×

Accesează
contul existent

Eveniment

Business MAGAZIN. Cum a ajuns Andrei Pintur CEO al Agroland Food, un business care gestioneaza...

Business MAGAZIN. Cum a ajuns Andrei Pintur CEO al Agroland Food, un business care gestioneaza livrarea la circa 100 mil. oua anual, la numai 36 de ani

19.10.2025, 14:00 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Absolvent de ASE, cu dorinta clara de a intelege cat mai bine mecanismele financiare, Andrei Pintur si-a inceput cariera in sistemul bancar, unde am invatat rigoarea analizei si importanta unei strategii bine fundamentate. Ulterior, parcursul sau profesional a evoluat spre zona proiectelor cu finantare europeana, unde s-a specializat in atragerea si implementarea acestora. "A fost o experienta complexa, care mi-a oferit ocazia sa gestionez atat partea tehnica, cat si cea financiara, ocazie cu care mi-am dezvoltat abilitatile de coordonare si viziune strategica", povesteste el.

Din 2015, povestea sa profesionala s-a legat de Agroland, un grup romanesc in continua expansiune. "Am crescut impreuna cu echipa, intr-un mediu antreprenorial dinamic, care m-a provocat constant sa ma dezvolt. Astazi, conduc divizia Agroland FOOD, in calitate de CEO, si am obiective clare: inovatie continua, optimizarea proceselor si consolidarea pozitiei companiei intr-un sectorstrategic pentru viitor asa cum este industria agroalimentara."

Grupul antreprenorial Agroland (simbol bursier AG), prezent pe piata de retail, agribusiness, productie alimentara si nutritie animala, a anuntat recent ca fabricile de la Caransebes si Isalnita au produs o cantitate de 7.268 tone de furaje in T2/2025, echivalentul unei cresteri de 50% comparativ cu T2/2024. De asemenea, platforma de la Mihailesti a vandut in perioada aprilie-iunie 2025 o cantitate de 17,9 milioane de oua de consum, o crestere de 17% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. In primul semestru, platforma de la Mihailesti a raportat cu 38,7 milioane de oua de consum vandute, un avans de 27% fata de aceeasi perioada a anului 2024. In trimestrului al doilea, Agroland a valorificat productia de oua de consum la un pret mediu cu 20% mai mare comparativ cu aceeasi perioada a anului 2024.

Cititi articolul integral pe Business MAGAZIN.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare