![]() |
19.03.2025, 13:38 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Compania de asigurari Marsh va inregistra o crestere cu doua cifre in Romania anul acesta, sustine Phil Hobson, Affinity Leader International, Marsh, care adauga ca piata este buna pentru organizatia sa, este o piata foarte competitiva.
"In Romania vom inregistra o crestere cu doua cifre, este un business bun pentru noi, este o piata foarte competitiva. Faptul ca facem parte din UE inseamna ca este destul de usor pentru companii sa se stabileasca, dar trebuie totusi sa aiba infrastructura necesara pentru a livra acest lucru. Suntem in Romania de peste 30 de ani, asa ca pentru noi sa incepem si sa facem lucruri nu este dificil. Daca ma intrebi cum e la nivel global, asta este o alta poveste, exista cu siguranta economii care vor suferi in acest an", a spus Phil Hobson in cadrul evenimentului ZF eCommerce Summit 2025.
Ce a mai declarat Phil Hobson in cadrul evenimentului: ¬ Marsh este o companie cu o varsta de 155 de ani, activand intr-o industrie care are 300 de ani, iar tot ceea ce facem in asigurari facem privind inapoi. Asadar, pentru noi, sa lucram cu tehnologie moderna si comert electronic este un salt mare.
¬ Spre deosebire de ce spun unii, nu neaparat din Romania, marketplaces nu doar ca sunt aici pentru a ramane, ci acopera o mare lacuna pe piata in ceea ce priveste accesul usor pentru clienti.
¬ Exista cateva provocari in zona voastra geografica care creeaza unele probleme, exista provocari care vin din Statele Unite care ar putea incetini modul in care oamenii cheltuiesc bani. Exista impactul ratelor dobanzilor, toate acestea sunt riscuri pe care continuati sa le gestionati. In industria asigurarilor, trebuie sa le gestionam si noi, pentru ca uneori oferim o garantie unui client care poate dura mai multi ani. Asta este una, iar o alta este asigurarea parametrica. Majoritatea politelor de asigurare necesita sa faci o cerere si sa justifici cererea, iar apoi asiguratorul plateste. Asigurarea parametrica nu functioneaza asa, ea vine catre tine. Va schimba modul in care sunt livrate asigurarile, imbunatateste definitiv experienta clientului.¬ Faptul ca suntem inca in viata si entuziasmati de asigurari astazi, cred ca este destul bine, dar trebuie sa tinem pasul cu provocarile din industria voastra pentru a ramane relevanti.
¬ Piata romaneasca s-a maturizat foarte rapid si acest lucru inseamna ca produsele precum asigurarile auto au, brusc, mult mai multa cerere din partea clientilor. Si cred ca al doilea lucru pe care il observ este sofisticarea pe care o aveti aici, in pietele voastre, care sustine acest lucru, deci aveti toate ingredientele necesare.
¬ Uitati-va doar la tari precum Japonia sau chiar China pentru a vedea cat de departe au ajuns in ceea ce priveste utilizarea acestora ca inovatie pentru a introduce mai multe produse pe piata si a castiga mai multi bani. Asadar, cred ca este bine.
¬ Daca folosesti dispozitive si electronice, o rata de atasare rezonabila este de 25%, o rata buna de atasare este de 40%, o rata exceptionala este de 55-60%, asa ca acesta este obiectivul. Cand te gandesti la unele dintre pietele din lume si la succesul lor, nu este doar vorba despre vanzarea unui singur produs, ci despre vanzarea a doua, trei si patru produse aceluiasi client si aducerea clientilor inapoi. Corelatia sustine acest lucru, deci exista mult loc de crestere in Romania, mai multe produse sofisticate vor aparea.
¬ Industria asigurarilor este disperata sa scoata produse pe piata, asa ca daca faci afacerea corecta, nu ar trebui sa te coste mult. Ceea ce te costa, desigur, este resursa si suportul din partea tehnologiei, dar asiguratorii si brokerii sunt acum pregatiti sa integreze, API-urile sunt construite, produsele sunt livrate, tehnologia este disponibila, trebuie doar sa gasesti acel punct de corelatie pentru a face investitia valoroasa pentru ambele parti.
¬ Cea mai mare provocare pentru Marsh este probabil capacitatea asiguratorilor, pentru ca multe dintre ceea ce incercam sa facem nu sunt neaparat afaceri normale pe piata de asigurari de aici. Exista multi asiguratori creativi, dar pentru a scrie acest tip de programe au nevoie de multa bani.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.