×

Accesează
contul existent

Business Hi-Tech

eMAG investeste 163 mil. lei in AI pentru un nou asistent de shopping si functionalitati pentru...

eMAG investeste 163 mil. lei in AI pentru un nou asistent de shopping si functionalitati pentru companiile care vand pe marketplace. Investitiile totale ale grupului depasesc 1,2 mld. lei

04.11.2025, 00:07 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

¬ Cifra de afaceri a eMAG Group a crescut cu 12% in ultimul an fiscal (incheiat la 31 martie 2025), iar eMAG Romania a inregistrat un avans de 17% ¬ Piata de e-commerce din Romania este estimata sa ajunga la 12,9 miliarde de euro in 2025, cu o penetrare a cumparaturilor online de 63% in randul populatie ¬ Noile functionalitati AI pentru selleri, MIRA si Magic Listing, automatizeaza listarea si rezolva 40% din tichetele operationale ale partenerilor ¬ Serviciul Genius a atins 1,5 milioane de utilizatori si genereaza peste 60% din vanzarile eMAG, iar numarul sellerilor activi a urcat la 64.000. Grupul eMAG a bugetat 163 de milioane de lei pentru "AI si tehnologie pentru personalizare si cresterea productivitatii" in anul fiscal curent, investitie care se materializeaza intr-un nou asistent de shopping conversational bazat pe AI pentru clienti, care va fi lansat public dupa sezonul de varf de la finalul anului, dar si in noi unelte dedicate sellerilor din marketplace, precum MIRA si Magic Listing, menite sa le automatizeze operatiunile. Aceasta alocare face parte dintr-un plan de investitii total de peste 1,2 miliarde de lei pentru anul fiscal in curs, din care cea mai mare parte, 782 milioane de lei, este directionata catre logistica, depozite si extinderea retelei de puncte de livrare. Investitiile vin in contextul in care cifra de afaceri a eMAG Group a crescut cu 12% in anul fiscal incheiat la 31 martie 2025, in timp ce eMAG Romania a inregistrat un avans de 17%. Noul asistent de shopping AI: "Va inlocui vanzatorul din magazin" Dezvoltarea unui asistent de shopping conversational este o miza majora pentru companie, iar Tudor Manea, CEO al eMAG Group, a oferit detalii despre capabilitatile si stadiul acestuia in cadrul unei conferinte de presa. Asistentul este deja functional si testat intern. "Il vom lansa anul viitor, pentru ca lansarea lui e foarte importanta si vrem sa o facem cum trebuie, asa ca acum am ales sa ne ocupam de sezon. Noi il folosim intern, adica este disponibil acum pentru "prieteni apropiati si familie", este live", a explicat Tudor Manea.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.



Articole asemanatoare