![]() |
02.09.2025, 11:00 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
¬ Televizoarele si aparatele de aer conditionat sunt principalele motoare de crestere ale brandului Hisense pe plan local ¬ In timpul Euro 2024, Hisense a atins o cota de piata de 11,4% in valoare pe segmentul TV ¬ Anul acesta, compania pregateste lansarea unor categorii noi, precum pompe de caldura, display-uri comerciale si vitrine frigorifice. Grupul chinez Hisense, unul dintre cei mai mari producatori de electronice si electrocasnice la nivel global, si-a crescut businessul constant in ultimii anii pe piata din Romania, anul trecut ajungand la vanzari totale de peste 50 de milioane de euro, aproape dublu comparativ cu cele 27 de milioane de euro inregistrate in 2023. Cele mai importante categorii de produse care au sustinut aceasta crestere sunt televizoarele, care s-au dublat la nivel de vanzari, si aparatele de aer conditionat, segment pe care compania a intrat in top 3 branduri la nivel national. Pentru anul in curs, Hisense are in plan sa extinda gama de electrocasnice pe zona premium si sa lanseze noi categorii de produse pe piata locala. "Romania este una dintre pietele in crestere din regiunea Europei Centrale si de Est, cu o evolutie accelerata in ultimii ani. In 2024, vanzarile totale ale brandului Hisense in Romania au depasit 50 de milioane de euro, aproape dublu fata de 2023. Aceasta dinamica ne plaseaza intre pietele relevante pentru dezvoltarea regionala, atat ca volum, cat si ca potential de crestere", a declarat intr-un interviu pentru ZF Marius Baciu, director general adjunct in cadrul Hisense Romania. Grupul chinez a intrat pe piata din Europa la inceputul anilor 2000, iar in 2018 a achizitionat brandul de electrocasnice Gorenje din Slovenia, tranzactie care l-a ajutat sa creasca pe piata europeana si sa isi extinda portofoliul de produse.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.