×

Accesează
contul existent

Companii

Cum au ajuns promotiile sa fie cuvantul de ordine in retail? Aproape 40% din vanzarile de bunuri...

Cum au ajuns promotiile sa fie cuvantul de ordine in retail? Aproape 40% din vanzarile de bunuri pentru ingrijirea locuintei vin din produsele "la oferta". La articolele de ingrijire personala, ponderea sare de 30%. La alimente ponderea e mai mica si nu doar atat, ea a inceput sa scada

28.10.2025, 17:02 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Intr-o perioada in care romanii sunt tot mai atenti la modul in care isi cheltuie banii, retailerii se bat in discounturi si promotii pentru a-i atrage pe oameni in magazine si pentru a-i determina sa cumpere. In primul semestru din 2025, din totalul vanzarilor de bunuri FMCG, aproape un sfert au fost reprezentate de bunuri la oferta, arata o analiza a companiei de cercetare de piata RetailZoom. "Vanzarile promotionale reprezinta aproximativ un sfert din totalul vanzarilor, ramanand la aproape acelasi nivel ca in 2024 (24,4% in ianuarie-iunie 2025 vs 24,7% in ianuarie-iunie 2024). Cu toate acestea, se inregistreaza o crestere semnificativa a ponderii la produsele de ingrijire a casei (+4,4 pp) si la produsele de ingrijire personala (+3,2 pp). Acestea sunt grupe de articole cu promotii constante, menite sa impinga vanzarile pe o traiectorie pozitiva", spune Bogdana Gheorghe, managing director RetailZoom.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.



Articole asemanatoare