×

Accesează
contul existent

Economic

Wizz Air scoate pe piață de 10.000 noi abonamente „All You Can Fly”. Românii, în Top 3 în ceea ce...

Wizz Air scoate pe piață de 10.000 noi abonamente „All You Can Fly”. Românii, în Top 3 în ceea ce privește cererea

28.10.2025, 15:55 Sursa: mediafax.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Wizz Air, cel mai mare operator aerian low cost din Romania, a raportat, in cadrul conferintei de presa de la Londra cel mai buun sezon de vara din istoria companiei ungare si a prezentat progresele din ultima jumatate de an din cadrul planului de transformare "customer first compass", o investitie in valoare de 14 miliarde de euro. Prin acest program, compania a inregistrat cel mai bun sezon de vara de pana acum, cu o rata medie de finalizare a zborurilor de 99,5%, in timp ce flota companiei a crescut la 249 de aeronave. Oficialii companiei au detaliat politica companiei de a oferi bilete la preturi mic, pe care clientii si le pot permite, cat pretul unei perechi de pantofi sport, astfel ca 30% din zboruri sunt disponibile la un pret de sub 40 de euro. 10.000 de noi abonamente In cadrul conferintei, Michael Delehant, Senior Chief Commercial and Operations Officer la Wizz Air, a anuntat lansarea a 10.000 de noi abonamente pentru programul "All You Can Fly", disponibile de la 499 de euro pe an, prin prima cererii foarte mari inregistrate de la lansarea de anul trecut. Acest produs, construit pe tipicul pachetelor turistice all inclusiv, a atras deja 1 milion de consumatori, care au beneficiat in medie de 9 zboruri dus, iar romanii sunt pe locul trei al nationalitatilor in functie de cerere, dupa unguri si polonezi. In ceea ce priveste a treia etapa a programul de abonamente "All You Can Fly", cele 10.000 de noi abonamente care vor fi disponibile pot fi achizitionate in 34 de tari, oferind pasagerilor posibilitatea de a efectua un numar extins de zboruri in reteaua companiei, pentru un pret anual fix si o taxa recurenta de rezervare de doar 9,99 de euro per segment de zbor. Aceasta noua etapa vine in urma cererii ridicate din partea pasagerilor. De la lansarea programului anul trecut, abonatii au efectuat in medie noua zboruri pe an. "Suntem extrem de mandri de rezultatele obtinute de la lansarea programului "Customer First". Intr-un context economic dificil, in care preturile cresc in majoritatea sectoarelor, noi am continuat sa oferim optiuni de calatorie accesibile, permitand clientilor sa zboare la pretul unei perechi de pantofi sport. Acest lucru reflecta ambitia noastra de a redefini conceptul de calatorie low-cost. Credem ca preturile accesibile trebuie sa vina la pachet cu operatiuni eficiente si servicii de calitate - iar noi livram exact asta. Vara aceasta a fost cea mai buna pentru noi, cu imbunatatiri semnificative in punctualitate, operare si timpi de pregatire la sol - toate acestea in timp ce am atins pragul de 1.000 de zboruri zilnice", a declarat Michael Delehant, in cadrul evenimentului organizat la Londra. Wizz Air opereaza o flota de 249 de aeronave Airbus A320 si A321, iar anul trecut a ajuns la 62,8 milioane de pasageri. "Nu doar ca aducem imbunatatiri, ci mergem si mai departe, extinzandu-ne oferta pentru pasageri. In ultimele sase luni, am introdus 250 de rute noi si am lansat o gama de produse inovatoare care transforma deja experienta de calatorie. Pe masura ce intram in urmatoarea etapa a acestei calatorii, vom continua sa inovam si sa descoperim noi modalitati de a oferi cea mai buna experienta posibila de zbor. "Let's WIZZ!"", a precizat oficialul Wizz Air. Abonamentele "All You can Fly" sunt disponibile in Italia, Romania, Polonia, Regatul Unit, Spania, Germania, Ungaria, Albania, Franta, Bulgaria, Cipru, Serbia, Macedonia, Grecia, Israel, Tarile de Jos, Norvegia, Austria, Georgia, Emiratele