Vizualizeaza cosul Finalizeaza
×

Servicii

Opțiuni de apel

Apel conferință, redirecționarea și blocare apelurilor, apel în așteptare/apel reținut sau apelarea cu identitate ascunsă.

Servicii

Opțiuni de apel

Apel conferință, redirecționarea și blocare apelurilor, apel în așteptare/apel reținut sau apelarea cu identitate ascunsă.

Vezi mai mult
SMS și MMS
Cine poate beneficia de acest serviciu?

Serviciul este disponibil doar abonaților Orange aflați pe teritoriul României. Cei aflați în roaming nu pot efectua apeluri conferință, însă pot fi invitați să participe într-un astfel de apel. Clienții Orange PrePay nu pot iniția conferințe, dar pot participa ca invitați în cadrul acestora.

Cât costă serviciul Apel Conferință?
  • Inițierea unei conferințe nu te costă nimic
  • Fiecare apel efectuat către un interlocutor pe care îl incluzi în conferință se taxează cu tariful standard pentru un apel de voce sau consumă din minutele incluse, conform abonamentului tău
  • Serviciul nu este compatibil cu numerele favorite cu care poți vorbi nelimitat, cu numerele magice sau cu alte oferte speciale. În toate aceste cazuri, apelurile efectuate prin Apel Conferință vor fi taxate la tarif standard.
  • Apelurile din cadrul conferinței efectuate către numere din afara rețelei Orange nu consumă din minutele incluse în pachet în cazul abonamentelor cu minute naționale nelimitate sau în cazul abonamentelor activate după data de 16 septembrie 2013. Acestea vor fi tarifate conform tarifului în afara rețelei a pachetului respectiv.
  • Orice apel prin care se inițiază o conferință, precum și cel/cele care sunt incluse în conferință, se consideră ca fiind în întregime apel de tip conferință, indiferent de durata acesteia
  • Pentru abonații aflați în roaming și invitați să participe la o conferință, tariful este cel al unui apel primit în roaming
Cum activez serviciul Apel Conferință?

Acest serviciu este activat implicit pe abonamentele Orange. În cazul în care întâmpini dificultăți în utilizarea serviciului, contactează serviciul clienți.

Cum funcționează serviciul?

Pentru a iniția un apel conferință, apelează primul interlocutor. Dacă ai serviciul apel reținut pe linie activ, întrerupe temporar convorbirea în curs (fără a închide canalul de comunicație), pentru a prelua sau iniția un al doilea apel. Prin unirea apelurilor vei permite ambilor interlocutori să comunice în același timp cu tine, în cadrul unei conferințe.
Dacă este necesar, poți pune conferința actuală în așteptare, pentru a prelua un alt apel sau pentru a iniția chiar tu un nou apel pe care să-l adaugi conferinței în desfășurare. Acest procedeu se poate repeta până când conferința ajunge la un număr de maximum 6 participanți. Numărul de participanți se poate mări dacă unul dintre ceilalți participanți, abonat Orange, are activat serviciul apel conferință și deschide la rândul său o nouă conferință, comună cu a ta.
Numerele de telefon adăugate într-o conferință trebuie să aparțină unei rețele telefonice din România, mobile sau fixe.

Cine poate beneficia de acest serviciu?

Abonații Orange pot redirecționa apelurile primite către un alt număr de telefon fix sau mobil din rețeaua Orange sau alte rețele naționale sau direct către Mesageria Vocală.
Utilizatorii de cartele PrePay pot redirecționa apelurile doar către Mesageria Vocală.

Cât costă redirecționarea apelurilor?

Apelurile redirecționate către numere de telefon Orange consumă din minutele pe care le ai incluse în abonament. Dacă ai un abonament cu minute naționale nelimitate, apelurile redirecționate în afara rețelei Orange nu consumă din minutele incluse în pachet. Acestea sunt taxate cu 0,17 euro/minut (fără TVA), conform tarifului standard pentru apeluri în afara rețelei.

Cum activez sau dezactivez serviciul?

Funcția de deviere a apelurilor poate fi activată sau dezactivată din meniul “Setări apel” de pe telefonul tău sau din contul tău My Orange, secțiunea Servicii - Redirecționare apeluri. Dezactivarea serviciului se mai poate face și prin intermediul unui cod de rețea, formând secvenţa ##002# urmată de tasta de apel.

Cum funcționează serviciul de redirecționare a apelurilor?

Dacă ai activat acest serviciu, pe numărul tău nu vei mai primi apeluri. Acestea vor fi redirecționate către un alt telefon fix sau mobil din rețeaua Orange sau alte rețele naționale, sau direct către Mesageria Vocală. Cel care te apelează nu va fi taxat suplimentar și nu va fi informat că apelul său este redirecționat.
Redirecționarea apelurilor nu se poate face către numere scurte / speciale sau către numere internaționale.
Redirecționarea apelurilor este disponibilă și în roaming.

Cine poate beneficia de acest serviciu?

Serviciul este disponibil pentru toți abonații Orange. Utilizatorii de cartele PrePay nu pot efectua apeluri cu identitate ascunsă.

