orange Romania din cauza intentiei, neglijentei sau imprudentei Clientului, folosirii frauduloase a Serviciilor, nerespectarii obligatiilor sau a savarsirii altor fapte ilicite.

9. Raspunderea Clientului

9.1 Orange Romania nu poate fi facut raspunzator, in nicio situatie pentru daunele, directe sau indirecte, cauzate Clientului de nefunctionarea sau functionarea necorespunzatoare a My Orange si/sau Serviciilor.

9.2 Orange nu ofera nicio garantie ca My Orange sau Serviciile furnizate prin intermediul acesteia sunt lipsite de erori sau potrivite utilizarii urmarite de Cient. Orange Romania este responsabila pentru asigurarea resurselor necesare pentru functionarea corecta a My Orange si a Serviciilor furnizate prin intermediul acesteia si se angajeaza sa ia orice masuri rezonabile pentru mentinerea continuitatii si calitatii acestora, fara a putea garanta obtinerea unui rezultat final.

9.3 Pentru a putea beneficia complet de Serviciile furnizate prin intermediul My Orange, Clientul ar putea fi nevoit sa descarce actualizari ale aplicatiei mobile My Orange, atunci cand acestea sunt disponibile. Orice varianta descarcata este valabila pentru o perioada limitata de timp. Orange Romania nu are niciun control asupra eventualelor schimbari tehnice, legislative sau de reglementare care guverneaza aplicarea Serviciilor.

9.4 In momentul utilizarii Serviciilor furnizate prin intermediul My Orange se poate oferi Clientului posibilitatea accesului spre site-uri apartinand unor terte parti. Orange Romania nu poate oferi nicio garantie si nu isi asuma niciun fel de responsabilitate cu privire la accesul si/sau continutul acestor site-uri sau a altor site-uri la care acestea fac trimitere, precum si cu privire la practicile de confidentialitate, continutul sau practicile utilizate de astfel de site-uri.

9.5 Orange Romania atrage atentia asupra faptului ca utilizarea de catre Client a unor servicii furnizate de astfel de site-uri vor face subiectul unor alti termeni si conditii, furnizate de catre operatorului respectivelor site-uri, iar acceptarea acestora cade in intregime in resposabilitatea Clientului.

10. Pretul si plata serviciilor

10.1. Preturile prezentate in oferta comerciala includ TVA. Pretul prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul efectuarii operatiunii, pret la care se adauga costurile de livrare, daca este cazul. Pentru serviicile prepay TVA-ul este aplicabila la cumpararea cartelei SIM sau a tichetului de reincarcare

10.2. Plata se poate realiza prin card bancar de credit/debit. Daca plata se face online cu card bancar este necesar sa completati un formular cu datele despre acesta. Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va ofera informatiile relevante pentru plata. Orange Romania accepta urmatoarele carti de credit/debit: Visa, Visa Electron, MasterCard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard, precum si cardurile emise in America de Nord/Canada. Folosind ca metoda de plata cardul bancar de credit/debit comanda dumneavoastra va fi procesata imediat.

10.3. “Plata rapida” este o modalitate de plata on-line cu cardul, care consta in efectuarea platii printr-un singur click prin utilizarea Numarului Unic aferent cardului, fara a mai fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plata la fiecare Tranzactie.

10.4. Optiunea “Plata rapida” va fi automat activata de catre urmatoarele actiuni ale Utilizator sau Cumparatorului:

  1. (1) In momentul plasarii unei Comenzi: Clientul plaseaza Comanda si alege modalitatea de plata Card de credit sau de debit, e redirectionat catre pagina procesatorului de plati, introduce datele de card si plateste, respectiv finalizeaza Comanda. Dupa confirmarea platii si in masura in care Clientul isi exprima consimtamantul expres cardul este salvat si este disponibil pentru plati viitoare utilizandu-se Numarul Unic aferent cardului salvat. Datele necesare platii cu cardul (numar card, titular card, data expirare, CVV) pot fi salvate de catre Client in momentul in care face un act de plata sau salveaza manual datele cardului. Salvarea datelor se face doar daca Clientul isi exprima consimtamantul expres in acest sens.
  2. (2) La momentul adaugarii unui card nou Clientul isi exprima consimtamantul expres ce va duce automat la inlocuirea cardului anterior salvat in aplicatie, daca exista. Pentru validarea cardului se va face o noua tranzactie sau o tranzactie de verificare cu suma de 1 leu, retinuta temporar. Suma va fi deblocata dupa verificarea cardului.

