03.11.2025, 00:08 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
¬ Executivii din comert spun ca desi prezentul e marcat de o serie de incertitudini, viitorul "suna bine". Mai exact, economia Romaniei ofera in continuare oportunitati de crestere. Cei mai puternici executivi din comertul alimentar local vad in 2026 un an al chibzuintei si un an marcat de provocari. Totusi, ei anunta ca merg inainte cu investitiile pentru ca economia locala ofera in continuare oportunitati de crestere. "Vedem o economie care face eforturi sa isi regaseasca echilibrul dupa ani de incertitudini", afirma Marco HoBl, CEO al Kaufland Romania & Moldova. Executivii din comertul alimentar, care administreaza afaceri de miliarde de lei fiecare si care conduc echipe de mii de salariati, iau la prima mana pulsul economiei si al consumului privat. "Anul 2026 se anticipeaza a fi sub influenta presiunilor semnificative resimtite deja in 2025, ceea ce va duce la o temperare a consumului", spune Ionut Ardeleanu, CEO al Auchan Romania. Dupa un 2025 marcat de multiple hopuri, ei se asteapta ca nici anul urmator sa nu fie unul lipsit de provocari. Inflatia, deficitele - bugetar si comercial -, presiunile fiscale si contextul geopolitic global, toate isi vor pune amprenta asupra Romaniei in 2026. "Anul 2026 se anunta unul plin de provocari pentru mediul de afaceri din Romania, pe fondul unui context macroeconomic si politic caracterizat de incertitudine si presiuni fiscale. Deficitele bugetar si comercial, cea mai ridicata inflatie din Uniunea Europeana, precum si instabilitatea politica interna si regionala vor continua sa influenteze predictibilitatea mediului economic", spune Olga Draguinea, membru in boardul Lidl Romania. Chiar si asa, executivii din comertul alimentar adauga ca desi prezentul e marcat de o serie de incertitudini, viitorul "suna bine". Mai exact, economia Romaniei ofera in continuare oportunitati de crestere. "Credem cu tarie ca Romania are un potential economic pozitiv pe termen lung", afirma Daniel Gross, CEO al Penny Romania.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
03.11.2025, 22:10
Retailerul roman Annabella a inceput sa isi puna sigla pe magazinele Profi preluate. Retailerul...