×

Accesează
contul existent

Zf 24

Ce spune Carrefour despre plecarea din Romania: Articolele aparute in presa privind o posibila...

Ce spune Carrefour despre plecarea din Romania: Articolele aparute in presa privind o posibila tranzactie nu reflecta un anunt oficial din partea companiei. Gilles Ballot, CEO Carrefour Romania: "Strategia de expansiune va fi continuata si mai accelerat: in 2026, vizam inaugurarea unui numar mai mare de magazine decat in acest an"

07.11.2025, 15:35 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Grupul Carrefour a avut anul trecut o contributie de 1 miliard lei la bugetul de stat al Romaniei, iar in 2025 a extins reteaua de magazine cu 34 de unitati, a realizat investitii in producatori locali si in segmentul de e-commerce alimentar, masuri care confirma pozitia solida pe piata locala, se arata intr-un mesaj oficial al retailerului francez in urma informatiilor aparute in presa in privinta unei posibile vanzari a operatiunilor sale locale.

"Articolele aparute in presa privind o posibila tranzactie nu reflecta un anunt oficial din partea companiei. Strategia Carrefour de prezenta si investitii in Romania este cea comunicata catre angajati, parteneri, investitori si in spatiul public. La jumatatea procesului de implementare a planului strategic Carrefour 2026, si ca raspuns la schimbarile din piata, Grupul a desfasurat o analiza a portofoliului de activitati, a tuturor verticalelor de business si modelelor organizationale", se arata in pozitia oficiala a companiei.

Cu 458 de magazine in Romania, Carrefour detine o pozitie solida pe piata: compania si-a accelerat expansiunea in 2025 prin deschiderea a 34 de noi magazine, de diverse formate, precum si prin noi canale digitale de vanzare.

"Suntem de 24 de ani in Romania si in tot acest timp, compania Carrefour a construit mai mult decat o retea de peste 450 de magazine; am creat si continuam sa investim intr-un ecosistem bazat pe incredere, care deserveste lunar peste 17 de milioane de vizite si investeste constant in producatorii locali, in agricultura bio, in programe comerciale accesibile pentru clienti, in tehnologie si inovatie. Strategia de expansiune va fi continuata si mai accelerat: in 2026, vizam inaugurarea unui numar mai mare de magazine decat in acest an. In 2024, Carrefour Romania a contribuit cu aproape 1 miliard de lei la bugetul de stat prin taxele si impozitele platite de companiile care opereaza pe piata locala (Carrefour Romania S.A., Romania Hypermarche S.A., Supeco Investment SRL), in crestere de peste 20% fata de 2023. Romania este o piata cu potential, care a crescut modele profesioniste de retail, iar relatiile cu comunitatile locale ne confirma ca am facut alegerea corecta sa investim in dezvoltarea companiei pe piata din Romania. Toate acestea ne ofera suficiente motive sa ne pozitionam in continuare ca un actor important pe piata de retail si ca unul dintre principalii inovatori ai acesteia.", a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour Romania.

Vedeti mai jos textul integral al comunicatului Carrefour:

POZITIE OFICIALA: Cu 1 miliard de lei contributie la bugetul de stat in 2024, 34 de magazine noi in 2025, investitii in producatori locali, precum si in segmentul de e-commerce alimentar, Carrefour confirma pozitia solida pe piata din Romania

Articolele aparute in presa privind o posibila tranzactie nu reflecta un anunt oficial din partea companiei. Strategia Carrefour de prezenta si investitii in Romania este cea comunicata catre angajati, parteneri, investitori si in spatiul public.

La jumatatea procesului de implementare a planului strategic Carrefour 2026, si ca raspuns la schimbarile din piata, Grupul a desfasurat o analiza a portofoliului de activitati, a tuturor verticalelor de business si modelelor organizationale.

Cu 458 de magazine in Romania, Carrefour detine o pozitie solida pe piata: compania si-a accelerat expansiunea in 2025 prin deschiderea a 34 de noi magazine, de diverse formate, precum si prin noi canale digitale de vanzare. Lider pe segmentul de e-groceries, Carrefour continua sa atraga clienti prin oferte si politici adaptate contextului economic.

Ca parte a strategiei de business, Carrefour Romania isi extinde si consolideaza parteneriatele cu producatorii romani, avand deja o retea puternica de 1.500 de parteneri locali. De altfel, la nivelul intregii retele de furnizori, 93% sunt companii romanesti, iar in categoria produselor proaspete ajungem la un procent de 98%, sprijinind economia locala. Mai mult, in programul Gradina Noastra, menit sa dezvolte comunitatile agricole din tara, ajungem anul acesta la 14 cooperative exclusive ce reunesc peste 370 de producatori. Totodata, dispunem de o retea extinsa, formata din inca 18 cooperative partenere la nivel national, ajungand la 32 de cooperative cu care colaboram activ.

Carrefour Romania continua de asemenea strategia de politici comerciale pentru mai multa valoare si mai multa accesibilitate. De la inceputul acestui an, compania si-a consolidat programul de reduceri pe termen lung: pana la 2.000 de articole la pret redus. Un alt exemplu concret este initiativa de sprijinire a clientilor in contextul modificarilor masurilor fiscale, prin care acestia pot primi inapoi de doua sau chiar de trei ori valoarea TVA-ului pentru produsele ale caror preturi au fost majorate.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.



Articole asemanatoare