Cât costă utilizarea acestui serviciu?

Accesul și utilizarea acestui serviciu sunt gratuite pentru toți abonații Orange.

Cum pot efectua un apel cu identitate ascunsă?

Dacă dorești să nu transmiți numărul pentru un anumit apel, trebuie să tastezi: #31#NUMĂR, unde NUMĂR este numărul de telefon al persoanei pe care vrei să o apelezi.
Identitatea este ascunsă doar pentru acel apel, serviciul nu rămâne activ ulterior. Este necesar să tastezi codul înaintea numărului de fiecare dată când dorești să nu transmiți numărul.

Cine poate beneficia de acest serviciu?

Serviciul este disponibil atât pentru abonații Orange cât și pentru clienții PrePay.

Cât costă acest serviciu?

Activarea și utilizarea acestui serviciu sunt gratuite pentru toate abonamentele Orange.

Cum activez sau dezactivez serviciul?

Opțiunea se poate activa sau dezactiva direct din meniul telefonului tău, din secțiunea Apel > Setări > Servicii suplimentare > Apel în așteptare.
Mai poți face aceste modificări și prin intermediul unui cod, formând secvența *43# pentru activare sau #43# pentru dezactivare, urmată de tasta “apel”.

Cum funcționează serviciul Apel în așteptare?

Apelul reținut pe linie / în așteptare îți permite să întrerupi temporar o convorbire activă (fără a închide apelul), pentru a iniția o nouă convorbire sau a accepta un apel în așteptare. Corespondentul tău va auzi un mesaj de întâmpinare Orange care îl va informa că apelul său se află în așteptare și îi recomandă să nu închidă.
Poți avea cel mult o convorbire activă și una reținută pe linie în același timp. În plus, ai posibilitatea de a alterna cele două convorbiri de câte ori dorești.

Cine poate beneficia de acest serviciu?

Serviciul este disponibil pentru toți clienții Orange, abonați și utilizatori de cartele PrePay.

Cât costă acest serviciu?

Activarea serviciului este gratuită.

Cum activez sau dezactivez serviciul?

Opțiunea se poate activa sau dezactiva direct din meniul telefonului tău, din secțiunea Apel > Setări > Servicii suplimentare > Apel în așteptare.
Mai poți face aceste modificări și prin intermediul unui cod, formând secvența *43# pentru activare sau #43# pentru dezactivare, urmată de tasta “apel”.

Cum activez sau dezactivez serviciul?

Activarea sau dezactivarea serviciului se poate efectua din contul tău My Orange, secțiunea Servicii > Restricționare apeluri sau prin apel către serviciul clienți. De asemenea, poți gestiona apelurile nedorite și cu ajutorul aplicației Orange telefon. Poți bloca apelarea oricărui număr, a numerelor internaționale, a altor numere internaționale în afara celor din România (atunci când ești în roaming) sau primirea oricărui apel atunci când ești în țară sau în roaming.

Cine poate beneficia de acest serviciu?

Serviciul Apel conferință este disponibil pentru toți abonații Orange Romania Communications, însă acesta nu este activat în mod implicit. Pentru activare, se formează *43# urmat de tasta de apelare. Serviciul Apel conferinţă nu este disponibil pentru abonamentele care includ convorbiri nelimitate în reţelele naţionale.

Cât costă serviciul Apel Conferință?

Fiecare apel efectuat către un interlocutor pe care îl incluzi în conferință se taxează cu tariful standard pentru un apel de voce sau consumă din minutele incluse, conform abonamentului tău

Cum funcționează serviciul?

Serviciul Apel conferință îți permite să comunici cu până la 5 persoane simultan, fiecare apel inițiat fiind taxat ca un apel normal.

Pentru a iniția un apel conferință urmează acești pași:

  • Formează numărul primului interlocutor și apasă tasta de apelare.
  • Formează numărul celui de-al doilea interlocutor și apasă tasta de apelare.

În momentul în care ești în legătură cu cel de-al doilea interlocutor, apasă tasta 3 urmată de tasta de apelare. Tu și cei doi interlocutori ai tăi veți putea astfel comunica simultan.

Pentru a adăuga la apelul în conferință un nou interlocutor trebuie sa repeți pașii anteriori. Poți aduce într-un apel conferință până la 5 interlocutori diferiți (numărul de participanți într-un astfel de apel este limitat la 5+1 persoane). Fiecare participant poate iniția la rândul său un alt apel conferință cu alți 5 participanți.

Cine poate beneficia de acest serviciu?

Abonații Orange Romania Communications pot redirecționa apelurile primite către un alt număr de telefon fix sau mobil din rețeaua Orange sau alte rețele naționale sau direct către Mesageria Vocală.
Utilizatorii de cartele PrePay pot redirecționa apelurile doar către Mesageria Vocală.

Cât costă redirecționarea apelurilor?