Cardul astfel salvat este disponibil pentru plati viitoare utilizandu-se Numarul Unic aferent.

10.5. Astfel, la activarea optiunii “Plata rapida”, in My Orange, datele cardului de plata introduse de catre Client li se vor atribui un Numar Unic, care poate fi utilizat ulterior pentru efectuarea Tranzactiilor (numai pentru comerciantul Orange Romania S.A.). Dupa activarea optiunii de plata ”Plata rapida”, Clientul va putea efectua plata urmatoarelor Comenzi (“Plata rapida”), fara a mai fi necesara reintroducerea datelor cardului de plata deja salvat. Introducand datele de card Clientul, confirma ca a fost anterior informat si a acceptat termenii si conditiile de utilizare a modalitatii de plata printr-un singur click “Plata rapida”.

10.6. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea datelor cardului in ecranul procesatorului de plati.

10.7. Clientul poate alege sa salveze datele unui singur card de plata pe care il detine, pentru care se poate activa optiunea de plata “Plata rapida” si caruia ii este asociat un Numar Unic. Utilizatorul/ Cumparatorul poate oricand sterge orice Numar Unic dezactivand astfel serviciul “Plata rapida”.

10.8. Plata recurenta reprezinta debitarea la o perioada fixa de timp a contului cardului bancar folosit la plata facturilor, pentru suma aferenta noii facturi de servicii si rate emise. In vederea efectuarii platilor recurente autorizate de catre utilizator, acesta are obligatia de a se asigura ca in ziua efectuarii tranzactiei suma este disponibila in contul bancar asociat cardului declarat. Retragerea sumelor datorate opereaza in intervalul 07:00-17:00 din ziua stabilita pentru efectuarea platii recurente. In cazul in care, din orice motiv, retragerea sumelor datorate nu este posibila, se va incerca efectuarea tranzactiei de plata in urmatoarele 24 de ore si pana la 48 de ore. Neincasarea sumelor datorate indiferent de motiv atrage dupa sine aplicarea conditiilor contractuale.

11. Efectuarea operatiunilor

11.1. Termenul maxim de efectuare a unei operatiuni poate varia intre cateva ore si 30 de zile calendaristice, in functie de data de facturare a Clientului si de tipul operatiunii solicitate. In cazul platii online a facturii Orange - termenul de actualizare a sistemului este de maximum 5 zile lucratoare. In cazul reincarcarii online a contului unui utilizator PrePay operatiunea va fi efectuata in cel mai scurt timp, activarea serviciilor fiind notificata printr-un mesaj SMS de confirmare.

11.2. Modificarile solicitate devin efective doar dupa ce Clientul a fost instiintat printr-un mesaj scris (SMS) ca respectivele modificari au fost efectuate.

11.3. Clientul intelege si este de acord ca realizarea unei tranzactii (de exemplu, activarea unui nou serviciu) nu este imediat consecutiva transmiterii instructiunii. Astfel, Clientul ia act de faptul ca pentru unele tranzactii este necesar mai mult timp, iar anumite instructiuni pot fi procesate doar in timpul programului de lucru (de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 18:00), chiar daca My Orange poate fi accesata si in afara acestui interval. Clientul ia act de faptul ca, dupa transmiterea unor instructiuni catre Orange Romania, o noua transmitere a unor instructiuni identice nu este posibila pana la solutionarea celor anterioare, indiferent de modul de solutionare. Clientul poate avea access la My Orange 24 ore/zi, 7 zile/saptamana, cu exceptia perioadelor in care se efectueaza lucrari de intretinere si/sau reparatii. Accesul poate fi limitat ca viteza in orele de utilizare maxima, datorita capacitatii limitate de procesare a sistemului informatic pe care ruleaza Serviciile. Clientul ia act de faptul ca mai multi Clienti conectati simultan la My Orange poate determina scaderea vitezei de raspuns a acestuia.

