06.11.2025, 14:27 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Interesul romanilor pentru Black Friday ramane ridicat si in 2025, potrivit unui sondaj realizat de Raiffeisen Bank in parteneriat cu Appinio, bugetele de cumparaturi ramanand moderate, insa cu tendinta de crestere.
Aproximativ 28% dintre romani planuiesc sa cheltuiasca intre 501 si 1.000 lei, in timp ce aproximativ 22% declara ca vor cheltui intre 25% si 50% mai mult decat in 2024.
Studiul a fost realizat in colaborare cu Appinio, prin metoda CAWI, pe un esantion de 750 de persoane cu varste intre 18 si 65 de ani, reprezentativ la nivel national, in octombrie 2025.
Aproximativ 9 din 10 respondenti (87%) au spus ca intentioneaza sa participe la campania de reduceri, iar peste jumatate dintre ei (56%) au mentionat ca au participat la Black Friday in fiecare an.
"Black Friday reprezinta o perioada importanta pentru achizitii planificate si vedem din ce in ce mai des ca oamenii analizeaza, compara ofertele si isi calculeaza bugetele inainte de a lua o decizie", declara Mihail Ion, VP, Retail Raiffeisen Bank Romania.
Cele mai cautate categorii de produse in editia Black Friday 2025 sunt electronicele, incluzand telefoane, laptopuri, televizoare (56%), imbracamintea si incaltamintea (50%) si electrocasnicele, respectiv frigidere, masini de spalat, aspiratoare (45%).
Cardul de debit este preferat pentru achizitii de 36% dintre participanti, urmat de plata ramburs (26%) si cardul de credit (24%). Totodata, 48% dintre romani au o lista clara de achizitii, dar sunt deschisi si la oferte neplanificate, in timp ce 36% cumpara exclusiv in functie de reducerile vizibile.
Raiffeisen Bank are peste 2,3 milioane de clienti in Romania, persoane fizice si juridice.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.