Cu oferta Smart Cash Register ai noile case de marcat Datecs cu jurnal electronic, conforme cu legislația în vigoare, cu plata în rate pe factura Orange și conexiune securizată de date mobile. Totul cu o singură vizită în magazinele Orange.
în rate, pe factura Orange
casă de marcat fixă avizată, în conformitate cu legislația în vigoare
trafic nelimitat
protejat prin Business Internet Security
în rețeaua de service autorizat pentru casele de marcat Datecs, din județul tău
Serviciile de fiscalizare și service sunt oferite prin contract cu Danubius Exim, prin unitățile acreditate din județul tău.
Soluția completă Smart Cash Register este disponibilă simplu și rapid, cu o singură vizită în oricare dintre magazinele Orange. Cum funcționează:
Oferta este disponibilă pentru persoane juridice, în magazinele Orange.
Casele de marcat din ofertă sunt case de marcat cu jurnal electronic, avizate în conformitate cu legislația în vigoare pentru orice tip de activitate, cu excepția taximetriei, caselor de schimb valutar sau benzinăriilor.
Modificările legislative se referă la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/1999, republicată, cu modificările și completările ulterioare, privitoare la obligativitatea tuturor operatorilor economici de a folosi case de marcat cu jurnal electronic, cu raportare digitală catre autoriățile fiscale.
Oferta este disponibilă la achiziția unui echipament fiscal, reprezentând casă de marcat fixă, împreună cu un abonament Smart Cash Register, cu contract pe 1 sau 2 ani.
Pașii de achiziție:
Echipamentele sunt omologate și avizate în conformitate cu legislația în vigoare.
Aparatele fiscale în rate sunt disponibile clienților Orange cu o vechime de minimum 18 luni în rețea, care optează pentru un abonament Smart Cash Register pe 2.
Numărul de rate disponibile este 24.
De asemenea, trebuie să nu fi avut abonamentul suspendat pentru neplată în ultimele 12 luni și să fi avut până în prezent o conduită corectă în relația cu Orange România.
Verifică în magazine sau Serviciul Clienți condițiile de eligibilitate pentru rate pe factura Orange.
Oferta este valabilă în limita stocului disponibil, în magazinele Orange, iar prețurile includ TVA.
Contractul de service și mentenanță se încheie cu distribuitorul autorizat de case de marcat Danubius Exim, reprezentant Datecs în România, și poate fi semnat direct în magazinele Orange, cu o perioadă de 1 an.
Serviciile de fiscalizare, service și mententanta sunt oferite, în rețeaua de service autorizat Danubius Exim din întreaga țară.
După semnarea contractului de service, vei fi contactat de către un reprezentant Danubius Eximsau poți suna direct la numărul de contact Danubius Exim - 021 200 60 25/26/27 (tarif standard), pentru a stabili plata abonamentului de service și informații despre procedura de fiscalizare și punere în funcțiune a casei de marcat.
Plata abonamentului de service se face în avans pentru 3, 6 sau 12 luni, direct către Danubius Exim.
În cazul în care nu ai optat pentru contractul de service la achiziția casei de marcat, îl poți solicita ulterior direct către Danubius Exim la numărul de contact menționat mai sus.
Pașii pentru fiscalizarea casei de marcat sunt:
Mai multe detalii în Ghidul de întocmire dosar și utilizare echipament Datecs, disponibil aici sau la cumpărarea casei de marcat.
Prin operațiunea de fiscalizare, se înțelege identificarea memoriei fiscale, și a utilizatorului prin datele înscrise în aceasta, respectiv seria fiscală a aparatului, antetul bonului fiscal, data și ora la care se activează memoria, precum şi iniţializarea dispozitivului de memorare a jurnalului electronic pentru aparatele de marcat electronice fiscale prin programarea parametrilor de identificare ai acestuia.
Dacă vrei să economisești timp și efort, poți solicita către Danubius Exim, contra cost, reprezentarea la DGRFP pentru obținerea numărului de ordine / numărului unic de indentificare, întocmirea documentației pentru casa de marcat și înregistrarea declarației de instalare la administrația financiară de care aparține punctul de lucru.
Perioada de garanție pentru casele de marcat este de 1 an. Certificatul de garanție al casei de marcat este disponibil pe https://www.datecs.ro/centru-suport.html în baza seriei casei de marcat, a numărului si datei facturii primite la achiziția echipamentului.
Pentru suport și asistență legate de funcționarea casei de marcat, precum și pentru informații legate de costul serviciilor suplimentare, apelează numărul de contact Danubius Exim – 021 200 60 25/26/27 (tarif standard).