11.4. Conditii speciale legate de schimbarile solicitate:

  1. (1) modificarile se pot efectua respectand conditiile ofertei comerciale;
  2. (2) avantajele vechimii in retea se pastreaza la schimbarea pachetului de servicii/planului tarifar;
  3. (3) optiunile active la momentul modificarii pachetului de servicii/planului tarifar se vor putea regasi in noul plan ales, doar daca sunt compatibile cu acesta. In caz contrar, optiunea/optiunile se vor deezactiva.
  4. (4) pentru orice operatiune privind abonamentul reincarcabil sau abonamentele Shared minutes, va rugam accesati sectiunea “contacteaza-ne” disponibila pe siteul www.orange.ro/myaccount Optiuni
  5. (5) optiunile sunt specifice fiecarui plan tarifar;
  6. (6) activarea unei optiuni se poate realiza in orice moment al unei perioade de facturare si trebuie mentinute pentru cel putin un ciclu intreg de facturare.
  7. (7) dezactivarea unei optiuni poate fi preluata in orice moment al perioadei de facturare, insa procesarea cererii va fi efectuata la urmatoarea data de facturare, cu respectarea conditiei de mai sus;
  8. (8) dezactivarea serviciului International determina dezactivarea optiunii Apeluri Internationale;

11.5. Orange Romania isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze schimbarile solicitate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de Orange Romania care includ: actiuni guvernamentale, impedimente de forta majora, razboaie, acte de terorism, proteste, tulburari civile, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve sau orice alt eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil.

11.6. In ceea ce priveste eventuale erori in urma platii efectuate de catre un Client pentru servicii sau produse Orange, fie ca se refera la valoarea sumelor, diferente de sume ori dublarea sumelor, dar fara a se limita doar la acestea, Clientul trebuie sa se adreseze Orange Romania in maximum 30 de zile de la initierea acestora. In caz contrar Clientul accepta ca sumele vor fi alocate si procesate de catre emitentul instrumentului prin care s-a efectuat plata. In cazul in care solicitarea Clientului ajunge la Orange Romania in termenul mentionat, in urma unei analize punctuale, sumele respective pot fi returnate catre Client direct de catre Orange Romania, fara a mai fi necesara contactarea bancii. Operatorul Orange Romania nu este responsabil de corectitudinea efectuarii platilor.

12. Suspendarea si terminarea furnizarii Serviciilor prin intermediul My Orange

12.1. Orange Romania isi rezerva dreptul de a suspenda temporar sau de a opri furnizarea Serviciilor prin intermediul My Orange fara notificare prealabila si fara a fi tinuta la plata de despagubiri, de orice natura, catre Client in urmatoarele situatii:

  1. (1) Clientul nu a achitat serviciile de comunicatii electronice;
  2. (2) Clientul si-a încalcat oricare alte obligaţii contractuale si/sau condiţiile de folosire a Serviciilor Orange Romania;
  3. (3) în caz de frauda a Clientului;
  4. (4) în orice alt caz în care acţiunile sau inacţiunile Clientului pot determina un risc pentru Orange Romania,
  5. (5) în orice alte cazuri prevazute expres în prezentul Contract sau în lege.

12.2. In situatia inchiderii si stergerii conturilor Clientilor, in cazurile prevazute mai sus, Orange Romania nu poate fi tinuta in niciun fel responsabila pentru orice consecinte ale unor astfel de actiuni.

