×

Accesează
contul existent

Banci si asigurari

Salt Bank a ajuns la active totale de 2 mld. lei, peste 700.000 de clienti si depozite de aproape 2...

Salt Bank a ajuns la active totale de 2 mld. lei, peste 700.000 de clienti si depozite de aproape 2 mld. lei. Gabriela Nistor, CEO: Bugetele de investitii sunt destul de mari, dar ne-am incadrat in planurile de capital pentru primii trei ani

11.12.2025, 00:07 Sursa: zf.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

¬ "Am ajuns la 429 de angajati in cadrul bancii. Structura incepe sa semene tot mai mult cu cea a unei banci digitale. Mai mult de o treime din echipa bancii este in aria de tehnologie. O mare parte este construita in-house. Am incheiat si doua parteneriate de bancassurance, care vor aduce nu doar o intregire a produselor, dar vor aduce si produse care ne vor pozitiona unici in piata, respectiv cu NN pentru zona de asigurari de viata si cu Asirom pentru non-viata", a spus Gabriela Nistor, sefa Salt Bank, in cadrul unei conferinte de presa. Salt Bank, banca digitala care face parte din grupul Banca Transilvania, a ajuns in cele 615 zile de la lansare la active totale de 2 mld. lei si peste 700.000 de clienti. Avand in vedere ca banca a depasit numarul de clienti estimat initial, acest lucru a insemnat mai multe cheltuieli si, in acelasi timp, rapiditate mai mare in ceea ce priveste lansarea produselor pentru a putea contrabalansa situatia, a spus Gabriela Nistor, CEO al Salt Bank, in cadrul unei conferinte de presa. "Cam tot ce am facut in anul acesta si ce urmeaza sa construim facem intern. Este mai mult opex (cheltuieli operationale-n.red.), mai putin capex (cheltuieli de capital, investitii-n.red.). Chiar si din ce urmeaza sa mai dezvoltam facem pe opex pentru ca suntem "software as a service". Bugetele de investitii sunt mari, destul de mari. Ce este important este ca pentru perioada in care ne-am socotit si pentru care am avut planuri pentru primii trei ani de capital, ne-am incadrat in el. Am reusit sa nu depasim, desi numarul de clienti fiind depasit a insemnat pentru noi mai multe cheltuieli care au venit inca de la inceput si pentru asta a trebuit sa avem mai multi colegi care sa lucreze, sa angajam mai repede oameni si am avut o oarecare presiune pe cresterea mai rapida a cheltuielilor, ceea ce ne-a facut sa lansam produse mai repede ca sa contrabalansam si sa putem construi viitorul", a explicat Gabriela Nistor pentru ZF.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.



Articole asemanatoare