×

Accesează
contul existent

Banci si asigurari

BRD, a patra banca din piata dupa active, a majorat creditarea cu 14% in 9 luni/2025 si a obtinut...

BRD, a patra banca din piata dupa active, a majorat creditarea cu 14% in 9 luni/2025 si a obtinut un profit de 1,1 mld. lei, in crestere cu 5%, la venituri de 3,2 mld. lei, plus 9%. Maria Rousseva, CEO: Creditarea persoanelor fizice a fost principalul motor de crestere, cu o majorare de 15% a soldului net. Si creditarea firmelor a ramas robusta

31.10.2025, 00:06 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

¬ Soldul creditelor totale acordate de BRD a ajuns dupa 9 luni/2025 la aproape 51 mld. lei dupa saltul anual de 14% ¬ In cazul creditelor persoanelor fizice, cresterea a fost de aproape 15% ¬ Si creditarea companiilor s-a majorat cu 15% an/an, ritm aflat insa in temperare, evolutia fiind alimentata mai mult de companii mari (+19,4%), dar si de IMM-uri (+8,3% an/an) ¬ In conditiile cresterii creditarii, activele BRD au facut un salt de circa 9%, la 91,2 mld. lei ¬ "Creditarea persoanelor fizice s-a evidentiat ca principal motor de crestere, cu o majorare de 15% a soldului net si o dinamica remarcabila a productiei de credite, care a atins 10,5 mld. lei in primele 9 luni din 2025. In timp ce creditarea companiilor a ramas robusta, dinamica anuala s-a temperat la +15%, pe fondul unui context macroeconomic dificil si al perspectivelor aferente", spune Maria Rousseva, sefa BRD. BRD-SocGen, a patra banca de pe piata romaneasca dupa active, a obtinut in primele noua luni din 2025 un profit net de 1,1 mld. lei, in crestere cu 5% fata de castigul din 9 luni/2024, in conditiile in care atat creditarea, cat si veniturile au fost in ascensiune. La nivelul intregului grup BRD, profitul net a fost in 9 luni/2025 de aproape 1,2 mld. lei, cu circa 6% peste nivelul din acelasi interval din 2024. "In primele noua luni ale anului, marcate de un mediu tensionat, BRD a ramas fidela angajamentului sau de a-si servi atat clientii, cat si economia romaneasca in ansamblu, continuand sa inregistreze o buna dinamica a rezultatelor comerciale si financiare", spune Maria Rousseva, CEO al BRD-SocGen.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.



Articole asemanatoare