13. Forta Majora

13.1. Forta majora inlatura raspunderea civila a partii care o invoca. Forta majora va fi considerata ca fiind un eveniment imprevizibil si insurmontabil pentru una din parti si aparut dupa semnarea Contractului. Un astfel de eveniment poate fi, de exemplu: razboi, actiuni umane violente, exproprierea, intreruperea alimentarii cu energie, conflict de munca, incendiu, furtuna sau alte fenomene, defectarea cablurilor/antenelor/altor echipamente de catre un tert etc. Forta majora si imposibilitatea de executarea a obligatiei asociata acesteia duce, dupa caz, la suspendarea sau la stingerea obligatiei.

14. Modificari

14.1. Orange Romania isi rezerva dreptul de a modifica oricand prevederile prezentului document. Folosirea in continuare a Serviciilor prin intermediul My Orange reprezinta acceptarea tuturor modificarilor aduse acestor Termeni si Conditii.

14.2. Orange Romania va informa Clientul in legatura cu orice modificare in ceea ce priveste Serviciile, incluzand modificari referitoare la procedura de acces, structura meniului, comenzi si documentatie.

15. Litigii

15.1. In cazul in care aveti orice nelamurire sau nemultumire cu privire la conditiile de utilizare ale My Orange puteti contacta Serviciul Clienti dupa cum urmeaza:

  1. (1) Pentru Clientul persoana fizica titular al unui Contract de servicii in regim de abonament, accesul la un operator este disponibil de luni pana vineri, între orele 08:00 – 20:00, sambata, duminica si sarbatori legale intre orele 09:00 – 18:00. (300 apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) si la numarul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal). Pentru Clientul PrePay primele 2 apeluri la Serviciul Clienti 300 sunt gratuite efectuate într- un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul catre un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel.
  2. (2) Pentru persoane juridice - antreprenori si mici intreprinzatori, accesul la un operator este disponibil de luni pana vineri intre orele 8:00 - 20:00, cu exceptia sarbatorilor legale. Sambata – Duminica si sarbatori legale - indisponibil
  3. (3) Pentru persoane juridice - companii mari si mijlocii, accesul la un operator este disponibil de luni – vineri intre orele 8:00-20:00 si sambata între orele 9:00-17:00, cu excepția sarbatorilor legale. Duminica si sarbatori legale - indisponibil

15.2. Orice litigiu aparut in legatura cu utilizarea My Orange si/sau a Serviciilor va fi rezolvat pe cale amiabila.

15.3. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane competente material de pe raza municipiului Bucuresti.

16. Acceptul Clientului

16.1. Clientul declara ca a citit cu atentie informatiile si prin folosirea My Orange este de acord in totalitate cu prevederile acestor Termeni si Conditii.

16.2. Termenii si Conditiile prezente se completeaza cu Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal – My Orange.



Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal – “My Orange”

Orange Romania asigura, in conditiile legii, pastrarea confidentialitatii datelor cu caracter personal ale Clientului si respectarea dreptului acestuia la protectia vietii private in privinta prelucrarii datelor cu caracter personal. Prevederile prezentei Note de informare se completeaza cu Politica de confidentialitate Orange Romania accesibila la https://www.orange.ro/gdpr/, precum si cu Politica Orange Romania privind prelucrarea datelor cu caracter personal accesibila la https://www.orange.ro/termeni-si-conditii/, acolo unde este cazul.


Obținerea si temeiurile prelucrarii datelor personale

În general, Orange Romania colecteaza date cu caracter personal direct de la Client, respectiv: date de contact, date cu privire la tranzacții, date de trafic sau utilizare a serviciilor etc.

Prin “date cu caracter personal” (denumite prescurtat date personale) se inteleg orice informații care identifica direct sau indirect o persoana fizica identificata sau identificabila; o persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

In functie de optiunile sale, pe parcursul utilizarii My Orange, Clientul poate furniza:

  • Datele sale de identificare si de contact, cum ar fi numele, prenumele, adresa postala si de e-mail, numarul de telefon, data nasterii si altele;
  • Detalii cu privire la tranzactii: produsele achizitionate, preturi, modalitati de plata;
  • Detalii legate de trafic (durata, destinația, costul si data efectuarii acestora) si zona în care sunt folosite produsele si serviciile Orange;
  • Metadate ale informațiilor comunicate electronic;
  • Date comerciale, date economice, financiare si de asigurare, în funcție de produsele si serviciile achiziționate;
  • Alte date necesare pentru executarea contractului, respectarea obligatiilor legale sau necesare pentru satisfacerea unui interes legitim al Orange Romania.

