×

Accesează
contul existent

Eveniment

Hotelurile de cinci stele din Romania transforma decorurile de Craciun in instrumente de branding....

Hotelurile de cinci stele din Romania transforma decorurile de Craciun in instrumente de branding. Cum arata Corinthia din Bucuresti si Swissotel din Poiana Brasov

06.12.2025, 13:18 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Sezonul festiv a devenit pentru hotelurile de lux din Romania mult mai mult decat o perioada de ocupare ridicata - este o oportunitate strategica de a-si consolida identitatea de brand si de a atrage atentia comunitatii locale prin instalatii vizuale spectaculoase. Doua dintre cele mai noi hoteluri de cinci stele din tara, Swissotel Poiana Brasov si Corinthia Grand Hotel du Boulevard din Bucuresti, au transformat decorarea festiva a fatadelor si interioarelor intr-un element central al comunicarii de marketing.

La Poiana Brasov, Swissotel a inaugurat pe 27 noiembrie instalatia multisenzoriala Swissmas Magic, aflata la a doua editie, in parteneriat cu casa de sampanie Piper-Heidsieck. Designul, semnat de Nicu Bocancea si Cosmin Avramita de la Florariile Iris, aduce pe fatada hotelului 9.000 de surse de lumina calda, ghirlande din brad si baloane cu aer cald reinterpretate, intr-o estetica inspirata de targurile de Craciun din statiunile alpine franceze precum Annecy, Megeve sau Val d'Isere.

"Fatada Swissotel, cu textura ei de pin nordic si volumetria compacta, este un canvas ideal pentru o interventie care vorbeste despre Craciun intr-un limbaj vizual clar, curat si contemporan, diferit de maniera incarcata specifica sarbatorilor de iarna", spune Alexu Toader, Head of Strategy la Swissotel Poiana Brasov.

Instalatia foloseste peste 115 brazi naturali, dintre care o parte au fost plantati cu radacina si vor fi replantati in primavara, reflectand angajamentul hotelului pentru sustenabilitate. Colaborarea cu Piper-Heidsieck, casa de sampanie fondata in 1785 si certificata B Corp, nu este intamplatoare - brandul francez este asociat culturii apres-ski din statiuni precum Courchevel sau Val Thorens, iar parteneriatul aduce aceasta imagine in Poiana Brasov. Instalatia poate fi admirata pana pe 11 martie 2026.

In Bucuresti, Corinthia Grand Hotel du Boulevard a ales o abordare diferita, ancorata in naratiune literara. Hotelul de pe Calea Victoriei, inaugurat in primavara acestui an, a aprins luminile de Craciun pe 24 noiembrie, prezentand un decor inspirat din "Poveste de Craciun" a lui Charles Dickens, creat de designerul lituanian Mantas Petruskevicius. Fiecare spatiu al hotelului reprezinta unul dintre cele trei Craciunuri din povestea clasica: Boulevard 73 evoca Craciunul Trecutului cu ornamente discrete si atmosfera nostalgica, Heritage Bar reinterpreteaza Craciunul Prezentului intr-o estetica eleganta si cosmopolita, iar Sass' Restaurant & Lounge propune un brad avangardist, sculptural, care sugereaza Craciunul Viitorului.

"Inaugurarea sezonului festiv alaturi de comunitatea locala reprezinta un moment emblematic pentru primul nostru an la Bucuresti. Aceasta celebrare reflecta dorinta noastra de a crea momente frumoase, rafinate, care aduc oamenii impreuna, traditii pe care speram sa le transformam in repere ale peisajului festiv bucurestean", a declarat Todd Cilano, Managing Director al Corinthia Bucharest.

Cele doua abordari ilustreaza strategii distincte de pozitionare: Swissotel mizeaza pe conexiunea cu cultura alpina si sustenabilitate, in timp ce Corinthia capitalizeaza pe patrimoniul sau istoric si pe rafinamentul epocii victoriene. Ambele hoteluri transforma insa decorurile de sarbatori in experiente memorabile menite sa atraga nu doar oaspetii, ci si comunitatea locala si atentia presei.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.



Articole asemanatoare