Apelurile redirecționate către numere de telefon Orange consumă din minutele pe care le ai incluse în abonament. Dacă ai un abonament cu minute naționale nelimitate, apelurile redirecționate în afara rețelei Orange nu consumă din minutele incluse în pachet. Acestea sunt taxate cu 0,17 euro/minut (fără TVA), conform tarifului standard pentru apeluri în afara rețelei.

Cum activez sau dezactivez serviciul?
  • când nu poți să răspunzi: formează **61*numărul de telefon către care vrei să faci redirecționarea#
  • când telefonul tău sună ocupat: **67*numărul de telefon către care vrei să faci redirecționarea#
  • când telefonul tău este închis sau în afara ariei de acoperire a rețelei: **62*numărul de telefon către care vrei să faci redirecționarea#
  • necondiționat, pentru toate apelurile primite: **21*numărul de telefon către care vrei să faci redirecționarea#

Dezactivarea tuturor redirecționărilor, inclusiv a celor către un alt număr de telefon, se realizează prin formarea codului ##002# și apăsarea tastei de apelare.

Cine poate beneficia de acest serviciu?

Toți abonații Orange Romania Communications au posibilitatea să-și activeze acest serviciu în mod implicit și permanent, pentru toate apelurile inițiate. Activarea serviciului se face printr-un apel la 0374300300 - Serviciul Clienți.

Cât costă utilizarea acestui serviciu?

Serviciul este gratuit pentru toți abonații Orange.

Cum pot efectua un apel cu identitate ascunsă?

Dacă dorești să nu îți transmiți numărul de telefon doar pentru un anumit apel, trebuie să tastezi: #31#NUMĂR, unde NUMĂR reprezintă numărul de telefon al persoanei pe care dorești să o apelezi. Identitatea este ascunsă doar pentru respectivul apel, serviciul nu va rămâne activ ulterior. Este necesar să tastezi codul înaintea numărului de fiecare dată când dorești să nu îți transmiți numărul de telefon.

Cine poate beneficia de acest serviciu?

Serviciul este disponibil doar pentru abonații Orange.

Cât costă acest serviciu?

Activarea și utilizarea acestui serviciu sunt gratuite pentru toate abonamentele Orange.

Cum activez sau dezactivez serviciul?

Serviciul Apel în așteptare / Apel reținut poate fi activat și dezactivat prin formarea codului *43#, urmat de tasta de apelare. Poți verifica în orice moment starea actuală a serviciului prin folosirea aceluiași cod.

Serviciul îți oferă posibilitatea:

  • să întrerupi temporar primul apel, fără a-l închide, pentru a răspunde celui de-al doilea, prin apăsarea tastei 1 urmată de tasta de apelare
  • să respingi al doilea apel, prin apăsarea tastei 0 urmată de tasta de apelare
  • să alternezi între cele două convorbiri, prin apăsarea tastei 2 urmată de tasta de apelare
Cum funcționează serviciul Apel în așteptare?

Apelul în așteptare / Apelul reținut îți permite să întrerupi temporar o convorbire activă pentru a iniția o nouă convorbire sau pentru a accepta un apel în așteptare. Corespondentul tău va auzi un mesaj de întâmpinare Orange care îl va informa că apelul său se află în așteptare și îi recomandă să nu închidă.
Poți avea cel mult o convorbire activă și una reținută pe linie în același timp. În plus, ai posibilitatea de a alterna între cele două convorbiri de câte ori dorești.

Cine poate beneficia de acest serviciu?

Serviciul este disponibil pentru toți clienții Orange Romania Communications.

Cât costă acest serviciu?

Activarea serviciului este gratuită.

Cum activez sau dezactivez serviciul?

Apelurile pot fi restricționate din meniul telefonului tău, prin utilizarea unei parole de blocare. Parola de blocare inițială este 0000. Pentru mai multă siguranță, îți recomandăm schimbarea ei prin formarea următoarei secvențe:

  • **03*330*vechea parolă formată din 4 cifre*noua parolă formată din 4 cifre*repetare parolă nouă# urmată de tasta de apelare.

Cu ajutorul parolei de blocare poți activa și dezactiva diverse restricționări ale apelurilor:

  • *33*parolă de blocare# - blochează inițierea apelurilor
  • #33* parolă de blocare# - deblochează inițierea apelurilor
  • *35*parolă de blocare# - blochează primirea apelurilor
  • *35*parolă de blocare# - blochează primirea apelurilor
  • #35*parolă de blocare# - deblochează primirea apelurilor
  • *33*parolă de blocare*16# - blochează trimiterea SMS-urilor
  • #33*parolă de blocare*16# - deblochează trimiterea SMS-urilor
  • *35*parolă de blocare*16# - blochează primirea SMS-urilor
  • #35*parolă de blocare*16# - deblochează primirea SMS-urilor

Întrebări frecvente

Mai mult

Cum redirecționez un apel?

Mai mult

Cum pot să anulez o redirecționare a apelurilor?

Mai mult

Pot sa blochez un anumit număr de telefon prin serviciul Restrictionare apeluri?

Mai mult

Cum inițiez un apel conferință?

Mai mult

Cum adaug în conferință o persoană care mă apelează?