Pentru ca Orange Romania sa fie in masura sa ofere cele mai bune produse si servicii, uneori sunt solicitate informatii privind experienta Clientului pe parcursul utilizarii produselor si serviciilor Orange (cum ar fi comentarii si sugestii, recomandari pentru imbunatatire). De asemenea, Orange Romania primeste informatii sau continut creat de Client si oferit in mod activ (fotografii, clipuri etc.).

In anumite situatii, datele personale sunt colectate automat de catre Orange Romania (de ex. in cazul interactiunilor online).

Orange Romania va putea folosi informatiile pe care le colecteaza despre Client, dispozitivul utilizat sau folosirea produselor si serviciilor si in alte moduri doar cu acordul Clientului sau in interes legitim, informand Clientul despre acest lucru in momentul colectarii sau in cel mai scurt timp. Este posibil ca Orange Romania sa combine date personale despre Client colectate dintr-o sursa (de exemplu, un site web) cu date colectate dintr-o alta sursa (de exemplu, un eveniment offline). In urma acestei procesari de date, Orange Romania va fi in masura sa deserveasca interesele Clientului intr-un mod personalizat si legitim.

Clientul are dreptul sa se opuna oricand la o prelucrare efectuata pe baza interesului legitim, caz in care Orange Romania va solutiona cererea in functie de fiecare situatie in parte.

Orange Romania va colecta datele personale numai pentru scopuri specifice (daca exista acordul Clientului, daca este necesar pentru executarea Contractului, daca exista o obligație legala, daca exista un interes legitim al Orange Romania).

Datele personale ale Clientului vor fi utilizate de catre Orange Romania S.A. pentru furnizarea serviciilor My Orange, incluzand dar fara a se limita la confirmarea comenzilor, informarea prin e-mail, mesaje scrise (SMS), posta sau alte mijloace de comunicare, pentru realizarea de rapoarte statistice etc.

De asemenea, datele personale furnizate de Clienti cu ocazia utilizarii My Orange se pot folosi in vederea personalizarii Serviciilor oferite acestora, solicitarii de feedback cu privire la produsele si serviciile Orange Romania, in vederea asigurarii functionalitatii tehnice a serviciului, dezvoltarii de noi servicii si analizarii eventualelor situatii reclamate de Clienti si rezolvarea rapida si eficienta a acestora. Pot exista si alte interacțiuni cu Orange Romania, iar acestea vor fi notificate punctual catre Client. Aceasta deoarece Orange Romania poate prelucra datele personale pentru scopuri specifice care permit gestionarea cat mai buna a relatiei cu Clientul.

In acest sens, Orange Romania colecteaza si utilizeaza datele personale pentru a intelege mai bine preferintele Clientului:

- In calitate de vizitator al magazinelor si site-urilor noastre web si utilizator al aplicayiilor si dispozitivelor Orange;

- In calitate de client al produselor si serviciilor Orange sau

- In calitate de participant la campaniile Orange si la programele de loialitate si fidelizare.

Drepturile Clientului în ceea ce priveste prelucrarea datelor personale

Clientul are drepturi specifice in ceea ce priveste prelucrarea datelor sale, iar Orange Romania asigura un mediu care faciliteaza exercitarea acestora (dreptul de acces, de rectificare, de obiecție, de stergere, de primire a datelor personale sau de depunere a unei reclamații). Orange Romania a luat masurile necesare pentru a asigura Clientul ca drepturile sale sunt respectate corespunzator. Pentru exercitarea acestor drepturi Clientul se poate adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata catre ORANGE ROMANIA SA, in atentia Responsabilului cu Protectia Datelor, la adresa Clădirea Tandem, Str. Matei Millo, nr. 5, Sector 1, Bucuresti sau pe adresa de e-mail dpo@orange.ro precum și pe orice canale de comunicare disponibile in Orange Romania.

