×

Accesează
contul existent

Companii

Karan Khurana, CEO al METRO Romania: Este nevoie de un plan coerent de sustinere a productiei...

Karan Khurana, CEO al METRO Romania: Este nevoie de un plan coerent de sustinere a productiei locale, care sa includa stimulente pentru investitii si dezvoltarea lanturilor scurte de aprovizionare. Astazi vin din import produse care ar putea fi realizate aici

10.11.2025, 00:07 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

¬ METRO are 30 de magazine proprii pe formatul cash&carry in Romania ¬ In 2024, comerciantul a raportat afaceri de 11,3 mld. lei, plus 7% ¬ Din 2019 pana anul trecut, businessul local s-a dublat, iar asta fara deschideri de magazine proprii. Karan Khurana, CEO al METRO Romania, spune ca grupul a investit local indiferent de contextul economic, rolul companiei fiind acela de a oferi stabilitate ecosistemului HoReCa si comertului traditional. Afirmatiile sale vin in conditiile in care, spre deosebire de retailerii care au hipermarketuri, supermarketuri, magazine de discount sau proximitate moderna, METRO nu se adreseaza consumatorului final, ci companiilor, fie ele mici magazine revanzatoare, fie operatori HoReCa. "METRO Romania este un partener de cursa lunga, cu aproape 30 de ani de activitate continua pe piata locala. Chiar si in contextul economic actual, derulam proiecte majore, precum noul depozit FSD cu temperatura controlata din Stefanestii de Jos, si aplicam o politica comerciala care absoarbe, pe cat posibil, socurile inflationiste, in loc sa le transfere clientilor. Investim nu doar in infrastructura si operatiuni, ci si in capital social si know-how." De ce este important? Pentru ca investitiile realizate in perioade de incertitudine creeaza capacitate exact atunci cand economia are cea mai mare nevoie. Ele protejeaza locurile de munca, stabilizeaza lanturile de aprovizionare, mentin preturile sub control si pregatesc terenul pentru redresare, adauga executivul. "Increderea noastra in potentialul de redresare a economiei romanesti se reflecta in fapte. Bugetele noastre de investitii se mentin la un nivel anual "double-digit" in milioane de euro, contribuind direct la extinderea retelei de francize si la transformarea modelului nostru de business intr-un format wholesale multicanal."

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.



Articole asemanatoare