03.11.2025, 22:08 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului ceh Rohlik, a inregistrat o crestere de 50% in al treilea an de activitate pe plan local, atat din perspectiva numarului de comenzi, cat si a veniturilor nete, consolidandu-si pozitia sa pe piata de e-grocery din Romania. Totodata, valoarea medie a cosului de cumparaturi a ajuns la peste 320 lei.
"In trei ani, Sezamo a devenit un reper pentru calitate, prospetime si servicii impecabile. Cresterea noastra nu vine doar din cifre, ci din increderea clientilor care revin, din parteneriatele solide cu producatorii locali si din convingerea ca un supermarket online poate face o diferenta reala in viata oamenilor. Faptul ca avem o flota electrica, livram pana la usa clientului si ca peste 80% dintre furnizorii nostri sunt romani, dintre care 30% mici producatori locali, arata angajamentul nostru de a construi o economie sustenabila si de a aduce in fiecare zi mai multa valoare comunitatii", a declarat Michael Kaiser, director comercial in cadrul Sezamo Romania.
In cei trei ani de activitate, cea mai mare comanda inregistrata pe platforma a fost de 13.800 lei, iar cel mai fidel client a plasat 433 de comenzi. Cele mai cumparate categorii de produse au fost fructe si legume, lactate si bauturi. Compania opereaza dintr-un depozit de 12.000 mp situat in nordul Bucurestiului si listeaza o selectie de peste 16.000 de produse.
La nivel operational, echipa de customer care a gestionat in ultimul an peste 110.000 de apeluri telefonice, mentinand un timp mediu de asteptare de doar sapte secunde. Conform datelor companiei, curierii primesc aprecieri pozitive in 99,38% din cazuri, iar comenzile au un rating mediu de 4,94 din 5 pentru livrare.
Anul 2025 a marcat o serie de extinderi strategice pentru portofoliul supermarketului. Printre acestea se numara parteneriatul cu City Grill pentru introducerea a peste 24 de preparate ready-to-eat si implementarea serviciului de colectare a ambalajelor cu garantie (SGR) direct la livrare. De asemenea, compania a adus exclusiv pe piata locala gama Marks & Spencer Food, cu peste 400 de produse listate, si a lansat noul program de membru Sezamo Xtra. Portofoliul a fost extins si cu peste 500 de articole in categoria bucatariei asiatice si a fost lansata prima categorie de produse "upcycled" din retailul online romanesc, integrand astfel principiile economiei circulare in oferta sa.
Pe segmentul de sustenabilitate, flota de vehicule electrice a companiei a parcurs 5.520.000 de kilometri in ultimul an, contribuind la economisirea a 784 de tone de CO2. Prin programul "Save Food", clientii au salvat alimente in valoare de peste 5,4 milioane lei, iar in al treilea an de activitate, Sezamo a donat produse in valoare de peste 1 milion lei.
Sezamo este parte a grupului european Rohlik, o companie de e-grocery activa in Cehia, Ungaria, Austria si Germania, care a obtinut statutul de unicorn in 2021.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.