Clientul are dreptul:

a. Sa acceseze datele sale personale;

b. Sa ceara modificarea lor;

c. Sa solicite restricționarea prelucrarii sau sa se opuna prelucrarii acestora;

d. Sa solicite stergerea datelor personale sau sa le primeasca pe cele furnizate sau sa solicite Orange Romania sa le transmita unei alte societați;

e. Sa retraga consimtamantul acordat cu privire la primirea de comunicari comerciale;

f. Sa dezactiveze anumite tipuri de colectare sau utilizare a datelor sale, inclusiv utilizarea cookie-urilor si unor tehnologii similare, utilizarea datelor sale în scopuri de marketing si pentru analize de date, pentru toate serviciile pe care le gestioneaza intr-un cont My Orange cu rolul de Administrator, chiar daca serviciile apartin mai multor coduri de abonat;

g. Sa depuna o reclamatie la autoritatea de supraveghere competenta (in Romania, este competenta Autoritatea Naționala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal).

De asemenea, Clientul are dreptul sa solicite Orange Romania sa corecteze orice inexactitati cu privire la datele personale ale Clientului. Acest lucru se poate face din sectiunea de editare a datelor contului. In orice situatie, Clientul poate trimite o solicitare de rectificare a datelor catre Orange Romania.

In ceea ce priveste dreptul de dezactivare al comunicarilor de marketing, Clientul il poate exercita dupa cum urmeaza:

a. prin urmarea instructiunilor pentru dezactivare din comunicarile de marketing relevante;

b. in cazul in care are un acces in My Orange, poate modifica preferintele de activare/dezactivare din sectiunea relevanta de editare a contului;

c. contactand Serviciul Clienti.

Clientul poate primi in continuare comunicari administrative de la Orange Romania, precum confirmari ale comenzilor sau notificari cu privire la activitațile din contul sau (de ex. confirmari de cont si modificari de parola), chiar daca renunța la primirea comunicarilor de marketing.

Aceste drepturi pot fi limitate, in anumite circumstante, prin lege. Astfel de restrictii vor fi verificate individual si vor fi comunicate Clientului in mod corespunzator.

In ceea ce priveste dreptul de stergere a datelor contului sau My Orange, Clientul îl poate exercita dupa cum urmeaza:

- Prin urmarea instrucțiunilor pentru Stergerea contului disponibile în cadrul aplicației mobile My Orange. Intra in aplicatia My Orange, in sectiunea Setari si apasa butonul “Sterge Contul My Orange”.

- Urmeaza pasii din flow-ul de stergere a contului si confirma ca a luat la cunostinta consecintele stergerii.

- Dupa apasarea butonului “Sterge contul My Orange”, se va trimite automat o cerere de stergere a contului My Orange din care s-a facut solicitarea.

In cazul în care contul My Orange pentru care s-a solicitat stergerea este folosit si pentru serviciul Orange Cloud, stergerea acestuia se va face conform procedurii standard disponibila în Termenii si Condițiile Orange Cloud https://www.orange.ro/orange-cloud/termeni-si-conditii-orange-cloud, cu respectarea perioadei de 30 de zile pana la dezactivare, perioada in care Utilizatorul poate crea o copie a continutului. La finalul perioadei de 30 de zile, contul si continutul aferent acestuia vor fi sterse definitiv, fara posibilitate de recuperare a acestora.

Cererea de stergere cont se va soluționa în termen de 10 zile calendaristice si se va confirma printr-un email catre Clientul care a solicitat cererea.

Dupa confirmarea stergerii contului My Orange, Clientul nu va mai putea accesa contul sau My Orange.

Pentru a putea sa-si exercite dreptul de stergere, Clientul trebuie sa nu foloseasca serviciul Number Share.

