×

Accesează
contul existent

Externe

Cel mai lung pod din lume: două ore de călătorie spectaculoasă

Cel mai lung pod din lume: două ore de călătorie spectaculoasă

17.11.2025, 21:21 Sursa: mediafax.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Cel mai lung pod din lume are peste 160 de kilometri si se gaseste in China. Calatorii au nevoie de doua ore pentru a-l traversa complet. Podul Danyang-Kunshan Grand Bridge este un viaduct feroviar de 164 de kilometri din China. Acesta leaga doua dintre cele mai mari orase ale tarii. Construit intre Shanghai si Nanjing, podul se afla pe popularul traseu feroviar de mare viteza Beijing-Shanghai. Constructia podului a inceput in 2006 si s-a finalizat cinci ani mai tarziu. Costul total a fost de 8,5 miliarde de dolari (6,4 miliarde de lire sterline), conform Express. Cel mai lung pod din lume: doua ore de spectacol pe 160 de kilometri Asta inseamna ca fiecare kilometru al traseului a costat aproximativ 51 de milioane de dolari pentru a fi construit. Pe langa faptul ca este un punct de reper iconic pentru tara, podul a fost construit pentru a proteja terenul de dedesubt. Este o zona plina de rauri si campii de orez. Pe cea mai mare parte a traseului, faimosul pod urmeaza lungimea raului Yangtze din China. Deoarece podul se intinde de-a lungul raului, acesta este construit pentru a urma curba naturala a acestuia. Acest lucru ii confera o forma unica. Pe o lungime de putin peste opt kilometri, podul Danyang-Kunshan Grand Bridge trece si peste apele uimitoare ale lacului Yangcheng. Inainte de construirea podului, pasagerii stateau in tren timp de patru ore si jumatate intre Ningbo si Jiaxing. Cu noul pod, traseul dureaza acum doar doua ore. Pasagerii se pot bucura de privelisti uimitoare din ferestrele trenului. Cum arata cel mai lung pod din lume: doua ore de calatorie incredibila Podul a facut posibila parcurgerea celor 1.000 de kilometri dintre Beijing si Shanghai in aproximativ 4 ore si 48 de minute. Inainte, aceasta calatorie dura mult mai mult. China nu este ferita de fenomene meteorologice severe. In timpul constructiei podului au fost luate mai multe masuri de precautie. Potrivit expertilor, podul a fost construit conform celor mai inalte standarde antisismice. Astfel, este complet rezistent la cutremure. Cu toate acestea, viaductul este construit si pentru a face fata coliziunilor cu numeroasele nave care trec zilnic pe sub pod. Pe langa faptul ca a contribuit semnificativ la cresterea productivitatii zonei, noua legatura de transport a devenit un simbol. Datorita statutului podului Danyang-Kunshan Grand Bridge de constructie record, vizitatorii incearca sa vada podul ca pe o atractie turistica.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.



Articole asemanatoare