Politica de retur
Returnarea produselor
Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii produsului. Produsele achizitionate din magazinul online Orange pot fi returnate si in magazinele proprii Orange Romania, de luni pana vineri, intre orele 8-17, cu exceptia produselor achizitionate cu plata in rate Orange, produse care pot fi returnate doar prin curier (aceeasi modalitate prin care au fost livrate initial clientului), prin anunt prealabil la Serviciul Clienti 300 sau email catre adresa magazinonline@orange.ro.
In cazul retragerii din contractul incheiat prin mijloace de comunicare la distanta in termenul legal de 30 zile calendaristice de la momentul primirii echipamentului, Clientul se obliga sa returneze Orange Romania intregul pachet achizitionat. Returnarea se va realiza conform documentului de retur emis de Orange Romania bazat pe cererea de renuntare primita de la Client. Plata transportului va fi suportata de catre Orange Romania.
Nu se vor putea returna echipamente in situatiile in care:
- au intervenit defecte de orice fel ca urmare a instalarii sau folosirii unor programe (software) care nu au fost livrate de catre producator;
- s-au facut interventii neautorizate inclusiv reparatii executate de persoane sau firme neautorizate de producator;
- se constata nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, utilizare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul sau in conditiile ce contravin standardelor tehnice din Romania;
- exista deteriorari termice, mecanice si plastice ale produselor datorate loviturilor, expunerii la surse de caldura, accidentelor, vibratiilor, intemperiilor sau neglijentei in utilizare;
- s-au folosit baterii, surse de alimentare sau alte accesorii decat cele aprobate de producator;
- produsul prezinta urme de lichid de orice natura (apa, solventi, uleiuri, vopsele, acizi etc.), iar acest contact este dovedit prin activarea etichetelor martor de umezeala instalate pe produs, prin urma de oxidare sau prin prezenta de lichide pe orice suprafata a produsului;
- s-au facut interventii neautorizate asupra programului (software) furnizat impreuna cu aparatul;
- exista neconcordanta intre seria telefonului inscrisa in cerificatul de garantie, cel inscris pe telefon si cel din programul (software) al telefonului;
- se constata schimbarea starii generale a telefonului, inclusiv decodarea neautorizata.
Pentru accesoriile consumabile de tipul foliilor de protectie display, avand in vedere faptul ca desigilarea conduce la imposibilitatea de reutilizare, produsul odata desigilat nu mai poate fi returnat.
Modalitatile de solicitare retur sunt:
- in contul online, sectiunea magazin online, rubrica comenzile - > Doresc sa fac retur;
- email catre adresa magazinonline@orange.ro cu formularul de retragere online atasat;
- prin apel gratuit la 300 de pe numarul tau Orange sau la numarul 0374300300 tarif normal.
In momentul primirii solicitarii de retur, Orange Romania va informa Clientul ca in 3 zile lucratoare, curierul va ajunge la adresa mentionata pentru preluare colet.
Costurile returului, astfel cum este mentionat in paragraful anterior, vor fi suportate de catre Orange Romania.
Produsele achizitionate din magazinul online Orange pot fi returnate curierului sau in magazinele proprii Orange Romania, de luni pana vineri, intre orele 8-17.
In cazul returnarii produselor intr-un Magazin Orange, se poate realiza retur partial al produselor, dar nu se poate realiza inlocuirea produselor.
Clientul are posibilitatea de a alege una din metodele de mai jos pentru de returnarea contravalorii comenzii online:
- in contul de servicii
- cont bancar
- mandat postal
- in shop (in cazul produselor returnare in Magazinele Orange)
Contravaloarea comenzii online, va fi returnata in contul clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la momentul la care s-a inregistrat cererea de retur.
In cazul in care pentru comanda online s-a achitat taxa de transport, aceasta va fi returnata odata cu contravaloarea comenzii.
Contravaloarei taxei de transport nu va fi oferita clientului, pentru comenzile returnate partial.
Cererea de returnare sold trebuie sa contina urmatoarele date:
- Codul IBAN format din 24 caractere
- Numele pe care este deschis contul respective
- Banca
- Sucursala Bancii