Arabe Unite, Belgia, Portugalia, Turcia, Armenia, Lituania, Suedia, Cehia, Danemarca, Egipt, Elvetia, Arabia Saudita, Slovacia, Bosnia-Hertegovina si Malta. A crescut gradul de punctualitate Potrivit oficialilor Wizz Air, prin implementarea planului "Customer First Compass", pe care il prezinta drept un cadru strategic care plaseaza pasagerii in centrul tuturor operatiunilor companiei, compania a raportat o crestere de 10% a nivelului general de satisfactie a clientilor. Compania a anuntat cel mai bun sezon de vara - care se intinde din aprilie in septembrie - cu o imbunatatire de aproape 22% a punctualitatii zborurilo, fata de acelasi interval de anul trecut. In 2025 compania a trecut de pragul de 75 de milioane de pasageri transportati. Astfel, rata medie de finalizare a zborurilor a fost de 99,5% in pofida faptului ca a operat cu 7% mai multe zboruri fata de 2024, ajungand la 1.000 de zboruri zilnice in varful sezonului. Cele 0,5% anulate au fost cauzate de factori independenti de companie, precum conflictele din Orientul Mijlociu si grevele din controlului aerian. Potrivit oficialilor Wizz Air, aceasta performanta este rezultatul investitiilor continue in cadrul intregii companii aeriene, prin utilizarea de tehnologii moderne si solutii bazate pe inteligenta artificiala in centrul de control operational, in cabina de pilotaj si in serviciul pentru clienti, pentru optimizarea proceselor si luarea rapida a deciziilor in situatii de perturbare a operatiunilor. De asemenea, compania a consolidat activitatea de la sol, prin suplimentarea personalului de asistenta pe cele mai aglomerate aeroporturi, pentru a sprijini pasagerii si a asigura o eficienta sporita in pregatirea aeronavelor pentru urmatorul zbor - un proces care a inregistrat o imbunatatire cu 34% in ultimele sase luni. Crestere in numarul de pasageri, rute si aeronave Mai mult, ca parte a planului de investitii, Wizz Air a continuat sa-si extinda flota, urmand sa atinga pragul de 250 de aeronave in luna noiembrie. In ultimele sase luni, Wizz Air a deschis noi baze operationale in Bucuresti Baneasa, Bratislava, Varsovia Modlin, Erevan si Podgorica, lansand totodata 250 de noi rute. Organizarea si dezvoltarea operatiunilor a fost supusa si provocarilor determinate de verificarea motoarelor de catre producator, in derulare in ultimii aproximativ doi ani la nivelul industriei. Potrivit Michael Delehant, in prezent sunt la sol 41 de avioane la sol si intregul demers tehnic este asteptat sa fie finalizat in aprilie 2028. Plan de reducere a emisiilor In paralel, compania a investit in tehnologii menite sa echilibreze cresterea operationala cu obiectivele sale de reducere a emisiilor. In prezent, Wizz Air opereaza una dintre cele mai tinere flote din industrie, cu o varsta medie a flotei de doar 4,6 ani, si detine unul dintre cele mai reduse niveluri de emisii de CO2 per pasager-kilometru dintre companiile aeriene europene Peste 70% din flota este compusa din aeronave Airbus A321neo, de ultima generatie, care ofera un consum de combustibil cu 20% mai redus, emisii scazute si un nivel de zgomot mai mic. Astfel, compania progreseaza constant in implementarea planului pentru zero emisii nete si isi mentine obiectivul de a atinge neutralitatea emisiilor pana in 2050. Potrivit oficialilor, compania a imbunatatit si modul in care comunica cu pasagerii, prin modernizarea centrului de asistenta pentru pasageri, introducerea noilor functionalitati "My Journey" si extinderea capabilitatilor chatbotului AI Amelia, pentru a oferi informatii mai clare si actualizate despre rezervari. Ca urmare, Wizz Air a inregistrat o imbunatatire anuala de 5% in modul de gestionare a situatiilor de perturbare a operatiunilor.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.



Articole asemanatoare