![]() |
02.09.2025, 19:30 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
¬ Brandul sub care supermarketurile opereaza este K-FOOD ¬ Compania care administreaza businessul - Yorijori Food SRL - a avut anul trecut afaceri de 7,7 mil. lei, plus 18,4% ¬ Pe acest model al produselor dintr-o anumita tara/zona geografica s-au mai dezvoltat retailerii Berezka (bunuri rusesti), SuperMercato (italiene), EcoGreek (grecesti). Retailerul de produse coreene K-FOOD a ajuns la opt magazine in Romania - dintre care patru in Bucuresti - si cauta sa se dezvolte in continuare in principalele orase ale tarii. Mai mult, fondatorii businessului se uita catre zona de ospitalitate, analizand deschiderea unui restaurant si a unei cafenele. "Povestea K-FOOD Romania a inceput in 2019, atunci cand eu, impreuna cu Ilwoo Kim, prin compania Yorijori Food, am decis sa aducem aici, in Romania, un colt autentic de Coreea", spune Saenuri Park, cofondatoarea afacerii intr-un interviu acordat pe e-mail pentru ZF. La vremea aceea, oferta de produse coreene era extrem de limitata, desi interesul pentru cultura coreeana era deja vizibil - oamenii urmareau K-drame, ascultau muzica K-pop si erau curiosi sa incerce mancarurile pe care le vedeau pe ecran, adauga ea.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
03.09.2025, 00:07