Dupa ce Clientul opteaza pentru stergerea contului sau My Orange, acesta va primi în mod automat un SMS de confirmare a inregistrarii cererii pentru stergere. In urma stergerii contului sau, Clientul va primi o confirmare pe email.

Prelucrarea datelor personale de catre terți.

Datele furnizate sunt strict confidentiale. In cazul în care Clientul isi exprima acordul în acest sens sau exista un interes legitim în ceea ce priveste utilizarea datelor sale personale, Orange Romania va putea comunica aceste date altor persoane. Orange Romania poate comunica datele personale ale Clientului unor terte parti numai in urmatoarele situații:

a. Afiliati: datele personale pot fi comunicate societatilor afiliate in scopuri de afaceri legitime;

b. Furnizori de servicii: Orange Romania poate contracta furnizori de servicii, agenți sau antreprenori care sa furnizeze servicii in numele sau, inclusiv servicii de administrare a mijloacelor si a serviciilor puse la dispozitia Clientului. Aceste terte parti pot accesa sau prelucra in alt mod datele personale pe durata furnizarii acestor servicii. Orange Romania solicita acestor terțte parti sa respecte toate legile aplicabile privind protectia datelor si cerintele de securitate referitoare la datele personale ale Clientului prin incheierea unui acord scris. Orange Romania poate transfera astfel de date personale atunci cand ofera servicii de comunicatii electronice, servicii legate de garantie, schimb de produse (in caz de eligibilitate);

c. Promoții ale partenerilor si promoții comune: Orange Romania poate derula un program sau o promoție împreuna cu o alta societate si, ca urmare a implicarii Clientului în activitate, poate sa colecteze si sa utilizeze datele sale personale. Datele sale personale vor putea fi comunicate unei alte companii în scopuri de marketing numai daca Clientul a optat pentru a primi informații direct de la acea societate;

d. Alți furnizori de servicii de telecomunicații: la introducerea datelor cu privire la întarzierile de plata, daca este cazul;

e. Consultanți sau parteneri externi Orange Romania care ofera asistența societații (de ex. avocați externi, agenții de recuperare, call center, furnizori produse);

f. Rețele de socializare (Facebook, Instagram, Twitter) sau alte pagini web (ex. Youtube), pentru situațiile în care spațiile virtuale Orange faciliteaza accesarea lor prin butoane dedicate;

g. Autoritați publice: Orange Romania poate comunica datele Clientului în cazul în care i se impune acest lucru prin lege sau în cazul în care considera, de buna credința, ca respectiva divulgare este necesara în mod rezonabil pentru derularea corespunzatoare a proceselor juridice, investigațiilor sau pentru a raspunde la orice reclamații.

h. Orange Romania poate partaja datele cu caracter personal si catre alti parteneri, pentru gestionarea datelor in vederea oferirii serviciilor sale (de ex. campanii email marketing, notificari push, contracte).

i. De asemenea, Orange Romania va comunica Clientului datele pe care le solicita (in cazul in care formuleaza o cerere de acces la date). Totodata, datele personale pot fi comunicate si unui alt operator, la solicitarea Clientului, pentru garantarea dreptului privind portabilitatea datelor (in masura in care exista obligatia si conform regulilor privind portabilitatea datelor aplicabile in conditiile tehnologice existente la momentul depunerii cererii).

j. In cazul în care Clientul selecteaza in cadrul Magazinului online My Orange solutii de plata oferite de parteneri ai Orange Romania, datele de contact ale Clientului, precum si detalii referitoare la comanda acestuia, sunt partajate cu furnizorii solutiilor de plata selectati de Client, în conformitate cu masurile de siguranța adecvate descrise în punctul 2.

k. Datele Clientului vor fi partajate si in cazul unei tranzitii a companiei, de exemplu o fuziune, achizitia de catre alta companie sau vanzarea integrala sau partiala a activelor.

In situatia in care alegeti sa imputerniciti un Administrator in contul dumneavoastra (pe baza unui cod unic unic transmis prin SMS catre numarul de telefon apartinand Clientului pentru serviciile de voce mobila, respectiv a parolei Thank You), va rugam sa aveti in vedere ca aceasta persoana poate accesa contul dumneavoastra si implicit datele cu caracter personal existente in acesta (inclusiv factura detaliata). De asemenea, Administratorul poate sa gestioneze optiunile dumneavoastra cu privire la primirea de comunicari comerciale din partea Orange Romania si a partenerilor sai; in acest sens optiunile exprimate de acesta sunt valabile si va sunt opozabile.

In situatia in care alegeti sa fiti Administrator in contul unui Client, va rugam sa aveti in vedere ca activitatile pe care le puteti efectua trebuie sa fie in concordanta cu imputernicirea data de catre Client si orice operatiune efectuata de dumneavoastra este in afara controlului Orange Romania.

Masuri de siguranța adecvate

Orange Romania a aplicat masuri de siguranța adecvate pentru a garanta securitatea datelor personale ale Clientului si a implementat si durate specifice pentru ca datele personale sa fie pastrate atat cat este necesar pentru îndeplinirea scopului declarat.

Securitatea datelor: pentru a garanta siguranța datelor personale, Orange Romania a implementat o serie de masuri de securitate care sunt în conformitate cu standardele industriale general acceptate în acest sens. Aceste mijloace de protecție nu acopera acele date personale pe care Clientul alege sa le comunice în spații publice online sau offline.

Pastrarea datelor: Orange Romania va pastra datele personale atata timp cat este necesar pentru scopul declarat, luand în considerare nevoia de a raspunde la întrebari sau de a rezolva probleme, de a oferi servicii noi sau îmbunatațite si de a respecta cerințele legale aplicabile. Prin urmare, Orange Romania poate pastra datele personale pentru o perioada rezonabila de timp dupa ultima interacțiune a Clientului cu Orange Romania (conform legislației aplicabile sau cat este necesar pentru a raspunde unei reclamații sau a se apara în cazul unei litigiu).

Atunci cand datele personale ale Clientului nu mai sunt necesare scopului pentru care au fost colectate sau care a fost agreat si nici nu exista vreo obligație legala de pastrare, Orange Romania le va distruge sau sterge într-un mod sigur.

In cazul platilor online cu card bancar in cadrul My Orange, plata serviciilor de pe acest website este efectuata prin intermediul solutiilor de plata online oferite de Romcard S.A. si Orange Romania S.A. Romcard S.A. garanteaza securitatea sistemelor informatice in conditiile prezentate in acesti Termeni si Conditii. Informatiile privind datele cardului bancar (numar de card, data expirarii etc.) nu sunt transferate sau stocate pe serverele Orange Romania S.A. sau pe serverele Romcard S.A. In cazul sistemului 3D Secure pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, datele legate de cardul clientului sunt introduse direct in sistemele Visa sau MasterCard, iar in cazul in care cardul clientului a fost emis de catre o banca certificata in sistemul 3D Secure, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea clientului in acest sistem prin introducerea unui cod/parola secreta cunoscuta numai de titular, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM.

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul My Orange prin orice mijloc de accesare sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza aplicatia, va fi considerata o tentativa de fraudare a My Orange si poate avea ca efect blocarea/ stergerea /inactivarea contului (conturilor) implicat(e). De asemenea, poate atrage punerea in miscare a actiunii de urmarire penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat o asemenea fapta.

Informatii suplimentare si datele de contact ale Responsabilului privind Protectia Datelor

Pentru detalii suplimentare cu privire la activitatile de prelucrare efectuate de Orange Romania, precum si cu privire la drepturile de care beneficiati in acest context, va rugam sa va adresati printr-o cerere scrisa la adresa Cladirea Tandem, Strada Matei Millo, nr. 5, Sector 1, Bucuresti, Romania, precum si sa folositi orice alte modalitati de contact disponibile pe website-ul www.orange.ro/contact.

De asemenea, aveti posibilitatea de a contacta si Responsabilul privind Protectia Datelor la nivelul orange Romania, la urmatoarea adresa de e-mail: dpo@orange.ro.